Lázeňský Hotel Pyramida I
Hotel a Frantiskovy Lazne amb esmorzar gratuït i un gimnàs
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Lázeňský Hotel Pyramida I





Opinions
7,2 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 135 €
taxes i impostos inclosos
25 de juny - 26 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Comfort

Habitació doble o amb dos llits individuals Comfort
El més destacat
Calefacció
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Barnussos
Bany privat
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals superior, balcó

Habitació doble o amb dos llits individuals superior, balcó
El més destacat
Balcó
Calefacció
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Barnussos
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Slatina 91, Frantiskovy Lazne, 35101
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Harvey Spa Hotel
Harvey Spa Hotel
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Wifi gratuïta
9.0 de 10, Fantàstic, 82 opinions
Preu actual: 84 €
taxes i impostos inclosos
6 de jul. - 7 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.04 EUR per persona i per nit, fins a 60 nits com a màxim.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 16 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Els pagaments amb targeta de crèdit estan subjectes a un recàrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Lázeňský Hotel Pyramida I Frantiskovy Lazne
Hotel Lázeňský Hotel Pyramida I Frantiskovy Lazne
Frantiskovy Lazne Lázeňský Hotel Pyramida I Hotel
Hotel Lázeňský Hotel Pyramida I
Lázeňský Hotel Pyramida I Frantiskovy Lazne
Lázeňský Pyramida I Frantiskovy Lazne
Lázeňský Pyramida I
Lazensky Pyramida I
Lazensky Pyramida I
Lázeňský Hotel Pyramida I Hotel
Lázeňský Hotel Pyramida I Frantiskovy Lazne
Lázeňský Hotel Pyramida I Hotel Frantiskovy Lazne
Preguntes freqüents
Opinions: Lázeňský Hotel Pyramida I
Opinions
7,2
Bo
8,4/10
Neteja
7,2/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
18 d’abr. de 2024
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Hella
Viatge en parella
3 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hella
Estada de 4 nits (oct. 2023)
4/10, Deficient
Benjamin
Viatge de negocis
25 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Benjamin
Estada de 4 nits (juny 2023)
6/10, Acceptable
Flemming
23 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
First, last and only stay




Flemming
Estada d’1 nit (jul. 2022)
8/10, Bo
Elke
Viatge de negocis, Viatge en família
28 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Elke
Estada de 2 nits (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
Igor
17 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Igor
Estada de 2 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
3 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
13 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
stanche
10 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
stanche
Estada de 2 nits (gen. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en parella
18 d’ag. de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Peter
12 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Peter
Estada de 2 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
11 d’ag. de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
9 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)
6/10, Acceptable
Søren
15 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Okay hotel - ikke mere
Søren
Estada d’1 nit (nov. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
30 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2018)
6/10, Acceptable
ken, uk
9 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Nice hotel very peaceful to stay.
ken
Estada de 2 nits (abr. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
18 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Ruhige Lage
Viatger verificat
Estada de 3 nits (nov. 2017)