Hotel Oberhausen Neue Mitte Affiliated by Meliá
Hotel que admet animals de companyia a Oberhausen amb connexió amb un centre comercial, molt a prop de Westfield Centro
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Oberhausen Neue Mitte Affiliated by Meliá





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 72 €
taxes i impostos inclosos
7 d’ag. - 8 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
8,8 sobre 10
Excel·lent
(27 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Bany privat
Un assecador de cabells
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Mininevera
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Carregar totes les fotos de: Habitació empresarial

Habitació empresarial
9,6 sobre 10
Magnífic
(7 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Mininevera
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Barnussos
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, diversos llits

Habitació familiar, diversos llits
8,4 sobre 10
Molt bo
(5 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Mininevera
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Bany privat
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Centroallee 280, Oberhausen, NW, 46047
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Holiday Inn Express Oberhausen by IHG
Holiday Inn Express Oberhausen by IHG
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
9.2 de 10, Fantàstic, 672 opinions
Preu actual: 82 €
taxes i impostos inclosos
11 d’ag. - 12 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 22.50 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 15 EUR per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 15 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 23.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament utilitza productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Stay Safe with Meliá (Meliá).
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 4 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Centro Oberhausen
Hotel TRYP Oberhausen
Oberhausen Centro Hotel
Oberhausen Centro Hotel TRYP
Oberhausen TRYP
TRYP Centro Oberhausen
TRYP Centro Oberhausen Hotel
TRYP Hotel Centro Oberhausen
TRYP Oberhausen Centro
TRYP Oberhausen Hotel
Sol Melia Centro Oberhausen
Sol Melia Oberhausen
Tryp Centro Oberhausen Hotel Oberhausen
TRYP Centro Hotel
TRYP Centro
TRYP Centro Oberhausen
Hotel Oberhausen Neue Mitte affiliated by Meliá Hotel
Hotel Oberhausen Neue Mitte affiliated by Meliá Oberhausen
Hotel Oberhausen Neue Mitte affiliated by Meliá Hotel Oberhausen
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Oberhausen Neue Mitte Affiliated by Meliá
Opinions
8,2
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Mohammed
Viatge en família
12 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mohammed
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Jürgen
7 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jürgen
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Vanessa
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Vanessa
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Carsten
Viatge en família amb nens petits
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carsten
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Andrea
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrea
Estada de 6 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Melvina
25 de maig de 2025
Melvina
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Hans-Jürgen
25 de maig de 2025
Hans-Jürgen
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Gerard
Viatge de negocis
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gerard
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Silvia
Viatge en parella
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Silvia
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Rene
15 de maig de 2025
Rene
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Arnold
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Arnold
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Thomas
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thomas
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sara
Viatge en parella
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sara
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Sven Henrik
Viatge en parella
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sven Henrik
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Margriet
Viatge en grup
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Valk bij diverse uitgaansgelegenheden
Margriet
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Marc
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marc
10/10, Excel·lent
Richard
4 d’abr. de 2025
Richard
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Christopher
4 d’abr. de 2025
Christopher
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Flavia
2 d’abr. de 2025
Flavia
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Thomas, Unterfoehring
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Stephanie
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stephanie
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Margriet
Viatge en grup
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Prima verblijf
Margriet
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Luca
Viatge en grup
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Luca
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Angelique
Viatge en família
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Goed verblijf
Angelique
Estada d’1 nit (març 2025)