AC Hotel Elda by Marriott
Hotel a Elda amb un gimnàs i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament AC Hotel Elda by Marriott





Serveis populars
El preu actual és de 79 €
taxes i impostos inclosos
22 d’ag. - 23 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite júnior, 1 llit de matrimoni gran

Suite júnior, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor
Dormitoris
Un bidet
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits individuals, no fumadors

Habitació estàndard, 2 llits individuals, no fumadors
9,4 sobre 10
Magnífic
(6 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor
Dormitoris
Un bidet
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni, no fumadors

Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni, no fumadors
9,2 sobre 10
Fantàstic
(10 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor
Dormitoris
Un bidet
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Avenida de Chapí 38, Plaza de la Ficia, Elda, Alicante, 03600
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hospedium Hotel Don José
Hospedium Hotel Don José
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.8 de 10, Excel·lent, 5 opinions
Preu actual: 100 €
taxes i impostos inclosos
4 d’ag. - 5 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 14.30 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 10 EUR per dia.
- Càrrec pel llit addicional: 30 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Commitment to Clean (Marriott).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
AC Elda Marriott
AC Hotel Elda
AC Hotel Elda Marriott
Hotel AC Elda
Hotel Elda
AC Hotel Elda by Marriott Elda
AC Hotel Elda by Marriott Hotel
AC Hotel Elda by Marriott Hotel Elda
Preguntes freqüents
Opinions: AC Hotel Elda by Marriott
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
9 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 7 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Heiko
Viatge en família
28 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Heiko
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Gerald
Viatge en família
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gerald
Estada de 4 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Gerald
Viatge en parella
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gerald
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Niklas
Viatge de negocis
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Niklas
Estada de 3 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Anni
4 de maig de 2025
Anni
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Niklas
Viatge de negocis
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Niklas
Estada de 7 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Dulce
20 d’abr. de 2025
Dulce
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Karl
Viatge en grup
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Karl
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Peter
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Peter
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Hector
Viatge de negocis
13 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Hector
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Manuel
Viatge de negocis
8 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Manuel
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
JACQUELINEcal
6 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JACQUELINEcal
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Esteban
12 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Esteban
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
miguel
12 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
miguel
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
VICTOR
Viatge de negocis
26 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
buen hotel en Elda
VICTOR
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
David
13 de nov. de 2024
David
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Gonçalo
Viatge en família
26 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gonçalo
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
ABRAHAM BAHLEBI, Oslo
Viatge en grup
22 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ABRAHAM BAHLEBI
Estada de 9 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
MAXIMO
Viatge en família
21 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MAXIMO
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
PETER
18 d’ag. de 2024
PETER
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Alfonso
11 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alfonso
Estada de 5 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
qais
Viatge en grup
28 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
qais
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Zolinka Magali
27 de jul. de 2024
Zolinka Magali
Estada de 2 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Daniel
Viatge de negocis
23 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daniel
Estada d’1 nit (maig 2024)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets