ibis Erechim
Hotel a Erechim amb servei de recepció les 24 hores i cafeteria
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament ibis Erechim





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 48 €
taxes i impostos inclosos
10 de jul. - 11 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Apartament estàndard, 1 llit doble

Apartament estàndard, 1 llit doble
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Sofà llit: de matrimoni
Dormitori independent
Ventilador
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Apartament estàndard, 2 llits individuals

Apartament estàndard, 2 llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Sofà llit: individual
Dormitori independent
Ventilador
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Apartament estàndard, diversos llits

Apartament estàndard, diversos llits
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitori independent
Ventilador
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua Carlos Miranda, 71, Erechim, 99709-292
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Vivendas Centro
Hotel Vivendas Centro
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
7.0 de 10, Bé, 64 opinions
Preu actual: 45 €
taxes i impostos inclosos
18 de juny - 19 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 39 BRL per adult i 19.5 BRL per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament utilitza un sistema de reciclatge d'aigües residuals.
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
ibis Erechim Hotel
ibis Erechim Hotel
ibis Erechim Erechim
ibis Erechim Hotel Erechim
Preguntes freqüents
Opinions: ibis Erechim
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
krzysztof
Viatge de negocis
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
krzysztof
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
MARIA ANGELINA DOS SANTOS
Viatge en família
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MARIA ANGELINA DOS SANTOS
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Fabiano
Viatge de negocis
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fabiano
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Vanderleia
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vanderleia
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
Viatge en família
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daniel
Estada d’1 nit (des. 2024)
4/10, Deficient
Fabio
Viatge en família
16 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fabio
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Julia
Viatge en família
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Julia
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
27 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Marcos Antônio
22 de gen. de 2025
Marcos Antônio
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
rafael
Viatge en família
21 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bom
rafael
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
norberto
Viatge de negocis
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
norberto
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Marcius
Viatge de negocis
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muito bom!
Marcius
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Davis
Viatge de negocis
10 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Davis
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
7 de gen. de 2025
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Debora
Viatge en família
27 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Debora
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Elton
Viatge en família
21 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Elton
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
MAIQUEL
Viatge en família
16 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MAIQUEL
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Vanderlei
12 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vanderlei
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Joao Paulo
11 de des. de 2024
Joao Paulo
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Rodrigo
9 de des. de 2024
Rodrigo
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
rafael
Viatge de negocis
26 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
rafael
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Jaqueline
26 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Recomendo!
Jaqueline
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Mozer
25 de nov. de 2024
Mozer
Estada de 3 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Giuseppe
Viatge de negocis
19 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Giuseppe
Estada d’1 nit (nov. 2024)