ibis Erechim
Hotel a Erechim amb servei de recepció les 24 hores i cafeteria
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament ibis Erechim





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 48 €
taxes i impostos inclosos
7 d’ag. - 8 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Apartament estàndard, 1 llit doble

Apartament estàndard, 1 llit doble
9,0 sobre 10
Fantàstic
(12 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitori independent
Ventilador
Sofà llit: de matrimoni
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Apartament estàndard, 2 llits individuals

Apartament estàndard, 2 llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitori independent
Ventilador
Sofà llit: individual
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Apartament estàndard, diversos llits

Apartament estàndard, diversos llits
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitori independent
Ventilador
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua Carlos Miranda, 71, Erechim, 99709-292
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Blue Open Hotel
Blue Open Hotel
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.2 de 10, Fantàstic, 143 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 39 BRL per adult i 19.5 BRL per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament utilitza un sistema de reciclatge d'aigües residuals.
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
ibis Erechim Hotel
ibis Erechim Hotel
ibis Erechim Erechim
ibis Erechim Hotel Erechim
Preguntes freqüents
Opinions: ibis Erechim
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
16 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Bianca
Viatge de negocis
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bianca
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
César
4 de maig de 2025
César
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rodrigo
29 d’abr. de 2025
Rodrigo
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Carolina
25 d’abr. de 2025
Carolina
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Carlos
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carlos
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Joice Gewehr
Viatge en família
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Joice Gewehr
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Juliano
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ibis nota 10
Juliano
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gabriel
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Gabriel
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Carlos
Viatge de negocis, Viatge en família
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carlos
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Luciano
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Luciano
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Padrão IBIS, wifi lento.
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
augusto
Viatge de negocis
5 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
augusto
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
MARCELO
Viatge de negocis
4 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
MUITO BOM
MARCELO
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
MARCELO
Viatge de negocis
4 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MUITO BOM
MARCELO
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Paulo
28 de març de 2025
Paulo
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Daiana Cristina
27 de març de 2025
Daiana Cristina
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
José Lino
Viatge de negocis
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótimo custo/beneficio
José Lino
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Renato Luciano de
25 de març de 2025
Renato Luciano de
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Renato Luciano de
19 de març de 2025
Renato Luciano de
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Anette
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Falta de limpeza
Anette
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
krzysztof
Viatge de negocis
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
krzysztof
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
MARIA ANGELINA DOS SANTOS
Viatge en família
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MARIA ANGELINA DOS SANTOS
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Fabiano
Viatge de negocis
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fabiano
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Vanderleia
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vanderleia
Estada de 3 nits (febr. 2025)