Molskroen

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel a primera línia de platja perquè gaudeixis del sol i de la diversió

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Molskroen

Façana frontal de l'allotjament
Sala de reunions
A la platja
Habitació doble superior | 2 dormitoris, caixa forta a l'habitació i escriptori
Exterior

Opinions

8,8 sobre 10,
Excel·lent

Serveis populars

  • Esmorzar inclòs
  • Servei de neteja
  • S’admeten animals
  • Aparcament inclòs
  • Wifi gratuïta
  • Restaurant

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions

Suite júnior

8,6 sobre 10
Excel·lent
(4 opinions)

El més destacat

Pati
Sala d'estar independent
Llar de foc
Calefacció
2 Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Barnussos
  • 40 metres quadrats
  • 2 dormitoris
  • Capacitat per a 4
  • 2 llits dobles

Habitació individual

9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)

El més destacat

Calefacció
2 dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Barnussos
Caixa forta
Servei de neteja diari
Planxa i post de planxar
  • Capacitat per a 1
  • 1 llit individual

Habitació estàndard

7,8 sobre 10
(19 opinions)

El més destacat

Calefacció
2 dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Barnussos
Caixa forta
Servei de neteja diari
Planxa i post de planxar
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

Habitació doble superior

10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)

El més destacat

Calefacció
2 dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Barnussos
Banyera i dutxa independents
Caixa forta
Servei de neteja diari
  • 25 metres quadrats
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit de matrimoni
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Hovedgaden 16, Femmøller Strand, Ebeltoft, 8400

Què hi ha als voltants

  • Parc Nacional de Mols Bjerge - 1 minuts a peu - 0.0 km
  • Platja d'Ebeltoft - 6 minuts en cotxe - 6.0 km
  • Fregatten Jylland - 9 minuts en cotxe - 7.8 km
  • Mols - 11 minuts en cotxe - 5.1 km
  • Safari del Parc Ree - 15 minuts en cotxe - 13.6 km

Com moure’s per la zona

  • Kolind Station: 19 min en cotxe
  • Aeroport d'Aarhus (AAR): a 15 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Karens Brasserie - ‬8 minuts en cotxe
  • ‪Kræmmerhuset Ebeltoft - ‬7 minuts en cotxe
  • ‪Sir Henry ApS - ‬8 minuts en cotxe
  • ‪Fregat Pizza - ‬7 minuts en cotxe
  • ‪Jernbanegrillen - ‬7 minuts en cotxe

Sobre aquest allotjament

Molskroen

Hotel a Platja de Lyngsbæk
Has pensat a allotjar-te a Molskroen? Aprofita que ofereix un esmorzar continental gratuït, un detall de benvinguda diari gentilesa de la direcció i una terrassa. No deixis passar l'oportunitat de menjar als dos restaurants de l'allotjament. Podràs connectar-te a Internet gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, tindràs un jardí a la teva disposició.
També gaudiràs dels avantatges següents:
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Punt de recàrrega de cotxes elèctrics, sales de reunions i allotjament lliure de fum
  • Assistència turística i per a la compra d'entrades i sala de banquets
Característiques de l'habitació
A Molskroen, totes les habitacions tenen avantatges com ara barnussos. També inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i caixes fortes.
Entre les comoditats extres, s'inclou el següent:
  • Banys que inclouen assecadors de cabells
  • Armaris robers o de rebost, calefacció i servei de neteja diari

Idiomes

Danès, anglès i noruec.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Punt de recàrrega de cotxes elèctrics a les instal·lacions
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
  • Aparcament per a furgonetes i aparcament accessible en cadira de rodes disponibles

Menjar i beguda

  • Esmorzar continental gratuït disponible cada dia de 08:00 a 10:00
  • 2 restaurants
  • Detall gratuït de benvinguda per part de la direcció cada dia

Comoditats

  • Servei de recepció durant un horari limitat

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Servei de neteja (diari)

Serveis empresarials

  • Sala de reunions

Exterior

  • A la platja
  • Jardí
  • Terrassa

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • 1 plaça/places d'aparcament accessible
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Aparcament accessible en cadira de rodes
  • Aparcament amb assistència per a vehicles adaptats per a cadires de rodes
  • Aparcament per a furgonetes accessible en cadira de rodes
  • Bany públic accessible en cadira de rodes
  • Camí per arribar a l'entrada ben il·luminat
  • Pas accessible en cadira de rodes
  • Plantes superiors només accessibles per les escales
  • Rampa a l'entrada principal
  • Restaurant accessible en cadira de rodes

Més serveis

  • Allotjament lliure de fum
  • Sala de banquets

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Barnussos
  • Tovalloles

Altres

  • Caixa forta
  • Calefacció
  • Escriptori
  • Planxa i taula de planxar

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 16:00.
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:00.

