Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Le Postillon





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 110 €
taxes i impostos inclosos
18 d’ag. - 19 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Calefacció
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
S'hi admeten animals de companyia
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Calefacció
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1, rue de L'Eglise, Esch-sur-Sure, L-9650
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Domaine du Moulin d'Asselborn
Domaine du Moulin d'Asselborn
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.6 de 10, Excel·lent, 215 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 15 EUR per adult i 15 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 15 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Postillon Esch-sur-Sure
Postillon Esch-sur-Sure
Hotel Le Postillon Hotel
Hotel Le Postillon Esch-sur-Sure
Hotel Le Postillon Hotel Esch-sur-Sure
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Le Postillon
Opinions
8,4
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Kimberly
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Leuk en net hotel
Kimberly
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Douglas
17 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Douglas
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Petra
18 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Petra
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Ad
12 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ad
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Ilona
Viatge en família
22 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ilona
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Paul
Viatge en grup
26 de juny de 2024
Paul
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Amjad
6 de juny de 2024
Amjad
Estada d’1 nit (juny 2024)
2/10, Horrible
Efraim
2 de maig de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very bad service
Efraim
Estada de 4 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Lane
17 de març de 2024
Lane
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
bouwe
Viatge en parella
4 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
bouwe
Estada de 3 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Michael
25 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Rüdiger
10 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Rüdiger
Estada d’1 nit (set. 2023)
8/10, Bo
Josanne
12 d’ag. de 2023
Josanne
Estada de 3 nits (ag. 2023)
8/10, Bo
Paul
Viatge en parella
9 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Paul
Estada de 2 nits (ag. 2023)
8/10, Bo
Robert
30 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Net hotel
Robert
Estada d’1 nit (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Andreas
Viatge de negocis
14 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Andreas
Estada de 3 nits (març 2023)
10/10, Excel·lent
Maria
Viatge en família
30 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria
8/10, Bo
Yves
14 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yves
Estada d’1 nit (nov. 2022)
8/10, Bo
viney
Viatge en família
2 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good cosy hotel
viney
Estada d’1 nit (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Robertus
18 d’ag. de 2022
Robertus
Estada de 2 nits (ag. 2022)
4/10, Deficient
Viatger verificat
27 de maig de 2022
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Very basic
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2022)
8/10, Bo
marisa, Indianapolis
18 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
marisa
Estada d’1 nit (maig 2022)
8/10, Bo
Paul
Viatge en grup
15 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good find
Paul
Estada d’1 nit (maig 2022)
8/10, Bo
Melissa, Wilmington
Viatge en parella
14 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Melissa
Estada d’1 nit (maig 2022)