Nysha Palace

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel a Nova Delhi amb aparcament gratuït

Selecciona les dates per veure els preus

Opinions

6,0 sobre 10,

Serveis populars

  • Esmorzar disponible
  • Servei de neteja
  • Serveis de bugaderia
  • Aparcament inclòs
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Aire condicionat

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions

Habitació Deluxe

El més destacat

Amb aïllament acústic
Decoració individual
Llar de foc
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Llar de foc
Habitacions insonoritzades
Decoració individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades disponibles
Carta de coixins
  • 20 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació executiva

El més destacat

Amb aïllament acústic
Decoració individual
Llar de foc
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Llar de foc
Habitacions insonoritzades
Decoració individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades disponibles
Carta de coixins
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació familiar

El més destacat

Amb aïllament acústic
Decoració individual
Llar de foc
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Llar de foc
Habitacions insonoritzades
Decoració individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades disponibles
Carta de coixins
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 6
  • 2 llits de matrimoni grans

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
No-9 Rd Number 4 Mahipalpur, New Delhi, DL, 110037

Què hi ha als voltants

  • Worldmark - 15 minuts a peu - 1.3 km
  • Ambience Mall - 5 minuts en cotxe - 5.4 km
  • DLF Cyber City - 8 minuts en cotxe - 8.2 km
  • Ambience Mall - 8 minuts en cotxe - 7.9 km
  • Qutub Minar - 10 minuts en cotxe - 7.9 km

Com moure’s per la zona

  • Estació de Moulsari Avenue: 8 min en cotxe
  • Estació de Delhi Aero City: 16 min a peu
  • Aeroport Internacional de Delhi-Indira Gandhi (DEL): a 10 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Executive Lounge - ‬2 minuts en cotxe
  • ‪Daryaganj - ‬20 minuts a peu
  • ‪One 8 Commune - ‬19 minuts a peu
  • ‪Punjab Grill - Tappa - ‬19 minuts a peu
  • ‪Stallion - ‬2 minuts en cotxe

Sobre aquest allotjament

Nysha Palace

Hotel a Mahipalpur
Nysha Palace ofereix serveis de tintoreria o bugaderia i més. Els clients poden connectar-se a la wifi gratuïta a l'habitació.
També gaudiràs dels avantatges següents:
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Esmorzar d'estil bufet (de pagament), magatzem d'equipatge i assistència turística i per a la compra d'entrades
  • Servei de recepció obert les 24 hores, servei de consergeria i allotjament lliure de fum
Característiques de l'habitació
Totes les habitacions estan decorades individualment i presenten comoditats com ara llars de foc i roba de llit d'alta qualitat. Així mateix, s'inclouen altres detalls com terres tèrmics i cartes de coixins.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
  • Roba de llit hipoal·lergògena, llençols de cotó egipci i matalassos d'escuma viscoelàstica
  • Banys que ofereixen articles de tocador de disseny i dutxes
  • Televisors LED de 32 polzades amb canals prèmium
  • Armaris robers o de rebost, terres tèrmics i servei de neteja diari

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Velocitat de la wifi a l'habitació: 100 Mbps o més (1 o 2 persones, o un màxim de 6 dispositius)
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible cada dia de 08:00 a 10:00: 250 INR per adult i 247 INR per nen

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Habitacions insonoritzades

Comoditats

  • Armariets
  • Bugaderia
  • Magatzem d'equipatge
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Alarma antiincendis visual
  • Catifa de pèl llarg a l'habitació
  • Catifes a l'habitació
  • Elevador penjat del sostre
  • Sense ascensor
  • Terres de fusta dura a l'habitació
  • Terres de rajola a l'habitació
  • Terres llisos a l'habitació

Més serveis

  • Allotjament lliure de fum
  • Mosquiteres

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Carta de coixins
  • Cortines opaques
  • Edredó de plomes
  • Llençols de cotó egipci
  • Matalàs d'escuma viscoelàstica
  • Roba de llit hipoal·lergògena

Bany

  • Articles de tocador de disseny
  • Assecador de cabells
  • Bany privat independent
  • Dutxa
  • Paper higiènic
  • Raspall i pasta de dents (cal sol·licitar-los)
  • Sabatilles
  • Sabó
  • Tovalloles
  • Xampú

Entreteniment

  • Televisor LED de 32 polzades amb canals per satèl·lit prèmium

Menjar i beguda

  • Guies de restaurants

Altres

  • Adaptadors elèctrics
  • Aire condicionat (control de la temperatura)
  • Caixa forta
  • Decoració exclusiva
  • Escriptori
  • Espai de treball apte per a portàtils
  • Habitacions connectades disponibles
  • Habitacions insonoritzades
  • Llar de foc
  • Premsa gratuïta cada dia
  • Terra tèrmic

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 23:30.
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:00.

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Si tens previst arribar més tard de les 13:00, contacta amb l'allotjament amb antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • El dipòsit s'ha de pagar mitjançant una transferència bancària en un termini de 48 hores un cop feta la reserva.

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 250 INR per adult i 247 INR per nen (preu aproximat).

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.

L’allotjament també es coneix com a

Nysha Palace Hotel
Nysha Palace New Delhi
Nysha Palace Hotel New Delhi

Preguntes freqüents

Nysha Palace accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Nysha Palace?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Nysha Palace?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 23:30. Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.

A quina hora es fa el registre de sortida a Nysha Palace?

Registre de sortida: 11:00.

Opinions: Nysha Palace

Opinions

6,0
Puntuació 10: Excel·lent. 1 de 2 opinions
Puntuació 8: Bo. 0 de 2 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 0 de 2 opinions
Puntuació 4: Deficient. 0 de 2 opinions
Puntuació 2: Horrible. 1 de 2 opinions

6,0/10

Neteja

6,0/10

Personal i servei

6,0/10

Comoditats

6,0/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

6,0/10

Respecte al medi ambient

Opinions

2/10, Horrible

Saurabh

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
I'm writing this review to express my extreme disappointment and frustration with a recent booking experience with Expedia. My friend booked a room for his family (wife and 8-year-old child) through Expedia, but the experience turned out to be a nightmare. After booking, we called the property to confirm, only to be told that they no longer handled the property. We thought this was an honest mistake and contacted Expedia's customer service team, who assured us that we would be taken care of and asked us to reach out to them in case of any inconvenience upon arrival. However, when my friend arrived at the property between 11:00 pm and 11:30 pm, just before the check-in time ended at 11:30 pm, the hotel staff denied having any record of the booking and refused to accommodate my friend and his family. Despite having a confirmed booking, my friend was left with no choice but to call Expedia's customer service team for assistance. The customer service team failed to provide any meaningful help, leaving my friend on hold for over 2 hours (until 1-2 am) without a resolution. Eventually, my friend had to book another property for his family, which was a huge inconvenience. When I called Expedia's customer service team to request a refund, I was met with a lack of empathy and unhelpful responses. They claimed that they would investigate the matter but no help received yet. I would not recommend this property to anyone and I just wish I get my refund back as it's my hard earned💰
Estada de 2 nits (oct. 2025)

10/10, Excel·lent

Anukul

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Good hotel near airport
Estada de 2 nits (oct. 2025)