Hotel Młyn w Elblągu
Hotel per a famílies amb spa complet i esmorzar gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Młyn w Elblągu





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard (unlimited spa access)

Habitació individual estàndard (unlimited spa access)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe (unlimited spa access)

Habitació doble Deluxe (unlimited spa access)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Sofà llit
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard (unlimited spa access)

Habitació triple estàndard (unlimited spa access)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Sofà llit
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard (unlimited spa access)

Habitació doble estàndard (unlimited spa access)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Kosciuszki 132, Elblag, 82-300
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Focus Hotel Premium Elbląg
Focus Hotel Premium Elbląg
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
9.2 de 10, Fantàstic, 189 opinions
Preu actual: 135 €
taxes i impostos inclosos
19 de jul. - 20 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 25.00 PLN per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 50 PLN per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 15.0 PLN per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 120.0 PLN per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Mlyn w Elblagu Elblag
Mlyn w Elblagu Elblag
Mlyn w Elblagu
Hotel Młyn w Elblągu Hotel
Hotel Młyn w Elblągu Elblag
Hotel Młyn w Elblągu Hotel Elblag
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Młyn w Elblągu
Opinions
9,0
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Johannes
27 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Johannes
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Terje
Viatge en família
4 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice maintained hotel
Terje
Estada de 4 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Krzysztof
Viatge de negocis
16 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Krzysztof
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Robert
20 de maig de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Robert
Estada d’1 nit (maig 2023)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge de negocis
11 de maig de 2023
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Farah
Viatge de negocis
2 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Beau hôtel
Farah
Estada de 2 nits (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Zaneta
Viatge de negocis
30 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Polecsm
Zaneta
Estada d’1 nit (juny 2022)
8/10, Bo
Przemyslaw
12 de maig de 2022
Przemyslaw
Estada de 2 nits (maig 2022)
8/10, Bo
Karol
Viatge en família
2 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Karol
Estada de 8 nits (des. 2021)
8/10, Bo
Artur
Viatge de negocis
16 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Polecam
Artur
Estada d’1 nit (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Frank-Peter
Viatge en grup
2 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Frank-Peter
Estada de 4 nits (set. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
12 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 5 nits (ag. 2021)
8/10, Bo
Lukasz
Viatge de negocis
8 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cozy stay
Lukasz
Estada d’1 nit (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Pawel
Viatge de negocis
18 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Polecam

Pawel
Estada de 2 nits (març 2021)
8/10, Bo
Bartosz
Viatge de negocis
28 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bartosz
Estada de 4 nits (febr. 2021)
6/10, Acceptable
Mateusz
Viatge de negocis
16 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei
Nieźle i to tyle..
Mateusz
Estada d’1 nit (gen. 2021)
8/10, Bo
Pawel
Viatge de negocis
11 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pawel
Estada d’1 nit (febr. 2021)
10/10, Excel·lent
Jaroslaw
Viatge de negocis
14 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Znakomity
Jaroslaw
Estada d’1 nit (des. 2020)
8/10, Bo
Justyna
Viatge en família
7 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Justyna
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
britt
Viatge en grup
11 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Toppenhotell i lugna omgivningar
britt
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Kjell
31 de maig de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Underbart
Kjell
Estada de 7 nits (maig 2020)
10/10, Excel·lent
Beata
11 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Beata
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
27 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
10 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 7 nits (ag. 2019)