MY ONE HOTEL

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel a Gurugram amb servei de recepció les 24 hores i cafeteria

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament MY ONE HOTEL

Façana frontal de l'allotjament
Suite superior, balcó, vistes a la ciutat | 1 dormitori, escriptori i espai de treball apte per a portàtils
Exterior
Habitació doble Deluxe, balcó, vistes a la ciutat | 1 dormitori, escriptori i espai de treball apte per a portàtils
1 dormitori, escriptori i espai de treball apte per a portàtils

Serveis populars

  • S’admeten animals
  • Esmorzar disponible
  • Servei d’habitacions
  • Serveis de bugaderia
  • Aparcament inclòs
  • Aire condicionat
El preu actual és de 21 €
taxes i impostos inclosos
5 d’ag. - 6 d’ag.
VIP Access tier member

Gaudeix de més avantatges fent-te membre

  • Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
  • Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
  • Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles

Opcions d’habitació

Suite superior, balcó, vistes a la ciutat

El més destacat

Balcó
Aire condicionat
Mininevera
Televisor
Ventilador de sostre
Dormitoris
Bany privat
Bullidora elèctrica
  • 17.7 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació doble Deluxe, balcó, vistes a la ciutat

El més destacat

Balcó
Aire condicionat
Mininevera
Televisor
Ventilador de sostre
Dormitoris
Bany privat
Bullidora elèctrica
  • 14.9 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni

10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)

El més destacat

Aire condicionat
Mininevera
Televisor
Ventilador de sostre
Dormitoris
Bany privat
Bullidora elèctrica
Ampolla d'aigua gratuïta
  • 9 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
2 Golf Crse Rd, Sector 27, Gurugram, Haryana, 122002

Què hi ha als voltants

  • DLF Cyber City - 3 minuts en cotxe - 2.5 km
  • Centre Comercial Gurgaon - 3 minuts en cotxe - 2.9 km
  • Institut de Recerca Memorial Fortis - 3 minuts en cotxe - 2.9 km
  • Hospital Artemis Gurgaon - 8 minuts en cotxe - 6.0 km
  • Medanta - 8 minuts en cotxe - 8.6 km

Com moure’s per la zona

  • DLF Phase 1 Station: 15 min a peu
  • Sikandarpur Station: 4 min en cotxe
  • Aeroport Internacional de Delhi-Indira Gandhi (DEL): a 38 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Jalsa Lounge - ‬11 minuts a peu
  • ‪Sameer Qureshi - ‬15 minuts a peu
  • ‪Cafe By SOUL - ‬18 minuts a peu
  • ‪Cafe Black Brew - ‬16 minuts a peu
  • ‪Sweet Obession - ‬17 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

MY ONE HOTEL

Hotel a prop de l'aeroport
Has pensat a allotjar-te a MY ONE HOTEL? Aprofita que ofereix una cafeteria, servei de bugaderia i tintoreria i un restaurant. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació.
Entre els avantatges addicionals, s'inclouen els següents:
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Esmorzar continental (de pagament), ascensor i cafè/te a les zones comunes
  • Servei de recepció obert les 24 hores, allotjament lliure de fum i servei de lliurament de menjar local
Característiques de l'habitació
A MY ONE HOTEL, totes les habitacions ofereixen comoditats com ara espais de treball aptes per a portàtils i aire condicionat. També s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i ampolla d'aigua gratuïta.
Entre els serveis i les instal·lacions addicionals, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen dutxes i articles de tocador gratuïts
  • Televisors de 32 polzades amb canals per cable
  • Armaris robers o de rebost, bombetes LED i frigorífics petits

Idiomes

Anglès i hindi.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Velocitat de la wifi a l'habitació: 100 Mbps o més (1 o 2 persones, o un màxim de 6 dispositius)
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament sense assistència gratuït i descobert a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar continental de pagament disponible cada dia de 08:30 a 10:00: entre 200 i 250 INR per adult i 200 i 250 INR per nen
  • Cafè i te a les zones comunes
  • Restaurant privat i per a parelles
  • Un restaurant
  • Una cafeteria

Restaurants a les instal·lacions

  • HAYDAY CAFE

Per a famílies

  • Frigorífic petit

Comoditats

  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Paquets romàntics i per a propostes de matrimoni
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)

Exterior

  • Mobles a l'aire lliure

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Ascensor
  • Catifa fina en zones comunes
  • Terres de fusta dura en zones comunes

Més serveis

  • Allotjament lliure de fum
  • Esmorzar vegetarià disponible
  • Opcions d'alimentació vegetarianes

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Bany privat
  • Dutxa
  • Paper higiènic
  • Raspall i pasta de dents (cal sol·licitar-los)
  • Sabatilles
  • Tovalloles
  • Xampú

Entreteniment

  • Televisor de 32 polzades amb canals per cable

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Bullidora elèctrica
  • Cafetera i tetera
  • Frigorífic petit
  • Servei d'habitacions limitat
  • Servei de lliurament de menjar

Altres

  • Aire condicionat
  • Dispositius d'estalvi d'energia a les habitacions
  • Escriptori
  • Espai de treball apte per a portàtils
  • Il·luminació LED
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Ventilador de sostre

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.
Registre d'entrada sense contacte
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida sense contacte

Instruccions especials d’entrada

L'allotjament carrega un percentatge del 2 als pagaments en targeta de crèdit
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Si tens previst arribar més tard de les 22:00, contacta amb l'allotjament amb antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

S'admeten animals de companyia per un càrrec addicional: 1000 INR per animal de companyia per dia (1500 INR com a màxim per estada).
Només es poden portar gossos i gats

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 699.0 INR per dia
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar continental: entre 200 i 250 INR per adult, i entre 200 i 250 INR per nen (preu aproximat).
  • Càrrec per animals de companyia: 1000 INR per animal de companyia, per dia (màxim 1500 INR per estada).
  • Càrrec pel llit addicional: 699.0 INR per dia.
  • Els pagaments amb targeta de crèdit estan subjectes a un recàrrec del 2 %.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es permeten esdeveniments i festes (com ara reunions familiars, festes d'aniversari i casaments) a les instal·lacions.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i il·luminació exterior
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions

L’allotjament també es coneix com a

MY ONE HOTEL Hotel
MY ONE HOTEL Gurugram
MY ONE HOTEL Hotel Gurugram

Preguntes freqüents

MY ONE HOTEL accepta animals de companyia?

Sí, en aquest allotjament es permeten els gats i gossos. Es cobra una taxa de 1000 INR per animal de companyia i per dia.

Quant costa allotjar-se a MY ONE HOTEL?

Amb data 4 d’ag. de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a MY ONE HOTEL el dia 5 d’ag. de 2025 són d'almenys 20,87 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

Quant costa aparcar a MY ONE HOTEL?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a MY ONE HOTEL?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00. Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.

A quina hora es fa el registre de sortida a MY ONE HOTEL?

Registre de sortida: migdia.

On es troba MY ONE HOTEL?

Aquest hotel es troba a prop de l'aeroport, a poca distància a peu de Carretera del Camp de Golf i 3,2 km de DLF Cyber City. Mercat DLF Galleria i Fase II de DLF també són a menys de 3 km. Sikandarpur Station és a 27 min a peu i DLF Phase 1 Station, a 15 min.

Opinions: MY ONE HOTEL

Opinions

8,0

Molt bo

Puntuació 10: Excel·lent. 8 de 18 opinions
Puntuació 8: Bo. 5 de 18 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 2 de 18 opinions
Puntuació 4: Deficient. 3 de 18 opinions
Puntuació 2: Horrible. 0 de 18 opinions

8,0/10

Neteja

8,4/10

Personal i servei

9,0/10

Comoditats

8,0/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

8,2/10

Respecte al medi ambient

Opinions

8/10, Bo

Sachin

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Exotic Fruit Shops are just in front of hotel, across service lane.
Estada d’1 nit (jul. 2025)

8/10, Bo

Sachin

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Washroom Exhaust was not working otherwise it can be 5 star.
Estada de 3 nits (jul. 2025)

6/10, Acceptable

TARO

Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
客室のエアコン強いから寒い
Estada d’1 nit (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

Rajen

Viatge en família amb nens petits
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bed was very comfortable and breakfast was very great room was neat and clean
Estada d’1 nit (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

vipin

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Amazing thanks my one hotel team to make my stay memorable
Estada d’1 nit (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

Mahara ram singh

Viatge de negocis, Viatge en família amb nens petits, Viatge en grup, Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
I stayed in this hotel and everything was top to notch
Estada d’1 nit (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

