Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Kennedy Executive





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe
9,2 sobre 10
Fantàstic
(10 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Deluxe

Habitació triple Deluxe
9,8 sobre 10
Magnífic
(7 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Llits addicionals (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Carregar totes les fotos de: Triple Room Deluxe

Triple Room Deluxe
Carregar totes les fotos de: Double Room Deluxe

Double Room Deluxe
Carregar totes les fotos de: Single Room Deluxe

Single Room Deluxe
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua Maria Bernardina Vaz Borges, s/n, Sao Jose, SC, 88102-045
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Ibis Sao Jose
Ibis Sao Jose
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.6 de 10, Excel·lent, 505 opinions
Preu actual: 61 €
taxes i impostos inclosos
4 d’ag. - 5 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 20 BRL per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Kennedy Executive Sao Jose
Kennedy Executive Sao Jose
Hotel Kennedy Executive Hotel
Hotel Kennedy Executive Sao Jose
Hotel Kennedy Executive Hotel Sao Jose
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Kennedy Executive
Opinions
9,6
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Leonicio
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Leonicio
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Felipe
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Felipe
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Flavio Raymundo da Silva
Viatge de negocis
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Flavio Raymundo da Silva
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ricieri
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ricieri
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Giselle
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Giselle
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
DIEGO
19 d’abr. de 2025
DIEGO
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kely
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kely
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mauricio
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mauricio
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
CRISTINA
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bom hotel,
CRISTINA
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kely
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kely
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Tiago
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tiago
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Tiago Luiz
5 de març de 2025
Tiago Luiz
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Samuel
Viatge en família
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Samuel
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
KATHELENN P A
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
KATHELENN P A
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Wellington
1 de març de 2025
Wellington
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kely
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kely
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Lucas
Viatge en família
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lucas
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Maria de Lourdes
Viatge de negocis
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maria de Lourdes
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Tiago Luiz
21 de febr. de 2025
Tiago Luiz
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Camila
Viatge de negocis, Viatge en família
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Camila
Estada de 6 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
Viatge en família
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació


Michael
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Lucas
Viatge en família
14 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lucas
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Odinei
Viatge en família
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Odinei
Estada de 2 nits (febr. 2025)