Galeria de fotos de l’allotjament Hotel San Rafael Comfort Class





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual Deluxe

Habitació individual Deluxe
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Bany privat
Un assecador de cabells
Barnussos
Minibar
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe
8,8 sobre 10
Excel·lent
(26 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Bany privat
Un assecador de cabells
Barnussos
Minibar
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Deluxe

Habitació triple Deluxe
9,0 sobre 10
Fantàstic
(15 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Bany privat
Un assecador de cabells
Barnussos
Minibar
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Single Room

Single Room
Carregar totes les fotos de: Double Room

Double Room
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
Carregar totes les fotos de: Triple Room

Triple Room
Carregar totes les fotos de: Quadruple Room

Quadruple Room
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua Almirante Barroso, 1660, Foz do Iguaçu, PR, 85851-010
Sobre aquest allotjament
Hotel San Rafael Comfort Class
Allotjaments similars

Luz Hotel by Castelo Itaipava
Luz Hotel by Castelo Itaipava
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
9.2 de 10, Fantàstic, 1.001 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
HOTEL SAN RAFAEL Foz Do Iguacu
SAN RAFAEL Foz Do Iguacu
Hotel San Rafael
San Rafael Comfort Class
Hotel San Rafael Comfort Class Hotel
Hotel San Rafael Comfort Class Foz do Iguaçu
Hotel San Rafael Comfort Class Hotel Foz do Iguaçu
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel San Rafael Comfort Class
Opinions
8,8
Excel·lent
9,0/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella, Viatge en grup
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Fabianne
Viatge en família
4 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente
Fabianne
Estada de 5 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
João Paulo
Viatge en grup
30 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
João Paulo
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Renato
Viatge en família
30 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Renato
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
JAMES
28 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JAMES
Estada de 3 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
24 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
No está mal para el precio
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Luana
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luana
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Reginaldo
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Reginaldo
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
MILTON
18 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MILTON
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jhean
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jhean
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Flavia c
12 de juny de 2025
Flavia c
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
N Lorena
10 de juny de 2025
N Lorena
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Alcindo
Viatge de negocis
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alcindo
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Epitacio
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Epitacio
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Ali, Brasilia
Viatge en família
7 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ali
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
fernando
7 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
fernando
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
ROSEMEYRE F C
7 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
ROSEMEYRE F C
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Leticia
Viatge en família
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Leticia
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Tiago
Viatge de negocis
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tiago
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Marcos Vinicius
2 de juny de 2025
Marcos Vinicius
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Jose Lucas
Viatge en família
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jose Lucas
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Lisiara
Viatge en família
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lisiara
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
marcia
Viatge en grup
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
marcia
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
VALDAIR
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
VALDAIR
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
rafael
Viatge en família
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
rafael
Estada de 2 nits (febr. 2025)