Hotel Grand Fuji
Hotel amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Temple Jissoji
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Grand Fuji





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 135 €
25 de juny - 26 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Banyera profunda
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, no fumadors
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Banyera profunda
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació individual executiva

Habitació individual executiva
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Banyera profunda
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
9,6 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Banyera profunda
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Banyera profunda
Un bidet
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

8-1 Heigakihoncho, Fuji, Shizuoka, 416-0913
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Route Inn Fujichuokoen Higashi
Hotel Route Inn Fujichuokoen Higashi
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.6 de 10, Excel·lent, 218 opinions
Preu actual: 72 €
29 de juny - 30 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: 1800 JPY per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 2500.0 JPY per dia.
- Càrrec pel llit addicional: 4800.0 JPY per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Grand Fuji
Hotel Grand Fuji Fuji
Hotel Grand Fuji Hotel
Hotel Grand Fuji Hotel Fuji
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Grand Fuji
Opinions
9,0
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Djallma
Viatge en parella
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Djallma
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Vida
Viatge en família
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Vida
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kazutoshi
Viatge de negocis
21 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ちょっと駅から遠い分丁寧な対応
Kazutoshi
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Yoriko
21 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yoriko
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Masahiro
9 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Masahiro
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
KANEKO
3 de nov. de 2024
KANEKO
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Jeff
Viatge de negocis
7 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jeff
Estada d’1 nit (ag. 2024)
6/10, Acceptable
??
23 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
??
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
joohwan
Viatge en família
21 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
joohwan
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
yu ding
8 d’ag. de 2024
yu ding
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Serena
26 de jul. de 2024
Serena
Estada de 2 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
YUSUKE
Viatge de negocis
10 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YUSUKE
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Masahiro
6 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Masahiro
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Ali Asgar
25 de juny de 2024
Ali Asgar
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Peter
16 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
H Philip, Brownsboro
Viatge en parella
15 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
H Philip
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Tjung-Ling
Viatge en parella
11 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tjung-Ling
Estada de 3 nits (juny 2024)
8/10, Bo
christine
Viatge en família
29 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
christine
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Benjamin
21 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Benjamin
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
IN SOON
20 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
IN SOON
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
May
Viatge en parella
17 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
May
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Chikwong
3 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chikwong
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
Diego
29 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel de paso.
Diego
Estada de 2 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
18 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2024)