The BMK Hotel
Hotel a Nova Delhi amb servei d'aparcament amb assistència gratuït i un centre de negocis obert les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament The BMK Hotel





Opinions
5,6 sobre 10,
Serveis populars
El preu actual és de 33 €
taxes i impostos inclosos
17 de nov. - 18 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Llar de foc
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva, 1 dormitori, vistes a la ciutat

Habitació executiva, 1 dormitori, vistes a la ciutat
El més destacat
Amb aïllament acústic
Llar de foc
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
També et pot agradar

Radisson Blu Plaza Delhi Airport
Mahipalpur
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
8.6 de 10, Excel·lent, 1.008 opinions
Preu actual: 151 €
taxes i impostos inclosos
17 de nov. - 18 de nov.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

B-3, Greater Kailash Enclave - 1, New Delhi, Delhi N.C.R, 110048
Sobre aquest allotjament
The BMK Hotel
Allotjaments similars

Hotel Park Residency
Hotel Park Residency
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
7.4 de 10, Bé, 41 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 300 INR per adult i 200 INR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 1250 INR per vehicle (només l'anada, 2 persones com a màxim).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
S'inclouen les següents opcions de pagament amb el mòbil: Google Pay, Paytm i PhonePe.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
BMK Hotel
BMK Hotel New Delhi
BMK New Delhi
The BMK
The BMK Hotel Hotel
The BMK Hotel New Delhi
The BMK Hotel Hotel New Delhi
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: The BMK Hotel
5,6
3,8
Neteja
6,0
Ubicació
4,8
Personal i servei
3,0
Respecte al medi ambient
4,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
5 de gen. de 2025
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
Jens
8 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Jens
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Rishin
25 de des. de 2021
Rishin
Estada d’1 nit (des. 2021)
2/10, Horrible
Alok Kr.
26 de nov. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alok Kr.
Estada de 3 nits (nov. 2021)
6/10, Acceptable
KANNAN
Viatge de negocis
24 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
KANNAN
Estada d’1 nit (oct. 2021)
2/10, Horrible
Vivek
9 de des. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very bad and unprofessional experience
Vivek
Estada de 2 nits (des. 2017)
2/10, Horrible
SANJAY
4 de des. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lo peor!
SANJAY
Estada de 2 nits (nov. 2017)
6/10, Acceptable
Himanshu Banerjee, Kolkata
19 de des. de 2013
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja

















