ibis Styles Gelsenkirchen
Hotel admet animals de companyia a Gelsenkirchen amb un bar i connexió amb el centre de convencions
Galeria de fotos de l’allotjament ibis Styles Gelsenkirchen





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 58 €
taxes i impostos inclosos
2 de nov. - 3 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, 1 llit doble

Habitació doble estàndard, 1 llit doble
8,4 sobre 10
Molt bo
(19 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals
7,4 sobre 10
Bé
(6 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Ringstr. 1-3, Gelsenkirchen, NW, 45879
Sobre aquest allotjament
ibis Styles Gelsenkirchen
Allotjaments similars

Good Morning Gelsenkirchen City
Good Morning Gelsenkirchen City
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Esmorzar disponible
- Serveis per a empreses
7.4 de 10, Bé, 394 opinions
Preu actual: 52 €
taxes i impostos inclosos
5 de nov. - 6 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 16 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 60 EUR per vehicle només l'anada.
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 12 EUR per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 15 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 25 EUR.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la pol ítica de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Gelsenkirchen InterCityHotel
ibis Styles Gelsenkirchen Hotel
InterCityHotel Hotel Gelsenkirchen
Gelsenkirchen Intercity Hotel
InterCityHotel Gelsenkirchen Hotel
ibis Styles Gelsenkirchen Hotel
ibis Styles Gelsenkirchen Gelsenkirchen
ibis Styles Gelsenkirchen Hotel Gelsenkirchen
Preguntes freqüents
Opinions: ibis Styles Gelsenkirchen
Opinions
8,0
Molt bo
8,2/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
17 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Estada d’1 nit (oct. 2025)
8/10, Bo
Marina
Viatge en grup
11 de set. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marina
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Andreas
16 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nur einen Katzensprung vom Hbf entfernt
Andreas
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
15 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Holger
29 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Einfaches City Hotel
Holger
Estada de 2 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Walburga
Viatge en parella
28 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Walburga
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Bärbel
26 de juny de 2025
Bärbel
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Guy
Viatge de negocis
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Guy
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Alexandra
Viatge en grup
20 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Alexandra
Estada de 2 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Evelyne
Viatge en grup
19 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja
Evelyne
Estada de 5 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Susanne
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Susanne
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Kasper
29 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kasper
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Jackie
23 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jackie
Estada de 10 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Mohammad
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mohammad
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Sabine
Viatge de negocis
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Sabine
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Corinna, Maintal
Viatge en parella, Viatge en família
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Corinna
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Teemu
Viatge en grup
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Teemu
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Sylvia
Viatge de negocis
27 d’abr. de 2025
Sylvia
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Hubertus
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hubertus
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Willi
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Willi
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Björn
Viatge de negocis
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Björn
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
Kirsten
Viatge en grup
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kirsten
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Constanze
Viatge en grup
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Constanze
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Richard
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Decent enough
Richard
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Heinfried
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Heinfried
Estada de 2 nits (març 2025)








