Rheinmetropole Hotel
Hotel amb un bar i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Konigsallee
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Rheinmetropole Hotel





Opinions
5,6 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Calefacció
Llits addicionals (gratis)
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Armari rober o de rebost
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Balcó
Calefacció
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Armari rober o de rebost
Escriptori
També et pot agradar

Best Western Hotel Breitbach
Ratingen
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.6 de 10, Excel·lent, 501 opinions
Preu actual: 71 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Oststraße 166, Düsseldorf, NW, 40210
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

dreams Düsseldorf
dreams Düsseldorf
- Wifi gratuïta
- Servei d’habitacions
- Servei de neteja
7.2 de 10, Bé, 318 opinions
Preu actual: 43 €
taxes i impostos inclosos
12 d’ag. - 13 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.00 EUR per persona i per nit, fins a 21 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 15.00 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
L’allotjament també es coneix com a
Rheingoldhotel Düsseldorf
Rheingoldhotel Düsseldorf Duesseldorf
Rheingoldhotel Düsseldorf Hotel
Rheingoldhotel Düsseldorf Hotel Duesseldorf
Rheingoldhotel Düsseldorf Hotel Düsseldorf
Rheingoldhotel Düsseldorf Hotel
Rheingoldhotel Düsseldorf Düsseldorf
Hotel Rheingoldhotel Düsseldorf Düsseldorf
Düsseldorf Rheingoldhotel Düsseldorf Hotel
Hotel Rheingoldhotel Düsseldorf
Rheingoldhotel Dusseldorf
Rheingoldhotel Düsseldorf
Rheinmetropole Hotel Hotel
Rheinmetropole Hotel Düsseldorf
Rheinmetropole Hotel Hotel Düsseldorf
Preguntes freqüents
Opinions: Rheinmetropole Hotel
Opinions
5,6
6,0/10
Neteja
5,6/10
Personal i servei
5,6/10
Comoditats
5,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
5 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Nicolas
Viatge de negocis
17 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nicolas
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Kerstin
6 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kerstin
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Tanja
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Tanja
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Joseph
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Joseph
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Biniam
Viatge en família
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Biniam
Estada de 6 nits (gen. 2025)
2/10, Horrible
Madalina
Viatge de negocis
11 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Madalina
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Samantha Margarita
31 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Samantha Margarita
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Rik
16 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rik
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
John
Viatge de negocis
25 de nov. de 2024
John
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
KAMEL
Viatge de negocis
22 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
KAMEL
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Ferhat
20 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ferhat
Estada de 3 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
29 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Timoteo
29 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Timoteo
Estada d’1 nit (oct. 2024)
4/10, Deficient
Petra
Viatge en família
14 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Petra
Estada de 3 nits (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Karin
Viatge de negocis
9 d’oct. de 2024
Karin
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
José
23 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
José
Estada d’1 nit (set. 2024)
2/10, Horrible
Stella
8 de set. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Stella
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Kevin
25 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kevin
Estada de 2 nits (ag. 2024)
4/10, Deficient
Dilara
Viatge en grup
21 de jul. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dilara
Estada de 2 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Craig
7 de jul. de 2024
Craig
Estada de 2 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Osman
Viatge de negocis
28 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Osman
Estada de 3 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
ANDREW
Viatge en grup
5 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Top!
ANDREW
Estada de 3 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Aejaz Ahmad
Viatge de negocis
1 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very clean
Aejaz Ahmad
Estada de 4 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Apoorva
Viatge de negocis
24 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Apoorva
Estada d’1 nit (gen. 2024)