Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Pomezí





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Cínovec 221, Dubí, Usti nad Labem, 41501
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Almond
Hotel Almond
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Esmorzar disponible
8.0 de 10, Molt bé, 12 opinions
Preu actual: 45 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 25.0 EUR per animal de companyia per estada.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 150.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Pomezí Dubí
Pomezí Dubí
Hotel Pomezí Dubí
Hotel Pomezí Hotel
Hotel Pomezí Hotel Dubí
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Pomezí
Opinions
8,4
Molt bo
8,4/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
13 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei
Estada de 6 nits (oct. 2021)
8/10, Bo
Ronald
Viatge en família
10 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ronald
Estada d’1 nit (oct. 2020)
8/10, Bo
Stepan
Viatge en família
19 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Skvělá poloha pro běžkaře
Stepan
Estada de 3 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
2 de des. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
4/10, Deficient
MANSOUR
30 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
MANSOUR
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Alexander
25 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Platz der entschleunigung
Alexander
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Claus
21 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Claus
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viktoria
12 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viktoria
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Per
6 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Per
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Alexander
2 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Уютный, клиентоориентированный отель
Alexander
Estada d’1 nit (abr. 2019)
8/10, Bo
Václav
22 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Krásný výhled nádherná příroda
Václav
Estada d’1 nit (abr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
21 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2019)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets