Galeria de fotos de l’allotjament The Legend Inn - New Delhi





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual econòmica

Habitació individual econòmica
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Frigorífic
Articles de minibar gratuïts
Televisor LCD
Cortines opaques
Ventilador de sostre
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals executiva

Habitació doble o amb dos llits individuals executiva
7,0 sobre 10
Bé
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Frigorífic
Articles de minibar gratuïts
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Ventilador de sostre
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Calefacció
Frigorífic
Articles de minibar gratuïts
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Habitació
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Frigorífic
Articles de minibar gratuïts
Televisor LCD
Cortines opaques
Ventilador de sostre
Roba de llit d'alta qualitat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

E-4, East of Kailash, Near Kailash colony Metro, New Delhi, Delhi, 110065
Sobre aquest allotjament
The Legend Inn - New Delhi
Allotjaments similars

VILLA 33 Bed & Breakfast
VILLA 33 Bed & Breakfast
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Serveis de bugaderia
9.8 de 10, Excepcional, 16 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 300 INR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 1000 INR per vehicle només l'anada.
- Càrrec pel llit addicional: 600 INR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Legend Inn New Delhi
Legend Inn
Legend New Delhi
The Legend New Delhi New Delhi
The Legend Inn - New Delhi Hotel
The Legend Inn - New Delhi New Delhi
The Legend Inn - New Delhi Hotel New Delhi
Preguntes freqüents
Opinions: The Legend Inn - New Delhi
Opinions
8,6
Excel·lent
8,4/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2025)
4/10, Deficient
Maggie
13 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Below average
Maggie
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Arabinda, Calgary
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Arabinda
Estada de 5 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Arnaud
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Arnaud
Estada d’1 nit (febr. 2025)
4/10, Deficient
Karly
Viatge de negocis
9 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Poor, basic and overpriced for standards




Karly
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Yatin Manoj
6 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yatin Manoj
Estada de 7 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Yatin Manoj
16 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Yatin Manoj
Estada de 4 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
David
21 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
David
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Bishombhar, Charlotte
5 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bishombhar
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Bishombhar, Charlotte
28 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bishombhar
Estada de 3 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Mohammad Latif
Viatge en família
23 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mohammad Latif
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
minki
20 de set. de 2024
minki
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Danny
6 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Danny
Estada de 4 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
SUSAN
23 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
SUSAN
Estada de 3 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Princeton
17 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Princeton
Estada de 3 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
VIJAY
Viatge de negocis
17 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
VIJAY
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Deepak
6 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Deepak
10/10, Excel·lent
Keith
26 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l ’allotjament i instal·lacions
Keith
Estada d’1 nit (febr. 2024)
8/10, Bo
david
6 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
david
Estada de 5 nits (gen. 2024)
6/10, Acceptable
VIKAS
20 de gen. de 2024
VIKAS
Estada de 2 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Rupy
26 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rupy
Estada de 6 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Hoshang
16 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Hoshang
Estada de 2 nits (nov. 2023)
6/10, Acceptable
Janet
Viatge en família amb nens petits
9 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Comoditats
Què no li ha agradat: Personal i servei
Janet
Estada de 2 nits (nov. 2023)
8/10, Bo
R
21 d’oct. de 2023
R
Estada de 4 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Ramesh
13 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ramesh
Estada d’1 nit (oct. 2023)