Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Sayuri Hotel





Opinions
6,4 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Habitació estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Apartment Standard

Apartment Standard
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua Santo Rafagnin, 828 - Vila Portes, Foz do Iguaçu, PR, 85865370
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 35 BRL per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Alvorada Iguassu
Alvorada Iguassu Foz do Iguacu
Alvorada Iguassu Hotel
Hotel Alvorada Foz Do Iguacu, Brazil
Alvorada Iguassu Hotel Foz do Iguacu
Sayuri Hotel Hotel
Alvorada Iguassu Hotel
Sayuri Hotel Foz do Iguaçu
Sayuri Hotel Hotel Foz do Iguaçu
Preguntes freqüents
Opinions: Sayuri Hotel
Opinions
6,4
6,4/10
Neteja
6,8/10
Personal i servei
5,8/10
Comoditats
5,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
5,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
26 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
FABIANA
6 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei
FABIANA
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
HERCULES
Viatge de negocis
7 d’abr. de 2025
HERCULES
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2025)
2/10, Horrible
Marcos
Viatge en família
27 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Experiencia Pessima
Marcos
Estada de 6 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Fernando
23 de febr. de 2025
Cobrado duas vezes
Fernando
Estada d’1 nit (febr. 2025)
4/10, Deficient
RODRIGO
Viatge en família
7 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
RODRIGO
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Eli
3 de febr. de 2025
Eli
Estada d’1 nit (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Paulo Rogério
15 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Paulo Rogério
Estada de 3 nits (gen. 2025)
2/10, Horrible
ERICA NAOMI
11 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Qualidade ruim
ERICA NAOMI
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Odir
Viatge en família
9 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Odir
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Isaias
Viatge en família
6 de gen. de 2025
Isaias
Estada de 7 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
Itamar Prestes de
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Não indico
Itamar Prestes de
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Débora Regina Cidral
28 de des. de 2024
Débora Regina Cidral
Estada de 3 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
Mário Márcio Araujo
12 de des. de 2024
Mário Márcio Araujo
Estada de 5 nits (des. 2024)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en grup
3 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2024)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en família
2 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2024)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en família
2 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hotel ruim
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
lis
Viatge en grup
28 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
lis
Estada de 7 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Gustavo
26 de nov. de 2024
Gustavo
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Alissom
Viatge en grup
26 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Economia e conforto
Alissom
Estada de 2 nits (nov. 2024)
2/10, Horrible
ED MAGNO
23 d’oct. de 2024
ED MAGNO
Estada de 2 nits (oct. 2024)
2/10, Horrible
Roberto
23 de set. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Roberto
Estada de 2 nits (set. 2024)
2/10, Horrible
Cesar
Viatge en grup
29 d’ag. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cesar
Estada d’1 nit (ag. 2024)
2/10, Horrible
maria
28 de jul. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Péssimo.
maria
Estada de 2 nits (jul. 2024)