Amber Dale Luxury Hotel & Spa
Hotel de luxe amb spa complet i servei d'aparcament amb assistència gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Amber Dale Luxury Hotel & Spa





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals prèmium, vistes a la vall

Habitació doble o amb dos llits individuals prèmium, vistes a la vall
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 dormitori

Habitació superior, 1 dormitori
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació doble nupcial, 1 llit de matrimoni gran, vistes a la vall

Habitació doble nupcial, 1 llit de matrimoni gran, vistes a la vall
El més destacat
Balcó
Menjador independent
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

KSEB Tunnel Road, Pallivasal, Munnar, Devikolam, Kerala, 685612
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

The Valle by Kondody Hotels
The Valle by Kondody Hotels
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.6 de 10, Excepcional, 21 opinions
Preu actual: 155 €
taxes i impostos inclosos
30 de juny - 1 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 6000 INR per vehicle (l'anada i la tornada, 2 persones com a màxim).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 6000 INR l'anada i la tornada (entre 12 i 18 anys).
- Càrrec pel llit addicional: 1500.0 INR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Amber Dale Luxury Hotel Devikolam
Amber Dale Luxury Hotel
Amber Dale Luxury Devikolam
Amber Dale Luxury
Hotel Amber Dale Luxury Hotel & Spa Devikolam
Devikolam Amber Dale Luxury Hotel & Spa Hotel
Hotel Amber Dale Luxury Hotel & Spa
Amber Dale Luxury Hotel & Spa Devikolam
Amber Dale Luxury Devikolam
Amber Dale & Spa Devikolam
Amber Dale Luxury Hotel & Spa Hotel
Amber Dale Luxury Hotel & Spa Devikolam
Amber Dale Luxury Hotel & Spa Hotel Devikolam
Preguntes freqüents
Opinions: Amber Dale Luxury Hotel & Spa
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
shlomo
13 de març de 2025
shlomo
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Anil
Viatge en família
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anil
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
R
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Peaceful! Amazing!
R
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Melissa
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Melissa
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Sona
Viatge en grup, Viatge en família
8 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sona
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Alex
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alex
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Abraham
18 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Abraham
Estada de 3 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Simon
29 de des. de 2024
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Simon
Estada de 3 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Pankaj
Viatge en família
28 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pankaj
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Tanvi
Viatge en família
18 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tanvi
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
M.KAJENDRAN
Viatge en família amb nens petits
4 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
M.KAJENDRAN
Estada d’1 nit (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Carolyn
Viatge en família
30 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Carolyn
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Puneet
20 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Puneet
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Khaja Moosa
Viatge en parella, Viatge en família
24 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Khaja Moosa
10/10, Excel·lent
Kristina
Viatge en grup
11 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kristina
Estada d’1 nit (oct. 2024)
4/10, Deficient
Viatger verificat
10 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Subramaniam
17 de set. de 2024
Subramaniam
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Kiran, Fremont
1 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kiran
Estada de 3 nits (febr. 2024)
8/10, Bo
Aditya
10 d’abr. de 2024
Aditya
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Tatjana
25 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Tatjana
Estada de 2 nits (febr. 2024)
2/10, Horrible
Jenice
26 de febr. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jenice
Estada de 3 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Sharon
7 de febr. de 2024
Sharon
Estada de 2 nits (gen. 2024)
4/10, Deficient
????
19 de gen. de 2024
????
Estada de 4 nits (gen. 2024)
8/10, Bo
Christine
Viatge en grup
17 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Christine
Estada de 4 nits (gen. 2024)