Le ROI Delhi

Allotjament de 3.5 estrelles
Hotel al centre a Nova Delhi amb 2 restaurants i connexió amb un centre comercial

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Le ROI Delhi

Àrea amb seients del vestíbul
Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe, 1 llit de matrimoni gran | 1 dormitori, matalassos d'escuma viscoelàstica i decoració individual
Hi ha 2 restaurants i s'hi serveixen esmorzars; plats de cuina índia
Recepció
Façana frontal de l'allotjament

Opinions

7,4 sobre 10,

Serveis populars

  • Bar
  • Esmorzar disponible
  • Servei d’habitacions
  • Aparcament inclòs
  • Aire condicionat
  • Servei de neteja
El preu actual és de 24 €
taxes i impostos inclosos
24 de juny - 25 de juny

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions

Habitació individual Deluxe

8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Televisor d'alta definició
Ventilador de sostre
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Dormitoris
  • 18 metres quadrats
  • Capacitat per a 1
  • 1 llit individual

Habitació doble o amb dos llits individuals executiva

El més destacat

Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor d'alta definició
Ventilador de sostre
Matalàs d'escuma viscoelàstica
  • 23 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe, 1 llit de matrimoni gran

El més destacat

Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Televisor d'alta definició
Renovació: 2013
Ventilador de sostre
Matalàs d'escuma viscoelàstica
  • 20 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran

Deluxe Double Room

  • Capacitat per a 2
  • 1 King Bed

Executive Room with Complimentary Wi-Fi

  • Capacitat per a 2
  • 1 King Bed

Deluxe Single Room

  • Capacitat per a 1
  • 1 Twin Bed

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
2206 Raj Guru Rd., Chuna Mandi, Pahar Ganj, New Delhi, Delhi N.C.R, 110055

Què hi ha als voltants

  • Chandni Chowk - 3 minuts en cotxe - 2.2 km
  • Jama Masjid - 3 minuts en cotxe - 2.6 km
  • Fort Vermell - 4 minuts en cotxe - 3.3 km
  • Gurudwara Bangla Sahib - 4 minuts en cotxe - 3.6 km
  • Porta de l'Índia - 9 minuts en cotxe - 5.0 km

Com moure’s per la zona

  • New Delhi Station: 12 min a peu
  • Rama Krishna Ashram Marg Station: 9 min a peu
  • Aeroport Internacional de Delhi-Indira Gandhi (DEL): a 38 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Darbar - ‬7 minuts a peu
  • ‪KFC - ‬4 minuts a peu
  • ‪Sita Ram Diwan Chand Chole Bhature - ‬3 minuts a peu
  • ‪Bikaner Sweets Corner - ‬2 minuts a peu
  • ‪Subway - ‬5 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Le ROI Delhi

Hotel amb Jama Masjid a prop
Le ROI Delhi, amb Fort Vermell i Raj Ghat a poca distància, ofereix una terrassa superior, una cafeteria i servei de bugaderia i tintoreria. Els dos restaurants de les instal·lacions ofereixen esmorzar, esmorzar dinar, dinar, sopar i cuina índia. Hi ha wifi gratuïta a les zones comunes i un bar disponibles per a tots els clients.
També trobaràs avantatges com ara els següents:
  • Aparcament sense assistència i servei d'aparcament amb assistència gratis
  • Esmorzar d'estil bufet (de pagament), aparcament de llarga durada i servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament)
  • Registre de sortida exprés, registre d'entrada exprés i porter o grum
Característiques de l'habitació
Les 53 habitacions moblades individualment tenen aire condicionat i barnussos, a més de serveis com ara habitacions insonoritzades i premsa gratuïta.
Entre les comoditats extres, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen capçals de dutxa tipus cascada i articles de tocador de disseny
  • Televisors d'alta definició de 32 polzades amb canals prèmium
  • Ventiladors de sostre, servei de neteja diari i escriptoris

Idiomes

Anglès i hindi.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) obert les 24 hores (recàrrec)
  • Servei de transport per la zona (recàrrec)
  • Aparcament sense assistència gratuït, vigilat i descobert a les instal·lacions
  • Aparcament amb assistència gratuït, vigilat i descobert a les instal·lacions
  • Aparcament de llarga durada a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible cada dia de 07:30 a 10:30: 400 INR per persona
  • 2 restaurants
  • Bar o cafeteria
  • Cafè i te a les zones comunes
  • Un bar
  • Una cafeteria

Restaurants a les instal·lacions

  • LE FAIRWAY GOLF BAR
  • ROOF TOP RESTAURANT

Activitats

  • Televisor en espais comuns

Per a famílies

  • Bar o cafeteria
  • Bugaderia
  • Habitacions insonoritzades

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Atenció multilingüe
  • Porter o grum
  • Servei d'obertura de llit
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Serveis empresarials

  • Sala d'ordinadors

Exterior

  • Terrassa superior

Accessibilitat

  • Ascensor

Més serveis

  • 1 edifici
  • 4 plantes
  • Construït l'any 2009
  • Sala de recepcions
  • Zones designades per a fumadors

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Es proporcionen llençols
  • Matalàs d'escuma viscoelàstica

Bany

  • Articles de tocador de disseny
  • Assecador de cabells (cal sol·licitar-lo)
  • Bany privat
  • Barnussos
  • Bidet
  • Capçal de la dutxa tipus cascada
  • Combinació de dutxa i banyera
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor LCD de 32 polzades amb canals per cable prèmium