MARK

Viatge en parella, Viatge de negocis, Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
had the pleasure of staying at My One Hotel, and I must say—it exceeded all expectations. From the moment I walked in, I was greeted with warm smiles and a professional welcome that instantly made me feel at ease. The rooms were absolutely perfect—immaculately clean, tastefully designed, and equipped with everything I needed for a comfortable and relaxing stay. The bed was extremely comfortable, the lighting was ambient, and the bathroom was spotless with high-quality toiletries provided. Every detail was thoughtfully arranged to provide a sense of calm and luxury. But what truly makes My One Hotel stand out is the exceptional service. The staff was incredibly attentive and always ready to help with anything I needed, whether it was arranging transportation, offering local recommendations, or delivering room service quickly and efficiently. Their commitment to guest satisfaction was evident in every interaction.
Estada d’1 nit (jul. 2025)

4/10, Deficient

Vikky

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Small room, not very well maintained resulting in roaches in the rooms
Estada de 2 nits (jul. 2025)

8/10, Bo

Sachin

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Most of the things are very good. Cleanliness is good but somehow some cockroaches are there. I have not tried any in house food.
Estada de 2 nits (jul. 2025)

8/10, Bo

Sachin

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nothing was too bad.
Estada de 3 nits (juny 2025)

10/10, Excel·lent

MARK

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
From the moment I arrived at my one hotel I knew I was in for a memorable experience. This hotel exceeds expectations in every way—comfort, service, cleanliness, and attention to detail. Whether you’re visiting for business or leisure, this place has everything you need for a perfect stay.
Estada d’1 nit (juny 2025)

8/10, Bo

Ayan

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (abr. 2025)

4/10, Deficient

Ashutosh

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Disappointing Experience – First and Last Visit

We chose this hotel specifically because it was listed as "dog-friendly," but during the booking process, there was no mention that bringing a small dog would cost extra. Upon arrival, we were informed that there would be an additional charge of ₹1000 per night for the dog — with absolutely no added provisions like a dog bed, bowls, or anything else. After some negotiation, they reduced the fee to ₹500 per night, but the lack of transparency was frustrating. The room we were given was spacious but unfortunately smelled bad and looked quite unclean. The bathroom had a strong sewer-like odour, making it very unpleasant to use. The sofa in the room was broken, and the seat was badly worn out on one side. Another disappointment was with the room description. While booking, it clearly mentioned that the suite comes with three single beds, but upon check-in, we were told that they simply provide an extra mattress — very misleading. The breakfast was very average — nothing great — and definitely not worth any additional cost. I'd rate it just 1 star. To top it all off, during checkout, the reception staff tried to charge us for food from a time before we had even checked in! We pointed this out and refused to pay, but still ended up being charged an extra ₹70 for something they vaguely said "might be for a water bottle." (A small water bottle itself costs around ₹30, and even a single boiled egg was ridiculously priced at ₹50.)
Estada de 2 nits (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Shyam

Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Outstanding service Staff was incredibly welcoming and professional they made checkin seamless and were always ready to assist with a smile
Estada d’1 nit (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Barik

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Really good experience with unlimited breakfast room is clean all facilities are good a very good deal and great hospitality by staff
Estada d’1 nit (març 2025)

10/10, Excel·lent

MARK

Viatge de negocis, Viatge en família amb nens petits, Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Amazing Place exceeded my expectations service was exceptional room was very clean and beautiful staff are very friendly and respectful
Estada d’1 nit (març 2025)

4/10, Deficient

Keshab

Viatge de negocis, Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
I recently stayed at this hotel, and unfortunately, my experience was far from satisfactory. Firstly, the lift was out of service throughout my stay, and my room was on the 4th floor, making it incredibly inconvenient and exhausting to go up and down multiple times a day. For a hotel of this caliber, not addressing such an essential issue promptly is unacceptable. Additionally, the breakfast service was disappointing. Although breakfast was advertised as available until 10:00 am, when I arrived at 9:30 am, most items were already gone, and staff seemed disinterested in replenishing them. It felt like a frustrating waste of time and money. The in-house restaurant was another letdown. The food was overpriced and of poor quality, and the delivery service was slow. To make matters worse, the restaurant receptionist was inattentive, leading to multiple order mix-ups during my stay. This lack of professionalism made dining a stressful and unpleasant experience. Overall, my stay was disappointing, and I would not recommend this hotel unless they address these significant issues. There are better options available for the price they charge.
Estada de 2 nits (gen. 2025)