Hotel Oma Zita
Hotel a Forquilhinha amb esmorzar gratuït i un gimnàs obert les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Oma Zita





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua do Cinquentenário Leo. Steiner, 511, Forquilhinha, SC, 88850-000
Sobre aquest allotjament
Hotel Oma Zita
Allotjaments similars

Tri Hotel Executive Criciúma
Tri Hotel Executive Criciúma
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.8 de 10, Excel·lent, 637 opinions
Preu actual: 35 €
taxes i impostos inclosos
21 de nov. - 22 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 90.0 BRL per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Oma Zita Forquilhinha
Oma Zita Forquilhinha
Oma Zita
Hotel Oma Zita Hotel
Hotel Oma Zita Forquilhinha
Hotel Oma Zita Hotel Forquilhinha
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Oma Zita
Opinions
9,2
Fantàstic
9,6/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
21 de juny de 2023
Estada de 2 nits (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Giseli
2 de gen. de 2023
Giseli
Estada d’1 nit (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Maria Cristina
12 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Otima noite
Maria Cristina
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Maiza
2 de set. de 2022
Maiza
Estada d’1 nit (ag. 2022)
8/10, Bo
JOSE ROQUE
Viatge en grup
29 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótimo
JOSE ROQUE
Estada d’1 nit (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Katia Regina
20 d’ag. de 2022
Katia Regina
Estada d’1 nit (ag. 2022)
8/10, Bo
Mayckon
Viatge de negocis
8 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mayckon
Estada de 2 nits (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
roselia
23 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
roselia
Estada d’1 nit (març 2022)
10/10, Excel·lent
Amauri, Yorba Linda
Viatge en família
21 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Amauri
Estada d’1 nit (març 2022)
10/10, Excel·lent
Fabiana
Viatge de negocis
14 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Incrível
Fabiana
Estada d’1 nit (març 2022)
8/10, Bo
Paulo Henrique
2 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Média
Paulo Henrique
Estada d’1 nit (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
Luciano
28 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente Hotel
Luciano
Estada d’1 nit (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Francisco
14 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Francisco
Estada d’1 nit (nov. 2021)
8/10, Bo
tanja
Viatge en família
4 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
tanja
Estada d’1 nit (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Dirceu
Viatge de negocis
16 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dirceu
Estada d’1 nit (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Eduardo
23 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eduardo
Estada d’1 nit (ag. 2021)
8/10, Bo
Guilherme
2 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente
Guilherme
Estada de 2 nits (jul. 2021)
8/10, Bo
Paulo Roberto
31 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paulo Roberto
Estada de 2 nits (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Joao Paulo
6 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel Oma Zita
Joao Paulo
Estada d’1 nit (maig 2021)
10/10, Excel·lent
Wladimir
Viatge en família
3 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel nota 10
Wladimir
Estada d’1 nit (maig 2021)
8/10, Bo
Marcilon
3 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Boa relação custo-benefício

Marcilon
Estada d’1 nit (maig 2021)
8/10, Bo
Nataniel
Viatge en família
11 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nataniel
Estada d’1 nit (gen. 2021)
10/10, Excel·lent
PAULO
Viatge de negocis
11 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
PAULO
Estada de 2 nits (gen. 2021)
8/10, Bo
Reginaldo
Viatge en família
23 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Bom hotel, necessita melhorar o atendimento
Reginaldo
Estada d’1 nit (nov. 2020)
8/10, Bo
Francisco
22 d’abr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel excelente. Limpeza impecável. Café bom!
Francisco
Estada de 2 nits (abr. 2020)








