Ramada by Wyndham New Delhi Pitampura

Allotjament de 3.5 estrelles
Hotel a Nova Delhi amb un gimnàs i servei de recepció les 24 hores

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Ramada by Wyndham New Delhi Pitampura

Façana frontal de l'allotjament
Habitació empresarial | 1 dormitori, roba de llit d'alta qualitat i minibar
Esmorzar diari d'estil bufet (650 INR per persona)
Vestíbul
Instal·lacions de fitnes

Opinions

6,2 sobre 10,

Serveis populars

  • Servei d’habitacions
  • Gimnàs
  • Esmorzar disponible
  • Serveis de bugaderia
  • Servei de neteja
  • Aparcament inclòs
El preu actual és de 60 €
taxes i impostos inclosos
25 d’ag. - 26 d’ag.

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 8 de 8 habitacions

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe, 1 llit individual, accessible (Mobility)

El més destacat

Menjador
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
Any de renovació: 2019
Roba de llit d'alta qualitat
  • 28 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit individual

Habitació doble empresarial

El més destacat

Menjador
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
Any de renovació: 2019
Roba de llit d'alta qualitat
  • 30 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe

El més destacat

Menjador
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
Any de renovació: 2019
Roba de llit d'alta qualitat
  • 28 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble

Habitació empresarial

El més destacat

Menjador
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
Any de renovació: 2019
Roba de llit d'alta qualitat
  • 30 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 2 llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals empresarial

El més destacat

Menjador
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
Any de renovació: 2019
Roba de llit d'alta qualitat
  • 28 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 2 llits individuals

1 King Bed, Double Business Room, Non-Smoking

  • Capacitat per a 2

Deluxe Twin Room

  • Capacitat per a 2

Deluxe Double Room

  • Capacitat per a 2

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Plot No 10 Road Number 42, New Delhi, New Delhi, 110034

Què hi ha als voltants

  • Mangalam Place Mall - 18 minuts a peu - 1.5 km
  • Centre Comercial City Centre - 5 minuts en cotxe - 3.9 km
  • Torre de TV de Pitampura - 5 minuts en cotxe - 4.0 km
  • Institut i Centre de Recerca del Càncer Rajiv Gandhi - 5 minuts en cotxe - 3.9 km
  • Centre del Districte de Janakpuri - 11 minuts en cotxe - 9.6 km

Com moure’s per la zona

  • New Delhi Shakurbasti Station: 2 min en cotxe
  • Rohini East Station: 4 min en cotxe
  • Aeroport Internacional de Delhi-Indira Gandhi (DEL): a 59 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Starbucks - ‬13 minuts a peu
  • ‪Pitam Pura Club - ‬5 minuts a peu
  • ‪famous TIKKI CHAAT, sector 3 Rohini - ‬3 minuts en cotxe
  • ‪Cafe Pacific - ‬8 minuts a peu
  • ‪Chai wala, Mangol puri red light - ‬20 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Ramada by Wyndham New Delhi Pitampura

Hotel que es va remodelar el 2019 i a prop de Centre del Districte de Janakpuri
Has pensat a allotjar-te a Ramada by Wyndham New Delhi Pitampura? Aprofita que ofereix una cafeteria, servei de bugaderia i tintoreria i un gimnàs. El restaurant cafeteria cuina local i internacional de les instal·lacions, Pacific Coffee Shop, ofereix esmorzars, dinars i sopars. Hi ha wifi gratuïta a l'habitació i un centre de negocis disponibles per a tots els clients.
Entre els altres avantatges, s'inclouen els següents:
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Esmorzar d'estil bufet (de pagament), servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament) i registre de sortida exprés
  • 3 sales de reunions, serveis per a casaments i servei de recepció obert les 24 hores
Característiques de l'habitació
Les 72 habitacions tenen comoditats com ara servei d'habitacions les 24 hores i roba de llit d'alta qualitat, així com altres detalls, per exemple, espais de treball aptes per a portàtils i aire condicionat.
Entre els serveis i les instal·lacions addicionals, s'inclou el següent:
  • Filtres de cafè/te reutilitzables, reciclatge i bombetes LED
  • Banys que ofereixen capçals de dutxa tipus cascada i articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
  • Televisors LED de 42 polzades amb canals per satèl·lit
  • Armaris robers o de rebost, menjadors independents i bullidores elèctriques

Idiomes

Anglès.

