Jaypee Siddharth

Allotjament de 4.5 estrelles
Hotel de luxe amb 3 restaurants i spa complet

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Jaypee Siddharth

Façana frontal de l'allotjament
Façana frontal de l'allotjament
Interior
Hi ha 3 restaurants amb esmorzars
Hi ha 3 restaurants amb esmorzars

Opinions

7,4 sobre 10,

Serveis populars

  • Bar
  • Gimnàs
  • Piscina
  • Servei de neteja
  • Wifi gratuïta
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions

Suite executiva

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Ventilador de sostre
Roba de llit d'alta qualitat
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació executiva

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Ventilador de sostre
Roba de llit d'alta qualitat
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació Deluxe

8,0 sobre 10
Molt bo
(9 opinions)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Ventilador de sostre
Roba de llit d'alta qualitat
  • 22 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni O BÉ 2 llits individuals

Habitació Club

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor d'alta definició
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Ventilador de sostre
Roba de llit d'alta qualitat
  • 22 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni O BÉ 1 llit individual

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
3 Rajendra Place, New Delhi, Delhi N.C.R, 110008

Què hi ha als voltants

  • Hospital Superespecialitzat BLK - 8 minuts a peu - 0.7 km
  • Hospital Sir Ganga Ram - 2 minuts en cotxe - 1.5 km
  • Gurudwara Bangla Sahib - 5 minuts en cotxe - 4.3 km
  • Chandni Chowk - 6 minuts en cotxe - 5.8 km
  • Porta de l'Índia - 11 minuts en cotxe - 6.8 km

Com moure’s per la zona

  • New Delhi Patel Nagar Station: 4 min en cotxe
  • Rajendra Place Station: 5 min a peu
  • Aeroport Internacional de Delhi-Indira Gandhi (DEL): a 18 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Naivedyam - ‬2 minuts a peu
  • ‪Mughal Mahal Bar And Restaurant - ‬3 minuts a peu
  • ‪La Suite - ‬1 minuts a peu
  • ‪Papa John's Pizza - ‬4 minuts a peu
  • ‪McDonald's - ‬4 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Jaypee Siddharth

Hotel de luxe amb Hospital Superespecialitzat BLK a prop
Jaypee Siddharth, amb Hospital Sir Ganga Ram i Gurudwara Bangla Sahib a poca distància, ofereix una terrassa, una cafeteria i un jardí. Regala't una manicura o una pedicura, un massatge o una exfoliació corporal a Tamaya, l'spa de les instal·lacions. No deixis passar l'oportunitat de menjar a qualsevol dels 3 restaurants de les instal·lacions, que ofereixen esmorzar, esmorzar dinar, dinar i sopar. S'ofereixen classes d'aeròbic al gimnàs; l'allotjament també posa una perruqueria, servei de bugaderia i tintoreria i un servei de lloguer de cotxes a les instal·lacions a disposició dels clients. La wifi gratuïta a les zones comunes està disponible per a tots els clients, juntament amb un bar i un bany turc.
Entre els avantatges addicionals, s'inclouen els següents:
  • Una piscina a l'aire lliure
  • Aparcament sense assistència i servei d'aparcament amb assistència gratis
  • Servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament), registre de sortida exprés i registre d'entrada exprés
  • Assistència turística i per a la compra d'entrades, sales de massatge o tractament i barbacoa
Característiques de l'habitació
Les 102 habitacions tenen comoditats com ara servei d'habitacions les 24 hores i roba de llit d'alta qualitat, així com altres detalls, per exemple, cartes de coixins i aire condicionat.
Entre les comoditats extres, s'inclou el següent:
  • Serveis de cura d'infants i bressols
  • Banys que ofereixen articles de tocador de disseny i combinacions de dutxa i banyera
  • Televisors de pantalla plana amb canals prèmium
  • Bullidores elèctriques, calefacció i ventiladors de sostre

Idiomes

Anglès i hindi.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi (400 INR per un període de 24 hores)
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) obert les 24 hores amb sol·licitud prèvia per un recàrrec
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
  • Aparcament gratuït amb assistència a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • 3 restaurants
  • Bar o cafeteria
  • Un bar
  • Una cafeteria

Restaurants a les instal·lacions

  • Eggspectation
  • Tapas The Lounge Bar
  • The Old Baker

Activitats

  • Centre de benestar
  • Classes esportives
  • Piscina a l'aire lliure
  • Sala de vapor
  • Sauna
  • Spa complet
  • Taula de billar

Per a famílies

  • Bar o cafeteria
  • Bressol (recàrrec)
  • Bugaderia
  • Habitacions insonoritzades
  • Piscina a l'aire lliure
  • Servei de cangur o de cura d'infants a l'habitació

Comoditats

  • Armariets
  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Caixer automàtic
  • Magatzem d'equipatge
  • Perruqueria
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Canvi de roba de llit (cal sol·licitar-lo)
  • Canvi de tovalloles (cal sol·licitar-lo)
  • Porter o grum
  • Servei d'obertura de llit
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria
  • Serveis per a casaments

Exterior

  • Barbacoa
  • Jardí
  • Terrassa

Spa complet

  • Embolcalls corporals
  • Exfoliacions corporals
  • Manicures i pedicures
  • Massatge
  • Piscina d'hidromassatge
  • Sala de vapor
  • Sales de tractaments de spa
  • Sauna
  • Spa obert cada dia
  • Tractaments facials

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • 4 esglaons per arribar a l'entrada
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Bany públic accessible en cadira de rodes
  • Piscina accessible en cadira de rodes
  • Rampa a l'entrada principal
  • Restaurant accessible en cadira de rodes
  • Sense ascensor
  • Servei de transport accessible des de o fins a l'aeroport
  • Taulell de consergeria accessible en cadira de rodes

Més serveis

  • 1 edifici
  • 6 plantes
  • Sala de banquets
  • Zones designades per a fumadors

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Bressol (recàrrec)
  • Carta de coixins
  • Cortines opaques
  • Roba de llit d'alta qualitat
  • Roba de llit hipoal·lergògena

Bany

  • Articles de tocador de disseny
  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Combinació de dutxa i banyera
  • Paper higiènic
  • Sabatilles
  • Sabó
  • Tovalloles
  • Xampú

Entreteniment

  • Televisor de pantalla plana amb canals per satèl·lit prèmium

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Bullidora elèctrica
  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Aire condicionat
  • Caixa forta
  • Calefacció
  • Escriptori
  • Habitacions insonoritzades
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Premsa gratuïta cada dia
  • Ventilador de sostre

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
L'entrada abans de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec.
Registre d'entrada exprés disponible
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida sense contacte
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es cobrarà un càrrec per fer el registre de sortida més tard de l'horari establert.
Registre de sortida exprés disponible

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport (poden aplicar-se recàrrecs); els clients han de contactar amb l'allotjament 48 hores abans de l'arribada mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva
Els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació per rebre les instruccions per fer l'entrada. El personal de recepció els estarà esperant.
Per tal d'organitzar l'entrada, contacta amb l'allotjament com a mínim amb 24 hores d'antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
To register at this property, guests who are Indian citizens must provide a valid photo identity card issued by the Government of India; travelers who are not citizens of India must present a valid passport and visa.

Renovacions i tancaments

L'allotjament farà obres de renovació entre les dates següents: 5/juny/2025 i 30/setembre/2025 (la data de finalització pot canviar). Afectaran les àrees següents:
  • Algunes habitacions
Les obres de renovació només s'efectuaran en horari laboral. Es prendran tot tipus de mesures per minimitzar el soroll i les possibles molèsties.

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 2000 INR per nit
Hi ha bressols disponibles per 2000 INR per dia.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'ús de la wifi a les habitacions: 400 INR per un període de 24 hores. L'import pot variar.
  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 2625 INR per vehicle (només l'anada, 3 persones com a màxim).
  • Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
  • Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
  • Càrrec per l'ús del bressol: 2000 INR per dia.
  • Càrrec pel llit addicional: 2000 INR per nit.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum, un sistema de seguretat i il·luminació exterior
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L'horari de la piscina és el següent: 08:00-20:00.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions

L’allotjament també es coneix com a

Jaypee Siddharth
Jaypee Siddharth Hotel
Jaypee Siddharth Hotel New Delhi
Jaypee Siddharth New Delhi
Hotel Jaypee Siddharth Delhi
Hotel Siddharth
Siddharth Hotel Delhi
Jaypee Siddharth Hotel
Jaypee Siddharth New Delhi
Jaypee Siddharth Hotel New Delhi

Preguntes freqüents

Jaypee Siddharth té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina a l'aire lliure. Horari de la piscina: 08:00-20:00.

Jaypee Siddharth accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Jaypee Siddharth?

L'aparcament sense assistència i l'aparcament amb assistència són gratuïts en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Jaypee Siddharth?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment. S'aplica una taxa per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert (el servei està subjecte a disponibilitat).

A quina hora es fa el registre de sortida a Jaypee Siddharth?

Registre de sortida: migdia. Si s'abona un càrrec, es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari habitual (servei subjecte a disponibilitat).

Jaypee Siddharth ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport (cal sol·licitar-lo). S'aplica la taxa següent: 2625 INR per vehicle.

On es troba Jaypee Siddharth?

Aquest hotel de luxe és a Patel Nagar, a menys de 2 km de les atraccions següents: Hospital Superespecialitzat BLK i Hospital Sir Ganga Ram. Gurudwara Bangla Sahib i Chandni Chowk també són a menys de 10 km. Rajendra Place Station és a 5 min a peu i Patel Nagar Station, a 9 min.

Opinions: Jaypee Siddharth

Opinions

7,4

Bo

Puntuació 10: Excel·lent. 63 de 225 opinions
Puntuació 8: Bo. 77 de 225 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 45 de 225 opinions
Puntuació 4: Deficient. 20 de 225 opinions
Puntuació 2: Horrible. 20 de 225 opinions

7,6/10

Neteja

7,6/10

Personal i servei

7,0/10

Comoditats

7,4/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

6,8/10

Respecte al medi ambient

Opinions

10/10, Excel·lent

Ashok, west lafayette

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Everything was good neat and clean. Price was good too, and I will definitely recommend other people and I will visit again.
Estada de 4 nits (jul. 2025)

2/10, Horrible

Kopal

Viatge en família amb nens petits
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Construction in the property took place from 7am We couldnt sleep The toilets were very dirty The rooms smelled a lot Was difficult to stay
Estada d’1 nit (jul. 2025)

4/10, Deficient

Prasad

Viatge de negocis, Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Very clean and posh property, Did enjoyed one day business trip stay here. Staff did kindly allowed us 1 hour late check out. Unhappy over Expedia and Hotel reservation team missing alignment. Expedia takes credit card details, confirms the booking and informs that we have to pay at time of check out and get a tax invoice. The hotel send an email and payment link 3 to 4 days before stay and over call confirms that unless you pay advance we can not confirm your booking. So we paid the advance online. But still while checking in, the reception was struggling for 10 mins to find out the reservation and payment details in their system. Upon showing all emails from my laptop - they could align and followed check in. Request Expedia to take a note and improve.
Estada d’1 nit (juny 2025)

10/10, Excel·lent

Pankaj

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Good 4* hotel

Good 4* not 5* hotel. Location next to metro is advantage. Breakfast good
Estada de 9 nits (març 2025)

10/10, Excel·lent

Herminia

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Amazing restaurants and great staff. Service was wonderful.
Estada d’1 nit (febr. 2025)

8/10, Bo

balraj

Estada de 6 nits (març 2025)

2/10, Horrible

Sanjesh

Viatge en grup
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
horrible house keeping. Booked 8 rooms...and had every one changed. Dirty, poor plumbing. We got sick staying in these rooms. Wow...NEVER again.....This is not a 5 star hotel. 2 star at best and the only thing good about this hotel is the lobby.
Estada de 2 nits (març 2025)

4/10, Deficient

Harinder

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (març 2025)

8/10, Bo

Mukesh

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hot water was not working. I complained twice but it was not fixed. I had cold shower at three days. Swimming pool was not working.
Estada de 3 nits (març 2025)

8/10, Bo

Kokovi

Estada de 2 nits (març 2025)

8/10, Bo

Gunjeet

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Clean. Comfortable. Good staff service. Good value for the price. Bathroom was a bit dated and needs work.
Estada de 5 nits (febr. 2025)

8/10, Bo

Hitesh

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
It is a dated property but kept well. I am still trying to justify the price paid for the property. Price is high for what you get. Noise level is high in the rooms too. Breakfast is really good and location is central
Estada d’1 nit (febr. 2025)

2/10, Horrible

Piti

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Room is not same as shown on website. All facilities is very old.
Estada de 2 nits (gen. 2025)

10/10, Excel·lent

shekhard

Estada d’1 nit (des. 2024)

10/10, Excel·lent

Adish

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Good location although the surrounding area and buildings could do with the facelifts
Estada de 3 nits (des. 2024)

4/10, Deficient

Rohini

Viatge en grup
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
It’s in no way a 5 star hotel Rooms were really bad
Estada d’1 nit (des. 2024)

10/10, Excel·lent

Manish

Estada d’1 nit (des. 2024)

6/10, Acceptable

Abdul

Estada de 2 nits (des. 2024)

10/10, Excel·lent

SATHYARAM

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Excellent
Estada de 2 nits (des. 2024)

10/10, Excel·lent

Sanjay

Estada d’1 nit (nov. 2024)

6/10, Acceptable

Sanjay

Viatge de negocis, Viatge en grup, Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (nov. 2024)

10/10, Excel·lent

Saunak

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 5 nits (oct. 2024)

2/10, Horrible

Hemant, Tunbridge Wells

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
I have taken few pictures cockroaches in the room, bed almost falling, dirty chairs and tables, fungus in the kettle nothing clean what so ever
Estada de 2 nits (nov. 2024)

6/10, Acceptable

Gurbaksh Singh

Viatge de negocis, Viatge en família
First day ac not working
Estada de 3 nits (nov. 2024)

2/10, Horrible

Sinead

Estada d’1 nit (oct. 2024)