Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Ibis Sao Jose





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 59 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Habitació, diversos llits
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Cortines opaques
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit doble

Habitació estàndard, 1 llit doble
8,6 sobre 10
Excel·lent
(20 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Dormitori independent
Cortines opaques
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua Domingos Andre Zanini 333, Sao Jose, Santa Catarina, 88117-200
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

K-Platz Hotel
K-Platz Hotel
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.6 de 10, Excepcional, 345 opinions
Preu actual: 81 €
taxes i impostos inclosos
30 de juny - 1 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 45 BRL per adult i 22.50 BRL per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament cobert amb assistència: 32 BRL per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 51.25 BRL per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Ibis Sao Jose Hotel
Ibis Sao Jose
Ibis Sao Jose Do Rio Preto Brazil
Ibis Sao Jose Hotel
Ibis Sao Jose Sao Jose
Ibis Sao Jose Hotel Sao Jose
Preguntes freqüents
Opinions: Ibis Sao Jose
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
bruno
23 de març de 2025
bruno
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Fernando
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótima opção em São José.
Fernando
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Denise Regina
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Denise Regina
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Denise Regina
12 de març de 2025
Denise Regina
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Vítor Pereira
11 de març de 2025
Vítor Pereira
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Geraldo
Viatge de negocis
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Otima opção
Geraldo
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Marcos Antonio
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marcos Antonio
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Miguel
5 de març de 2025
Miguel
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Tamy
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótimo custo benefício
Tamy
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Carolina
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estadia de 1 noite
Carolina
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Paulo
1 de març de 2025
Paulo
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Magster Aquecedores
Viatge de negocis
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Magster Aquecedores
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Juliana
Viatge en família
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Juliana
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Selmar
Viatge de negocis
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Selmar
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Leandro
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Leandro
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Vítor P
16 de febr. de 2025
Vítor P
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ederson
Viatge de negocis
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ederson
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Roberto
11 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Roberto
Estada de 3 nits (des. 2024)
2/10, Horrible
Isaac
10 de febr. de 2025
Isaac
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Rodrigo
Viatge de negocis
7 de febr. de 2025
Rodrigo
Estada de 2 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Gilson Mozar
6 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gilson Mozar
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Geriel
3 de febr. de 2025
Geriel
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Yago
2 de febr. de 2025
Yago
Estada de 2 nits (gen. 2025)