Hus Hotel Dourados
Hotel a Dourados amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hus Hotel Dourados





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 53 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Apartament estàndard

Apartament estàndard
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Per cable
Carregar totes les fotos de: Apartament estàndard

Apartament estàndard
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Per cable
Carregar totes les fotos de: Apartament estàndard, accessible

Apartament estàndard, accessible
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Per cable
Carregar totes les fotos de: Apartament estàndard

Apartament estàndard
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Per cable
Carregar totes les fotos de: Apartament estàndard

Apartament estàndard
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Per cable
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Avenida Joaquim Teixeira Alves 3365, Jardim Caramuru, Dourados, MS, 79830-010
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Bahamas
Hotel Bahamas
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.8 de 10, Excel·lent, 176 opinions
Preu actual: 83 €
taxes i impostos inclosos
17 de juny - 18 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Càrrec per les tovalloles: 0 BRL per allotjament i per nit
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 50 BRL per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i barrots de seguretat a les finestres
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Ibis Dourados Hotel
Hotel Ibis Dourados Brazil - Mato Grosso Do Sul
Ibis Dourados
HUS HOTEL DOURADOS Hotel
HUS HOTEL DOURADOS Dourados
HUS HOTEL DOURADOS Hotel Dourados
Preguntes freqüents
Opinions: Hus Hotel Dourados
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Simone
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Simone
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Gerson
Viatge en grup
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gerson
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viviane
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viviane
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Marcos
Viatge en família
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marcos
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Marlon
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Recomendo
Marlon
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
25 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Anderson
Viatge de negocis
11 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anderson
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Fatima
4 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Visita aos parantes
Fatima
Estada de 5 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Marcos
29 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marcos
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Gerson
Viatge en família
15 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gerson
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Mauricio
21 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mauricio
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Carlos
Viatge de negocis
18 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carlos
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
José Antônio
Viatge en família
11 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
José Antônio
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
rodrigo
7 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
rodrigo
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
ARTHUR PAULO
2 de nov. de 2024
ARTHUR PAULO
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Geraldo
26 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Geraldo
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
thalisson
25 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
thalisson
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Carlos
Viatge de negocis
24 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Carlos
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Bruno
Viatge de negocis
22 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Atende oque propoe
Bruno
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Luciana
Viatge en família
21 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luciana
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Christina
Viatge en grup
19 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótimo hotel!
Christina
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Maury
Viatge de negocis
22 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Maury
Estada de 2 nits (set. 2024)
2/10, Horrible
Telma
Viatge en família
22 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Atendimento ruim
Telma
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
HELIO
Viatge en família
17 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
HELIO
Estada de 2 nits (set. 2024)