Instruccions especials d’entrada

L'horari de la recepció és el següent: 08:00-16:00, cada dia
Els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació per rebre les instruccions per fer l'entrada; la recepció compta amb personal durant un horari limitat
Per tal d'organitzar l'entrada, contacta amb l'allotjament com a mínim amb 72 hores d'antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Si tens previst arribar més tard de les 16:00, contacta amb l'allotjament amb antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva

Mètodes d’accés

Recepció (horari limitat)

Animals de companyia

S'admeten animals de companyia per un càrrec addicional: 150 DKK per animal de companyia per nit.
Els animals de servei són benvinguts i no cal abonar cap càrrec
Només en determinades habitacions; és possible trucar a l'allotjament mitjançant el número que trobaràs a la confirmació de la reserva per sol·licitar habitacions en què s'acceptin animals de companyia

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha llits addicionals disponibles
Hi ha bressols disponibles per 150.0 DKK per nit.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per animals de companyia: 150 DKK per animal de companyia per nit.
  • No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
  • Càrrec per l'ús del bressol: 150.0 DKK per nit.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Aquest allotjament no disposa d'ascensors

L’allotjament també es coneix com a

Molskroen Hotel Ebeltoft
Molskroen Hotel
Molskroen Ebeltoft
Molskroen
Molskroen Hotel
Molskroen Ebeltoft
Molskroen Hotel Ebeltoft

Preguntes freqüents

Molskroen accepta animals de companyia?

Sí, en aquest allotjament es permeten els animals de companyia. Es cobra una taxa de 150 DKK per animal de companyia i per nit. No cal pagar cap taxa en el cas dels animals de servei.

Quant costa aparcar a Molskroen?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Molskroen?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 16:00. Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.

A quina hora es fa el registre de sortida a Molskroen?

Registre de sortida: 11:00.

On es troba Molskroen?

Aquest hotel a Platja de Lyngsbæk es troba a la platja i a menys de 5 km de les atraccions següents: Parc Nacional de Mols Bjerge, Platja de Bogens i Mols. Església de Handrup i Molí d'Ornbjerg també són a menys de 5 km.

Opinions: Molskroen

Opinions

8,8

Excel·lent

Puntuació 10: Excel·lent. 100 de 177 opinions
Puntuació 8: Bo. 45 de 177 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 21 de 177 opinions
Puntuació 4: Deficient. 11 de 177 opinions
Puntuació 2: Horrible. 0 de 177 opinions

9,0/10

Neteja

9,0/10

Personal i servei

9,0/10

Comoditats

8,6/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

8,2/10

Respecte al medi ambient

Opinions

10/10, Excel·lent

Stig, Charlottenlund

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Skønt gammelt bade hotel med en super beliggenhed, meget hyggelige værelser med kik til vandet i den gamle bygning, hvor vi boede (der er også et nyere anneks). Rigtig god morgenmad, og et brasserie og gourmet restaurant, der er et besøg værd alene.
Estada de 3 nits (juny 2025)

10/10, Excel·lent

Elsebet Thode Østergaard

Estada d’1 nit (abr. 2025)

8/10, Bo

Lars

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Smukt og lækker luksus

Dejligt sted
Estada de 2 nits (abr. 2025)

4/10, Deficient

Marianne Bjerg

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei

Skuffende opho

Ikke sammenhæng mellem pris og kvalitet især i restauranten.
Estada de 2 nits (oct. 2024)

8/10, Bo

Kim

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (oct. 2024)

10/10, Excel·lent

Lasse

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (oct. 2024)

8/10, Bo

Anders

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (set. 2024)

6/10, Acceptable

Ingrid

Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Lidt kedelige værelser.

Kedeligt værelse. Kun 1 lænestol. Måtte tage enhavestol ind. Fint med kaffe i loungen ( som kun vartil 3 personer ad gangen) Kommer ikke igen.
Estada de 5 nits (oct. 2024)

10/10, Excel·lent

Claus

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (oct. 2024)

6/10, Acceptable

Hanne

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei

Molskroen

Bad om et værelse uden trapper, blev inkvarteret i en sidebygning som virkede forladt og slidt. Spiste på restauranten. En gang morgenmad og én gang frokost. Sidstnævnte var udemærket. Morgenmaden lidt mangelfuld.
Estada d’1 nit (jul. 2024)

10/10, Excel·lent

Preben

Estada d’1 nit (oct. 2024)

8/10, Bo

Rikke

Estada d’1 nit (oct. 2024)

10/10, Excel·lent

Allan Haurballe

Estada d’1 nit (set. 2024)

10/10, Excel·lent

Lone

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2024)

4/10, Deficient

Ole

Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Prisen for opholdet er for dyrt i forhold til hvad man får. Vi besøger en del hoteller og her blev vi desværre skuffet!
Estada d’1 nit (set. 2024)

8/10, Bo

Michael

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2024)

10/10, Excel·lent

Lise Ramsland

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (ag. 2024)

10/10, Excel·lent

Martin

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (ag. 2024)

6/10, Acceptable

Mette Bisgaard

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Stedet lever desværre ikke helt op til det de selv lægger op til. Efter at være blevet snydt for 3 rengøringer på 6 overnatninger, blev de mindste ting mere synlige, f.eks manglende duge på terrassen de sidste dage, cigaretskodder på fliserne på terrassen, manglende opfyldning på morgenbuffen. Dog skal det tilføjes at personalet var søde, smilende, hjælpsomme. Omgivelserne var skønne og vi havde et dejligt ophold. Prisen var lige i overkanten de mange mangler og fejl taget i betragtning
Estada de 6 nits (ag. 2024)

8/10, Bo

thomas

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (jul. 2024)

10/10, Excel·lent

Kenneth

Estada de 3 nits (ag. 2024)

10/10, Excel·lent

Kirsten

Estada d’1 nit (juny 2024)

8/10, Bo

Katrin

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (ag. 2024)

10/10, Excel·lent

Jesper

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (ag. 2024)

8/10, Bo

Bodil

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (ag. 2024)