Hotel Corallo
Hotel a Finale Ligure amb un gimnàs i servei de recepció les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Corallo





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, balcó

Habitació doble, balcó
7,2 sobre 10
Bé
(7 opinions)
El més destacat
Balcó
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
Televisió digital
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
Televisió digital
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
Televisió digital
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
Televisió digital
Escriptori
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Via Lido 3, Finale Ligure, SV, 17024
Sobre aquest allotjament
Hotel Corallo
Allotjaments similars

Hotel Europa
Hotel Europa
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Bar
9.2 de 10, Fantàstic, 83 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Aquest allotjament cobra un impost municipal. L'import varia segons la temporada i és possible que no s'apliqui en certes èpoques de l'any. Es poden aplicar altres exempcions o reduccions. Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
- Taxa municipal: del 1 de novembre al 31 de març, 0.00 EUR per persona i per nit, fins a 5 nits. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
- Taxa municipal: del 1 de abril al 31 de octubre, 1.50 EUR per persona i per nit, fins a 5 nits. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 5 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 15 EUR per nit.
- Càrrec per l'ús del bressol: 10.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Corallo Finale Ligure
Corallo Finale Ligure
Hotel Corallo Hotel
Hotel Corallo Finale Ligure
Hotel Corallo Hotel Finale Ligure
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Corallo
7,8
Bo
7,8
Neteja
7,2
Ubicació
8,0
Personal i servei
7,2
Respecte al medi ambient
7,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en grup
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Laura
Viatge en família
25 d’abr. de 2025
Viaggio in famiglia
Laura
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
jessel
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
jessel
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Giorgio
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Ambiente famigliare
Giorgio
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Rossella
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Rossella
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Alessandro
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alessandro
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
CHRISTIAN
Viatge en família
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
CHRISTIAN
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Davide
Viatge en parella
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Davide
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
christian
Viatge en parella
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
christian
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Giorgio
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel a Finalpia
Giorgio
Estada d’1 nit (febr. 2025)
2/10, Horrible
lionel, Marseille
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
11 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
lionel
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Delphine
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Delphine
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
KyungSuk
7 de febr. de 2025
KyungSuk
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mika
Viatge en família amb nens petits
5 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mika
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
CHRISTIAN
21 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
CHRISTIAN
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Ugo
18 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ugo
Estada de 2 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Cengiz
Viatge en família
12 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació



Cengiz
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Guglielmo, Grugliasco
26 de maig de 2024
Guglielmo
Estada d’1 nit (març 2024)
2/10, Horrible
Liem
15 d’abr. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Liem
Estada d’1 nit (abr. 2024)
6/10, Acceptable
Mario
25 de febr. de 2024
Mario
Estada de 2 nits (febr. 2024)
8/10, Bo
Roger
13 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Roger
Estada de 3 nits (febr. 2024)
8/10, Bo
Roberta
Viatge en família
12 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Roberta
Estada d’1 nit (febr. 2024)
8/10, Bo
Otto
7 de febr. de 2024
Qu è li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
In prima fila.
Otto
Estada de 4 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Manuela
27 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Manuela
Estada de 2 nits (gen. 2024)
8/10, Bo
Stefano
29 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja
Stefano
Estada de 2 nits (febr. 2023)








