Galeria de fotos de l’allotjament Falls Galli Hotel





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 37 €
taxes i impostos inclosos
26 d’oct. - 27 d’oct.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
8,2 sobre 10
Molt bo
(15 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
5 Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
Escriptori
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Servei de neteja diari
Escriptori
Armari rober o de rebost
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Avenida Costa e Silva, 1602, Foz do Iguaçu, PR, 85866-000
Sobre aquest allotjament
Falls Galli Hotel
Allotjaments similars

Luz Hotel by Castelo Itaipava
Luz Hotel by Castelo Itaipava
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
9.2 de 10, Fantàstic, 1.000 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per la caixa forta a l'habitació: 5 BRL per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Falls Galli
Falls Galli Foz Do Iguacu
Falls Galli Hotel
Falls Galli Hotel Foz Do Iguacu
Hotel Falls Galli
Falls Galli Hotel Hotel
Falls Galli Hotel Foz do Iguaçu
Falls Galli Hotel Hotel Foz do Iguaçu
Preguntes freqüents
Opinions: Falls Galli Hotel
Opinions
8,2
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
7,2/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
25 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Antonio Carlos Marques
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Café da manhã é uma maravilha com muitas opções
Antonio Carlos Marques
Estada de 7 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
RAFAEL
Viatge de negocis
13 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
RAFAEL
Estada de 5 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Dorival
Viatge de negocis
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dorival
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Fausto
Viatge en grup, Viatge en família
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Fausto
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Leonardo
20 de maig de 2025
Leonardo
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Nadima
Viatge en família
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Nadima
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Denis
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Denis
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
EDUARDO
23 d’abr. de 2025
EDUARDO
Estada de 3 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
LUCIANO
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LUCIANO
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Guillaume
Viatge en família
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Guillaume
Estada d’1 nit (abr. 2025)
4/10, Deficient
Gerald
Viatge en família
19 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gerald
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Carlos Eduardo
Viatge en família
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carlos Eduardo
Estada de 7 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
JOSÉ
Viatge de negocis
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JOSÉ
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Silvio
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Silvio
Estada de 3 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Farid
Viatge de negocis
8 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rude and crumbling.
Farid
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ivolmir
Viatge de negocis
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Otimo hotel
Ivolmir
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Carlos
25 de març de 2025
Carlos
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
Leonardo
Viatge en família
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Bom custo benefício o.
Leonardo
Estada de 9 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Elaine
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Elaine
Estada de 4 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Audrey Fernando
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Audrey Fernando
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Wagner
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Wagner
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Vanessa a
Viatge de negocis
3 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vanessa a
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
ebenezer
24 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ebenezer
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Katy
Viatge en família
14 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Katy
Estada de 2 nits (nov. 2024)