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi i Internet per cable gratuïts
  • La connexió wifi gratuïta de les habitacions té un límit de 3 dispositius
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi i Internet per cable gratuïts

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament gratuït fora de les instal·lacions a 50 metres
  • Aparcament disponible al carrer
  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) obert les 24 hores amb sol·licitud prèvia per un recàrrec
  • Aparcament sense assistència gratuït i descobert a les instal·lacions
  • Aparcament per a furgonetes i aparcament accessible en cadira de rodes disponibles

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible cada dia de 07:00 a 10:30: 650 INR per persona
  • Un restaurant
  • Una cafeteria

Restaurants a les instal·lacions

  • Pacific Coffee Shop

Activitats

  • Centre de benestar

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Habitacions insonoritzades
  • Llit addicional (recàrrec)
  • Menjador independent a l'habitació

Comoditats

  • Armariets
  • Bugaderia
  • Magatzem d'equipatge
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Canvi de roba de llit (cal sol·licitar-lo)
  • Canvi de tovalloles (cal sol·licitar-lo)
  • Servei d'obertura de llit
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria
  • Serveis per a casaments

Serveis empresarials

  • 3 sales de reunions
  • Centre de conferències (1.115 metres quadrats d'espai)
  • Centre de negocis

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Accessibilitat en cadira de rodes
  • Agafador al costat del vàter
  • Aparcament accessible en cadira de rodes
  • Aparcament amb assistència per a vehicles adaptats per a cadires de rodes
  • Aparcament per a furgonetes accessible en cadira de rodes
  • Ascensor
  • Bany públic accessible en cadira de rodes
  • Baranes a les escales
  • Cadires de rodes a les instal·lacions
  • Camí cap a l'ascensor accessible en cadira de rodes
  • Camí per arribar a l'entrada ben il·luminat
  • Camí per arribar a l’entrada sense escales
  • Centre de negocis accessible en cadira de rodes
  • Corda d'emergència al bany
  • Escriptori a poca alçada
  • Gimnàs accessible en cadira de rodes
  • Llit a poca alçada
  • Lounge accessible en cadira de rodes
  • Pas accessible en cadira de rodes
  • Piscina accessible en cadira de rodes
  • Porta amb espiera a poca alçada
  • Portes aptes per a cadires de rodes
  • Recepció accessible en cadira de rodes
  • Restaurant accessible en cadira de rodes
  • Taulell de consergeria accessible en cadira de rodes
  • Taulell de cuina i aigüera a poca alçada

Més serveis

  • 1 edifici
  • 5 plantes
  • Allotjament lliure de fum
  • Almenys un 80 % de la il·luminació és LED
  • Arquitectura d'estil tradicional
  • Construït l'any 2015
  • Data de renovació de tot l'allotjament: octubre 2019
  • Informació sobre la cultura i l'ecosistema locals
  • Ús de productes de neteja ecològics

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Cortines opaques
  • Llit addicional (recàrrec)
  • Roba de llit d'alta qualitat
  • Roba de llit hipoal·lergògena

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Bidet
  • Capçal de la dutxa tipus cascada
  • Dutxa
  • Paper higiènic
  • Sabatilles
  • Sabó
  • Tovalloles
  • Xampú

Entreteniment

  • Televisor LED de 42 polzades amb canals per cable i per satèl·lit

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Bullidora elèctrica
  • Cafetera i tetera
  • Guies de restaurants
  • Menjador independent
  • Minibar
  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Aire condicionat
  • Articles de tocador ecològics
  • Caixa forta
  • Calefacció
  • Dispositius d'estalvi d'energia a les habitacions
  • Escriptori
  • Espai de treball apte per a portàtils
  • Filtres de cafè i te reutilitzables
  • Habitacions insonoritzades
  • Il·luminació LED
  • Planxa i taula de planxar
  • Premsa gratuïta cada dia
  • Reciclatge
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 23:30.
L'entrada abans de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec.
Registre d'entrada sense contacte
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida sense contacte
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es cobrarà un càrrec per fer el registre de sortida més tard de l'horari establert.
Registre de sortida exprés disponible

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport (poden aplicar-se recàrrecs); els clients han de facilitar els detalls de l'arribada a l'allotjament abans del viatge mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
Els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació per rebre les instruccions per fer l'entrada. El personal de recepció els estarà esperant.
Per tal d'organitzar l'entrada, contacta amb l'allotjament com a mínim amb 24 hores d'antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Si tens previst arribar més tard de les 12:30, contacta amb l'allotjament amb antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 1500.0 INR per nit

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 650 INR per persona (preu aproximat).
  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 3000 INR per vehicle (només l'anada, 3 persones com a màxim).
  • Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
  • Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
  • Càrrec pel llit addicional: 1500.0 INR per nit.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament fa servir un sistema de reciclatge d'aigües residuals i productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Compta amb nosaltres (Wyndham).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
La wifi gratuïta de les habitacions té un límit de dispositius: 3

L’allotjament també es coneix com a

Ramada NEW Delhi Pitampura
Ramada by Wyndham New Delhi Pitampura Hotel
Ramada by Wyndham New Delhi Pitampura New Delhi
Ramada by Wyndham New Delhi Pitampura Hotel New Delhi

Preguntes freqüents

Ramada by Wyndham New Delhi Pitampura accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa allotjar-se a Ramada by Wyndham New Delhi Pitampura?

Amb data 12 d’ag. de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Ramada by Wyndham New Delhi Pitampura el dia 25 d’ag. de 2025 són d'almenys 60,35 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

Quant costa aparcar a Ramada by Wyndham New Delhi Pitampura?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament; també es pot aparcar als voltants sense cap cost.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Ramada by Wyndham New Delhi Pitampura?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 23:30. S'aplica una taxa per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert (el servei està subjecte a disponibilitat). Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.

A quina hora es fa el registre de sortida a Ramada by Wyndham New Delhi Pitampura?

Registre de sortida: migdia. Si s'abona un càrrec, es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari habitual (servei subjecte a disponibilitat).

Ramada by Wyndham New Delhi Pitampura ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport (cal sol·licitar-lo). S'aplica la taxa següent: 3000 INR per vehicle.

On es troba Ramada by Wyndham New Delhi Pitampura?

Aquest hotel es troba a Pitampura i a menys de 5 km de les atraccions de les atraccions següents: Mangalam Place Mall, Centre comercial New Delhi City Center i Institut i Centre de Recerca del Càncer Rajiv Gandhi. Torre de TV de Pitampura és a 4,7 km de distància. New Delhi Shakurbasti Station és a 20 min a peu.

Opinions: Ramada by Wyndham New Delhi Pitampura

Opinions

6,2
Puntuació 10: Excel·lent. 6 de 31 opinions
Puntuació 8: Bo. 8 de 31 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 6 de 31 opinions
Puntuació 4: Deficient. 3 de 31 opinions
Puntuació 2: Horrible. 8 de 31 opinions

6,4/10

Neteja

6,8/10

Personal i servei

6,2/10

Comoditats

6,0/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

6,4/10

Respecte al medi ambient

Opinions

10/10, Excel·lent

Oliver

Very good
Estada de 2 nits (febr. 2025)

8/10, Bo

Viatger verificat

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Comfortable but location is not great

Its a bit out of the way. Taxis do not like coming here, I always had to tip extra. Use Rapido instead of Uber. The breakfast is not great. The room furniture is getting old. But all the staff were excellent and really helpful.
Estada de 5 nits (abr. 2025)

8/10, Bo

Zenith

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

Parminder

Què li ha agradat: Personal i servei
Estada de 2 nits (febr. 2025)

2/10, Horrible

Swasti

Estada de 2 nits (oct. 2024)

4/10, Deficient

Swasti

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Front desk was not polite. Not all though only few of the members.
Estada de 2 nits (nov. 2024)

8/10, Bo

Sudarshan

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (oct. 2024)

6/10, Acceptable

Dakshani, Debe

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
It was ok. The staff was friendly and willing to help at all times but after the Ramada in Kathmandu, I was disappointed in the actual facility
Estada de 4 nits (oct. 2024)

6/10, Acceptable

Navdeep

Estada de 2 nits (set. 2024)

2/10, Horrible

Ashish, Bath

Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 9 nits (juny 2024)

8/10, Bo

Amit

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
I read on the expedia that there is pool . However the pool was closed when I stayed there in May . I didnot liked that . Otherwise everything else was excellent
Estada de 3 nits (maig 2024)

6/10, Acceptable

Sandeep K

Què li ha agradat: Personal i servei
Okay
Estada d’1 nit (abr. 2024)

2/10, Horrible

Ankit

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
You guys are pathetic, crazy to earn extra money. Unfortunate that I made a booking at your hotel
Estada d’1 nit (febr. 2024)

2/10, Horrible

Yash

Què no li ha agradat: Neteja
Estada d’1 nit (abr. 2024)

8/10, Bo

Asha

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Staff was v helpful. Dining experience was average slow service!
Estada de 2 nits (febr. 2024)

10/10, Excel·lent

Biedjailakchmie

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Een 8. Lokatie was prima personeel vriendelijk.
Estada de 5 nits (gen. 2024)

2/10, Horrible

RAJNISH

Estada d’1 nit (des. 2023)

10/10, Excel·lent

SUDHIR

Estada de 2 nits (oct. 2023)

8/10, Bo

Puja

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (jul. 2023)

2/10, Horrible

karthikeyan

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Staff not bothered No table manners Food made in bad oil smelly oil Rooms damaged Rs5000 per night, oyo rooms are better
Estada de 4 nits (maig 2023)

2/10, Horrible

Dharm

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Didn’t like anything
Estada de 2 nits (març 2023)

6/10, Acceptable

Mushini

Viatge en grup
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
The property is very old and the washroom was not clean. Very bad experience. I expected a very good breakfast but it was not up to my expectation.
Estada de 2 nits (des. 2022)

8/10, Bo

Shishir

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Good

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja
Estada d’1 nit (des. 2022)

6/10, Acceptable

T R GOPALAKRISHNAN

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (nov. 2022)