Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament HOTEL R9 The Yard Ena





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard (check-in is not available after 11PM)

Habitació doble estàndard (check-in is not available after 11PM)
9,6 sobre 10
Magnífic
(9 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Dormitoris
Combinació de dutxa i banyera
Un vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
Microones
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard (check-in is not available after 11PM)

Habitació amb dos llits individuals estàndard (check-in is not available after 11PM)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Dormitoris
Combinació de dutxa i banyera
Un vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
Microones
Bullidora elèctrica
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

2-chome-7-14, Osashimacho Nakano, Ena, Gifu, 509-7205
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Route - Inn Ena
Hotel Route - Inn Ena
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.6 de 10, Excel·lent, 205 opinions
Preu actual: 77 €
29 de juny - 30 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Preu del servei de neteja: 800 JPY per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
HOTEL R9 The Yard Ena Ena
HOTEL R9 The Yard Ena Hotel
HOTEL R9 The Yard Ena Hotel Ena
Preguntes freqüents
Opinions: HOTEL R9 The Yard Ena
Opinions
8,4
Molt bo
8,2/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Naomi, AISAISHI
Viatge en parella
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Naomi
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
LEE HONG
Viatge en grup
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
LEE HONG
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
スグル
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
スグル
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
TOSHIHIKO
25 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei
TOSHIHIKO
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
FUNABASHI
14 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
FUNABASHI
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
MASAMICHI
5 de febr. de 2025
MASAMICHI
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
RIE
14 de gen. de 2025
RIE
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
kanemura
13 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
kanemura
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
ユウコ
Viatge en família
29 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ユウコ
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
26 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2024)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge de negocis
20 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada de 5 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
James
Viatge en parella
18 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
James
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Yasuhisa
Viatge de negocis
17 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
快適
Yasuhisa
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
NORIAKI
Viatge de negocis
16 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
これからのビジネスホテルのスタイルの見本のようなホテル
NORIAKI
Estada de 12 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
2 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
MASAHIKO
30 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
MASAHIKO
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
CHIYI
Viatge en família
26 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CHIYI
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
MIYUKI
14 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
MIYUKI
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
??
28 de set. de 2024
??
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
あかね
23 de set. de 2024
あかね
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
takamasa, ome
Viatge de negocis
21 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
takamasa
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
masato
Viatge en parella
12 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
masato
Estada d’1 nit (set. 2024)
6/10, Acceptable
MASAHIKO
10 de set. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
MASAHIKO
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
SOONCHUN
2 de set. de 2024
SOONCHUN
Estada de 3 nits (ag. 2024)