Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament The Highlander Hotel





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 167 €
taxes i impostos inclosos
6 de jul. - 7 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite familiar

Suite familiar
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bany privat
Banyera i dutxa independents
Carregar totes les fotos de: Habitació doble executiva

Habitació doble executiva
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Llar de foc
Calefacció
Televisor
Dormitoris
Ventilador de sostre
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació empresarial, 1 llit de matrimoni gran

Habitació empresarial, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor
Dormitoris
Divan llit
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Corner of Lyon Cachet & Bosman Streets, Dullstroom, Mpumalanga, 1110
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Dunkeld Country Estate
Dunkeld Country Estate
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
7.0 de 10, Bé, 88 opinions
Preu actual: 72 €
taxes i impostos inclosos
27 de jul. - 28 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar anglès: 50 ZAR per adult i 50 ZAR per nen (preu aproximat).
- Hi ha servei de neteja disponible amb un recàrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
El Consell Regulador del Turisme de Sud-àfrica (TGCSA), l'organisme oficial sud-africà encarregat de la qualitat, ha atorgat aquesta classificació.
L’allotjament també es coneix com a
Urban Hip Highlander
Urban Hip Highlander Dullstroom
Urban Hip Hotels Highlander
Urban Hip Hotels Highlander Dullstroom
Urban Hip Hotels Highlander Country House Dullstroom
Urban Hip Hotels Highlander Country House
Urban Hip Hotels The Highlander
Highlander Hotel Dullstroom
Highlander Dullstroom
The Highlander Dullstroom
The Highlander Hotel Dullstroom
The Highlander Hotel Country House
The Highlander Hotel Country House Dullstroom
Preguntes freqüents
Opinions: The Highlander Hotel
Opinions
8,0
Molt bo
8,2/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
6,8/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (abr. 2025)
2/10, Horrible
Andrew
2 de set. de 2024
Andrew
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
christine
12 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
christine
Estada d’1 nit (des. 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
10 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Great location, just overpriced restaurant
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2022)
4/10, Deficient
Deborah
26 de jul. de 2022
Deborah
Estada d’1 nit (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Andries
Viatge en família
19 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent for families
Andries
Estada d’1 nit (abr. 2022)
8/10, Bo
Nozipho
8 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nozipho
Estada de 2 nits (març 2022)
8/10, Bo
susan
17 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
susan
Estada de 2 nits (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
Jarred
1 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jarred
Estada d’1 nit (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
hylke
4 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Excellent
hylke
Estada d’1 nit (jul. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
3 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good trip
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2021)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en família
5 de gen. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2020)
10/10, Excel·lent
susan
22 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
susan
Estada d’1 nit (nov. 2020)
8/10, Bo
Lauren
2 de nov. de 2020
Lauren
Estada de 2 nits (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Arnold
28 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Arnold
Estada de 3 nits (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Johan
Viatge en grup
9 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great
Johan
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Jeremy
Viatge en família
31 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A Christmas Delight
Jeremy
Estada de 3 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Arnold
24 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Arnold
Estada de 3 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Pieter, Southampton, UK
Viatge en parella, Viatge en família
20 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Pieter
Estada d’1 nit (abr. 2019)
8/10, Bo
Coret
13 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Coret
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Fumito
12 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Fumito
Estada d’1 nit (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge en grup
10 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
4/10, Deficient
Owen
28 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
In effective communication
Owen
Estada d’1 nit (des. 2018)
8/10, Bo
Terblanche
3 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very good property with friendly staff
Terblanche
Estada d’1 nit (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Simon
12 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Highland hideaway.
Simon
Estada d’1 nit (nov. 2018)