Tabist Yuen no yado Fujimi
Ryokan a Fuji amb servei de recepció les 24 hores i bar
Galeria de fotos de l’allotjament Tabist Yuen no yado Fujimi





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual tradicional, futon japonès, fumadors (Japanese Style)

Habitació individual tradicional, futon japonès, fumadors (Japanese Style)
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Detergent per a la bugada
Servei de neteja diari
Un bany per a nadons
Carregar totes les fotos de: Habitació, no fumadors (Japanese Style for 2 Guests)

Habitació, no fumadors (Japanese Style for 2 Guests)
7,0 sobre 10
Bé
(2 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Detergent per a la bugada
Servei de neteja diari
Un bany per a nadons
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, no fumadors

Habitació doble, no fumadors
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Detergent per a la bugada
Servei de neteja diari
Un bany per a nadons
Carregar totes les fotos de: Habitació, fumadors (Japanese Style for 3 Guests)

Habitació, fumadors (Japanese Style for 3 Guests)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Detergent per a la bugada
Servei de neteja diari
Un bany per a nadons
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, no fumadors

Habitació familiar, no fumadors
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Detergent per a la bugada
Servei de neteja diari
Un bany per a nadons
Carregar totes les fotos de: Habitació triple tradicional, no fumadors

Habitació triple tradicional, no fumadors
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Detergent per a la bugada
Servei de neteja diari
Un bany per a nadons
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

3-20 Aratajimacho, Fuji, Shizuoka, 417-0043
Sobre aquest allotjament
Tabist Yuen no yado Fujimi
Allotjaments similars

MR TOMO FUJI
MR TOMO FUJI
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Bugaderia
6.2 de 10, 30 opinions
Preu actual: 56 €
24 de des. - 25 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: 500 JPY per adult i 500 JPY per nen (preu aproximat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Ryokan Fujimi Ryokan Fuji
Fuji Fujimi Ryokan Ryokan
Ryokan Fujimi Ryokan
Fujimi Ryokan Fuji
Fujimi Ryokan
Tabist Yuen no yado Fujimi Fuji
Tabist Yuen no yado Fujimi Ryokan
Tabist Yuen no yado Fujimi Ryokan Fuji
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Tabist Yuen no yado Fujimi
8,4
Molt bo
7,6
Neteja
8,0
Comoditats
8,6
Personal i servei
8,0
Respecte al medi ambient
7,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en grup
11 de des. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (des. 2025)
10/10, Excel·lent
Aprilyn
Viatge en grup
10 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Aprilyn
Estada d’1 nit (des. 2025)
10/10, Excel·lent
Diego
7 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Diego
Estada de 3 nits (des. 2025)
8/10, Bo
???
Viatge en grup
30 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
???
Estada de 5 nits (nov. 2025)
4/10, Deficient
maureen clarisse
Viatge en família
30 de nov. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions




maureen clarisse
Estada de 2 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
minjie
7 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
minjie
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
昌弘
Viatge en família
27 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
昌弘
Estada d’1 nit (oct. 2025)
8/10, Bo
Thanh
Viatge en família amb nens petits
15 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thanh
Estada d’1 nit (oct. 2025)
6/10, Acceptable
Eva
13 d’oct. de 2025
Eva
Estada de 2 nits (oct. 2025)
6/10, Acceptable
Mami
30 de set. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja
Mami
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
Hisashi
15 de set. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Hisashi
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
たかこ
14 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
たかこ
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Yoshiteru
13 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yoshiteru
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Francesca
6 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Francesca
Estada d’1 nit (ag. 2025)
2/10, Horrible
Mausam
Viatge en família
26 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mausam
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
あやか
25 de jul. de 2025
あやか
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Oki
Viatge en família
13 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Oki
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Chantelle
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
13 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Chantelle
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
12 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
スタッフの心遣いに感謝、改善でさらに素敵な宿に

Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Intars
27 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions

Intars
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
KAEDE
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
KAEDE
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Mary
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mary
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Victor
Viatge en grup
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Victor
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
James
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
James
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Phillipl
Viatge en parella
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Phillipl
Estada d’1 nit (abr. 2025)
