Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Boutiquehotel PETUH





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Grand

Habitació doble Grand
8,8 sobre 10
Excel·lent
(5 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
2 dormitoris
Bany privat
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació doble clàssica

Habitació doble clàssica
9,0 sobre 10
Fantàstic
(36 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
2 dormitoris
Bany privat
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació bàsica

Habitació bàsica
9,6 sobre 10
Magnífic
(10 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
2 dormitoris
Bany privat
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Capçal de dutxa tipus cascada
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Wilhelmstraße, Flensburg, SH, 24937
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Es cobrarà una taxa municipal o un impost local equivalent al 8.025 %.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 22.90 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament a l'aire lliure sense assistència: 19 EUR per nit (entrada i sortida preferents).
- Càrrec per animals de companyia: 15.00 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament utilitza productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Boutiquehotel Petuh Hotel
Boutiquehotel Petuh Flensburg
Boutiquehotel Petuh Hotel Flensburg
Preguntes freqüents
Opinions: Boutiquehotel PETUH
Opinions
9,2
Fantàstic
9,6/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
14 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Bent
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bent
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Johan
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Johan
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Lars
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lars
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Arne
6 de maig de 2025
Arne
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Joan
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Joan
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Liliana
Viatge de negocis
14 d’abr. de 2025
Liliana
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Annelie
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Annelie
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Anners
1 d’abr. de 2025
Anners
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Ildiko
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Ildiko
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Henrik
24 de març de 2025
Henrik
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Rasmus
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rasmus
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Ingelise
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Super
Ingelise
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Lars
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lars
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Peter
Viatge amb animals de companyia
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Majid
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Majid
Estada de 5 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Berit
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dejlig central Bed and Breakfast
Berit
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Nina
11 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nina
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Pernille
Viatge en grup
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pernille
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Katarina
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Katarina
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Simon
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Simon
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Frank
1 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Frank
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Karsten
1 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Karsten
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Sasa
Viatge de negocis, Viatge en grup
22 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Sasa
Estada d’1 nit (gen. 2025)