Molskroen
Hotel a primera línia de platja perquè gaudeixis del sol i de la diversió
Galeria de fotos de l’allotjament Molskroen





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
9,0 sobre 10
Fantàstic
(6 opinions)
El més destacat
Pati
Sala d'estar independent
Llar de foc
Calefacció
2 Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Banyera i dutxa independents
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Calefacció
Un assecador de cabells
Bany privat
Banyera i dutxa independents
Barnussos
Per satèl·lit
Caixa forta
Armari rober o de rebost
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Hovedgaden 16, Femmøller Strand, Ebeltoft, 8400
Sobre aquest allotjament
Molskroen
Allotjaments similars

Basballegaard Bed & Breakfast
Basballegaard Bed & Breakfast
- S'admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Esmorzar disponible
9.4 de 10, Excepcional, 54 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 150 DKK per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 150.0 DKK per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Molskroen Hotel Ebeltoft
Molskroen Hotel
Molskroen Ebeltoft
Molskroen
Molskroen Hotel
Molskroen Ebeltoft
Molskroen Hotel Ebeltoft
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Molskroen
8,8
Excel·lent
9,0
Neteja
9,4
Ubicació
9,0
Personal i servei
8,2
Respecte al medi ambient
8,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
21 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Árni
12 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Árni
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Guro
10 de set. de 2025
Guro
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Pål Terjesen
4 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pål Terjesen
Estada de 4 nits (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Lars
3 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Flott hotell m hög ambition, ej prisvärt
Lars
Estada de 2 nits (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Birgitte
28 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Birgitte
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Annelise
24 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Skønt opholf
Annelise
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Janni
21 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dejligt ophold på Molskroen
Janni
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Lars
20 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lars
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Jeppe
Viatge en família
20 d’ag. de 2025
Jeppe
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Ann-Louise
18 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Ann-Louise
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Per Sylvest
17 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Per Sylvest
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Inger Torill
16 d’ag. de 2025
Inger Torill
Estada d’1 nit (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Charlotte
14 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kvalitet og pris hænger ikke sammen.
Charlotte
Estada d’1 nit (ag. 2025)
4/10, Deficient
Marianne
8 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Stor skuffelse


Marianne
Estada d’1 nit (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Kirsten
Viatge en família
6 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Overnatning
Kirsten
Estada d’1 nit (juny 2025)
4/10, Deficient
Kirsten
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Lugt af plejehjem
Kirsten
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Kim
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kim
Estada de 2 nits (jul. 2025)
4/10, Deficient
Betina
Viatge en família
2 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Betina
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Lajla ketty
Viatge en grup
1 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lajla ketty
Estada d’1 nit (jul. 2025)
4/10, Deficient
Haldis
31 de jul. de 2025
Haldis
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Andreas
31 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andreas
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Charlotte Nørgaard
29 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Charlotte Nørgaard
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
hanne l
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
hanne l
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Hanne
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dejligt ophold
Hanne
Estada d ’1 nit (jul. 2025)








