Hotel Tulipa
Hotel amb esmorzar gratuït i a prop de l'atractiu següent: Mesquita Omar Ibn Al-Khattab
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Tulipa





Opinions
7,2 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 47 €
taxes i impostos inclosos
27 de juny - 28 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Bany privat
Un bidet
Minibar
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals bàsica (2 Twin Beds)

Habitació amb dos llits individuals bàsica (2 Twin Beds)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Bany privat
Un bidet
Minibar
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Bany privat
Un bidet
Minibar
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Bany privat
Un bidet
Minibar
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Bany privat
Un bidet
Minibar
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua Di Cavalcanti 1342, Jardim das Nações, Foz do Iguaçu, 85864-290
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

ibis budget Foz Do Iguacu
ibis budget Foz Do Iguacu
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.6 de 10, Excel·lent, 752 opinions
Preu actual: 36 €
taxes i impostos inclosos
30 de juny - 1 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 70 BRL per vehicle només l'anada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Tulipa Foz do Iguaçu
Tulipa Foz do Iguaçu
Hotel Tulipa Foz do Iguacu
Tulipa Foz do Iguacu
Hotel Tulipa Hotel
Hotel Tulipa Foz do Iguaçu
Hotel Tulipa Hotel Foz do Iguaçu
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Tulipa
Opinions
7,2
Bo
7,4/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
6,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Silvio
Viatge de negocis
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Silvio
Estada de 2 nits (març 2025)
4/10, Deficient
Marat
22 de jul. de 2024
Marat
Estada d’1 nit (jul. 2024)
6/10, Acceptable
RUBENS
31 de març de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
razoável
RUBENS
Estada d’1 nit (març 2024)
8/10, Bo
Élcio
20 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Élcio
Estada de 4 nits (gen. 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
3 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2023)
8/10, Bo
Maria Erenilcia De Morais
Viatge en família
6 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maria Erenilcia De Morais
Estada de 2 nits (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Flavio Ricardo
15 de nov. de 2022
Flavio Ricardo
Estada de 3 nits (nov. 2022)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en família
9 de gen. de 2020
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Não vale o que cobra
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2019)
4/10, Deficient
santiago
6 de gen. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
santiago
Estada de 3 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Mayton
8 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Atenciosos
Mayton
Estada de 2 nits (gen. 2018)
8/10, Bo
aparecida
22 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Ótimo para compras
aparecida
Estada d’1 nit (nov. 2017)
4/10, Deficient
Viatger verificat
16 de set. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ainda bem que mudei.
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2017)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
26 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Satisfeita.
Viatger verificat
Estada de 3 nits (jul. 2017)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
19 d’abr. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Pedro
12 de gen. de 2017
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Pedro
8/10, Bo
Viatger verificat
19 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació