Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel am Wasen





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite, 3 dormitoris

Suite, 3 dormitoris
9,0 sobre 10
Fantàstic
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
3 Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació individual empresarial

Habitació individual empresarial
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
8,6 sobre 10
Excel·lent
(10 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
8,8 sobre 10
Excel·lent
(6 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Per satèl·lit
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Wasenstr.7, Freiberg am Neckar, BW, 71691
Sobre aquest allotjament
Hotel am Wasen
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 5 EUR per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 7 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 30.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols o llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel am Wasen Hotel
Hotel am Wasen Freiberg am Neckar
Hotel am Wasen Hotel Freiberg am Neckar
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel am Wasen
Opinions
9,0
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
11 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Jasper
Viatge en família
11 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jasper
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Melanie
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Melanie
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Belal
13 de jul. de 2025
Belal
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Joshua
Viatge de negocis
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Joshua
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
David
Viatge en família
20 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
David
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Angelika
Viatge en parella
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Angelika
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Marco
Viatge en parella
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Marco
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
oliver
Viatge de negocis
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
oliver
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Sebastian
Viatge de negocis
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sebastian
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Doris
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Doris
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Jesper
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Jesper
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Sebastian
Viatge de negocis
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sebastian
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Jörg
Viatge de negocis
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jörg
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Cordula
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perfekt für Radler am Neckar Radweg!
Cordula
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Lars
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lars
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Heinz
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Heinz
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sebastian
Viatge de negocis
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sebastian
Estada de 3 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Riwan
17 d’abr. de 2025
Riwan
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
HANS
Viatge en parella
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
HANS
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sebastian
Viatge de negocis
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sebastian
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sebastian
Viatge de negocis
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sebastian
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Grazyna Maria
Viatge en família
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Grazyna Maria
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Juergen
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Juergen
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Barbara
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Barbara
Estada d’1 nit (febr. 2025)