Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Geiger





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor
Cortines opaques
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació Comfort

Habitació Comfort
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor
Cortines opaques
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació panoràmica (Loge)

Habitació panoràmica (Loge)
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor
Cortines opaques
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Estudi en suite

Estudi en suite
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor
Cortines opaques
Dormitori independent
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Uferstraße 18, Fuessen, BY, 87629
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Am Hopfensee
Hotel Am Hopfensee
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
- S’admeten animals
8.4 de 10, Molt bé, 268 opinions
Preu actual: 244 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.00 EUR per persona i per nit per adult, i 1.50 EUR per nit per client d'entre 6 i 15 anys. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 6 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 15 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 3 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 3,5 estrelles.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Geiger Hotel
Hotel Geiger Fuessen
Hotel Geiger Hotel Fuessen
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Geiger
Opinions
9,0
Fantàstic
9,2/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Thomas
Viatge en parella
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Anders
11 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anders
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Thomas
21 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
rebeca
15 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
rebeca
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Yuliya
29 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions

Yuliya
Estada de 3 nits (set. 2024)
2/10, Horrible
Thea
16 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Thea
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Kathy
16 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Beautiful view and surroundings.
Kathy
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Victoria
Viatge en família
27 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Victoria
Estada de 2 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
justine
Viatge en parella
9 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
justine
Estada de 2 nits (maig 2024)
8/10, Bo
Wilfried
29 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Wilfried
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Beate
Viatge en família
9 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Beate
Estada de 2 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Anastazija
5 de gen. de 2024
Anastazija
Estada de 2 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Friedrich
5 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Friedrich
Estada d’1 nit (gen. 2024)
6/10, Acceptable
Ursula
3 de gen. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja
Ursula
Estada de 10 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Marguerite
Viatge en grup
9 de des. de 2023
Marguerite
Estada de 2 nits (des. 2023)
8/10, Bo
Amira
Viatge de negocis
4 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Amira
Estada de 2 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Jeff
9 de nov. de 2023
Jeff
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Michael j
Viatge en grup, Viatge en família
25 d’oct. de 2023
Michael j
Estada d’1 nit (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Bernard
20 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bernard
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
Cidia A
13 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bom hotel
Cidia A
Estada d’1 nit (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Dennis
9 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dennis
Estada de 3 nits (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Hans
Viatge en grup
7 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hans
Estada d’1 nit (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Alexander
5 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alexander
Estada de 3 nits (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Klaus
2 de juny de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Klaus
Estada de 2 nits (maig 2023)