Camelot Resort
Hotel a Devikolam amb piscina a l'aire lliure i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Camelot Resort





Serveis populars
El preu actual és de 115 €
taxes i impostos inclosos
3 de set. - 4 de set.
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
El més destacat
Balcó moblat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Televisor LED
Dormitoris
Cortines opaques
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació de luxe, 1 llit doble

Habitació de luxe, 1 llit doble
El més destacat
Balcó moblat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Televisor LED
Dormitoris
Cortines opaques
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
El més destacat
Balcó moblat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Televisor LED
Dormitoris
Cortines opaques
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Munnar, Idukki District, Devikolam, Kerala, 685612
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Scenic, Munnar - IHCL SeleQtions
Scenic, Munnar - IHCL SeleQtions
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
9.8 de 10, Excepcional, 10 opinions
Preu actual: 78 €
taxes i impostos inclosos
26 d’ag. - 27 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Sopar de gala per la nit de Nadal (24 de desembre): 2500 INR per adult.
- Sopar de gala per la nit de Nadal (24 de desembre): 2500 INR per nen (5-11 anys)
- Sopar de gala per Nadal (25 de desembre): 2500 INR per adult
- Sopar de gala per Nadal (25 de desembre): 2500 INR per nen (5-11 anys)
- Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 2500 INR per adult
- Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 2500 INR per nen (5-11 anys)
- Sopar de gala per Cap d'Any (1 de gener): 2500 INR per adult
- Sopar de gala per Cap d'Any (1 de gener): 2500 INR per nen (5-11 anys)
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 4000 INR per vehicle.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 2000 INR (fins a 12 anys).
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 1200 INR.
- Càrrec per l'ús del bressol: 250.0 INR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 1200.0 INR per nit.
- Els pagaments amb targeta de crèdit estan subjectes a un recàrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Please note: To comply with local law, no alcohol will be served in this property on the first day of every month.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Les parelles que desitgin compartir l'habitació han de presentar una còpia de l'acta de matrimoni
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Camelot Munnar
Camelot Resort Munnar
Camelot Hotel Munnar
Camelot Resort Devikolam
Camelot Devikolam
Camelot Resort Hotel
Camelot Resort Devikolam
Camelot Resort Hotel Devikolam
Preguntes freqüents
Opinions: Camelot Resort
Opinions
7,2
Bo
8,0/10
Neteja
7,0/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
6,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella
19 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Estada d’1 nit (febr. 2020)
4/10, Deficient
Vijay, UAE
18 de gen. de 2016
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel not worth the price
Vijay
10/10, Excel·lent
Piyush, Nasik
3 de nov. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stay at csmelot
Piyush
2/10, Horrible
DIPAK
5 de març de 2014
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
DIPAK
2/10, Horrible
Viatger verificat
1 de gen. de 2014
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Worst Stay Ever
Viatger verificat
8/10, Bo
Anshul, Navi mumbai
31 de des. de 2013
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Anshul
10/10, Excel·lent
عبدالعزيز, مكة السعودية
21 d’ag. de 2013
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
موقع خيالي جدا
عبدالعزيز
8/10, Bo
Ds grover
30 de juny de 2013
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ds grover
8/10, Bo
DS Grover
26 de juny de 2013
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
DS Grover
8/10, Bo
DHIREN
13 de gen. de 2013
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
DHIREN
8/10, Bo
mila, Oman
14 de des. de 2012
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei