Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Pullman New Delhi Aerocity Hotel





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 136 €
taxes i impostos inclosos
20 d’oct. - 21 d’oct.

Spa
Pullman Spa & Salon té 9 sales de tractaments, amb sales de tractaments per a parelles. L'spa de l'allotjament ofereix massatges de teixits profunds, massatges suecs i massatges tailandesos. Els tipus de tractaments de bellesa disponibles inclouen tractaments aiurvèdics i exfoliacions corporals. Una sala de vapor, una sauna i una piscina d'hidromassatge completen la llista d'instal·lacions de l'allotjament.


Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 8 de 8 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite presidencial, 1 llit de matrimoni gran, accés a la sala del club

Suite presidencial, 1 llit de matrimoni gran, accés a la sala del club
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
7,0 sobre 10
Bé
(2 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor
Carta de coixins
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran
8,8 sobre 10
Excel·lent
(27 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor
Carta de coixins
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor
Carta de coixins
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, 2 llits individuals
8,4 sobre 10
Molt bo
(9 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LED
Carta de coixins
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva

Habitació executiva
8,6 sobre 10
Excel·lent
(9 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Accés a la sala de negocis
Bressols (gratis)
Televisor
Carta de coixins
Carregar totes les fotos de: Suite superior, 1 llit de matrimoni gran

Suite superior, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Accés a la sala de negocis
Bressols (gratis)
Televisor LED
Carta de coixins
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals executiva

Habitació amb dos llits individuals executiva
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Accés a la sala de negocis
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Asset No 2, Aerocity Hospitality District, New Delhi, Delhi, 110037
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: entre 1500 i 1700 INR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 1900 INR per vehicle (només l'anada, 02 persones com a màxim).
- Càrrec per animals de companyia: 1500 INR per animal de companyia per nit.
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel llit addicional: 2000 INR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament utilitza un sistema de reciclatge d'aigües residuals.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
Pullman New Delhi Aerocity Hotel
Pullman Aerocity Hotel
Pullman Aerocity
Pullman New Delhi Aerocity
Pullman New Delhi Aerocity Hotel Hotel
Pullman New Delhi Aerocity Hotel New Delhi
Pullman New Delhi Aerocity An AccorHotels Brand
Pullman New Delhi Aerocity Hotel Hotel New Delhi
Preguntes freqüents
Opinions: Pullman New Delhi Aerocity Hotel
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis, Viatge en grup
10 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Shino, Tokyo
8 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shino
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
rajah
26 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
rajah
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Soofia
Viatge en grup
22 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions

Soofia
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Shivam
Viatge en família
11 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions


Shivam
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Pradeep, Perumbavoor
Viatge de negocis
11 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Pradeep
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Nazarbakht
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
31 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions

Nazarbakht
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Gitanjali
29 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gitanjali
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Gitanjali
Viatge de negocis
29 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gitanjali
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Atul, Lubbock
Viatge en parella
27 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Atul
Estada d’1 nit (jul. 2025)
2/10, Horrible
Nidhi
26 de jul. de 2025
Nidhi
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
??
20 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Nitika, Montreal
14 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nitika
Estada d’1 nit (jul. 2025)
4/10, Deficient
Pavan Jit
13 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei
Pavan Jit
Estada d’1 nit (jul. 2025)
4/10, Deficient
Jasvinder
7 de jul. de 2025
Jasvinder
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Nitika, Montreal
Viatge de negocis
6 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nitika
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Peter
4 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Nitika, Montreal
4 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nitika
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
sukesh
2 de jul. de 2025
sukesh
Estada de 16 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Nitika, Montreal
Viatge de negocis
25 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nitika
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Rishabh
Viatge en família amb nens petits
17 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rishabh
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Deepak
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Deepak
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Tamara
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Tamara
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Rishabh
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rishabh
Estada de 2 nits (maig 2025)