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Servei d'habitacions limitat

Altres

  • Accés per passadissos exteriors
  • Aire condicionat (control de la temperatura)
  • Decoració exclusiva
  • Escriptori
  • Habitacions insonoritzades
  • Mobiliari exclusiu
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Premsa gratuïta cada dia
  • Telèfon
  • Trucades locals gratuïtes
  • Ventilador de sostre

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: migdia
Registre d'entrada exprés disponible

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:00.
Registre de sortida exprés disponible

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
To register at this property, guests who are Indian citizens must provide a valid photo identity card issued by the Government of India; Permanent Account Number (PAN) cards and Delhi NCR ID will not be accepted due to national regulations. Travelers who are not citizens of India must present a valid passport and visa.

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Els nens de fins a 5 anys poden allotjar-se de franc sempre que no es necessitin llits addicionals.
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 1187 INR per nit
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 400 INR per persona (preu aproximat).
  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 1000 INR per vehicle l'anada i la tornada.
  • Càrrec pel llit addicional: 1187 INR per nit.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren

L’allotjament també es coneix com a

Hotel Le Roi
Hotel Le Roi New Delhi
Hotel Roi New Delhi
Le Roi New Delhi
Roi Hotel
Roi New Delhi
Hotel Le Roi
Le ROI Delhi Hotel
Le ROI Delhi New Delhi
Le ROI Delhi Hotel New Delhi

Preguntes freqüents

Le ROI Delhi accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa allotjar-se a Le ROI Delhi?

Amb data 23 de juny de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Le ROI Delhi el dia 24 de juny de 2025 són d'almenys 24,24 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

Quant costa aparcar a Le ROI Delhi?

L'aparcament sense assistència i l'aparcament amb assistència són gratuïts en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Le ROI Delhi?

Hora d'inici del registre d'entrada: migdia.

A quina hora es fa el registre de sortida a Le ROI Delhi?

Registre de sortida: 11:00.

Le ROI Delhi ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport. S'aplica la taxa següent: 1000 INR per vehicle.

On es troba Le ROI Delhi?

Aquest hotel és a Paharganj, a menys de 5 km de les atraccions següents: Jama Masjid, Fort Vermell i Raj Ghat. Porta de l'Índia és a 4,9 km de distància. Rama Krishna Ashram Marg Station és a 9 min a peu i New Delhi Station, a 12 min.

Opinions: Le ROI Delhi

Opinions

7,4

Bo

Puntuació 10: Excel·lent. 83 de 395 opinions
Puntuació 8: Bo. 174 de 395 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 74 de 395 opinions
Puntuació 4: Deficient. 38 de 395 opinions
Puntuació 2: Horrible. 26 de 395 opinions

7,6/10

Neteja

7,6/10

Personal i servei

4,6/10

Comoditats

7,4/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

4,0/10

Respecte al medi ambient

Opinions

8/10, Bo

Murtaza

Viatge en parella, Viatge de negocis
They should put emphasis more on cleanliness
Estada d’1 nit (juny 2025)

6/10, Acceptable

taranpreet

Estada de 3 nits (març 2025)

4/10, Deficient

Darshan

Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats
Not good but its is averange as compare with price
Estada d’1 nit (febr. 2025)

8/10, Bo

Rainer, Toronto

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
Paharganj hotel, but good value!
Estada de 8 nits (febr. 2025)

4/10, Deficient

RAM LAKHAN

Estada d’1 nit (nov. 2024)

4/10, Deficient

Sonam

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions

Terrible terrible

I think india is just not built for tourism and hospitality- especially in the 3star category. Outside, it’s so filthy dirty and full of dust. Traffic is horrible and it’s just total chaos.
Estada de 2 nits (oct. 2024)

8/10, Bo

praveen

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació

Stay was good, but only 1 restaurant and NO Bar,

Estada d’1 nit (oct. 2024)

2/10, Horrible

Cameron

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
They asked me how my room and stay was. I told them it was extremely dirty and uncleaned before I arrived and they had no response or concern to change it. Just , " ahh, sorry". Nothing more.
Estada d’1 nit (set. 2024)

8/10, Bo

Anil

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (set. 2024)

8/10, Bo

YASUNARI

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (des. 2023)

8/10, Bo

Sachindra

Estada de 4 nits (des. 2023)

2/10, Horrible

dikshya

Viatge en parella
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
While asleep around 11PM. I had a couple walk in to the room. They got in to the room with a key given to them by the hotel receptionist. You have to go to the receptionist everyday to get your room reassigned to you throughout your stay. That nice couple had been there for a few days already and had a few more days left to their reservation. So they walked in to the room that they had been assigned to for the reservation. To them it seemed like we were the intruders. Thankfully the nicest couple were willing to change rooms since they had just 2 backpacks cz they were visiting family during Diwali and had their big luggage with their family. The hotel had double booked one room and given 2 couples the same room key. The worst hotel I have ever stayed at. Staff has nothing to say about it. They couldn’t even admit their mistakes. No apologies from their side either. Rooms look much nicer in pictures but it’s dirty in reality. Bathroom is dirty. It is spacious and location isn’t bad but I could’ve gotten way better hotel for similar price around the neighborhood. Staff is absolutely horrible. Receptionist lady was extremely slow and didn’t care about customers at all. They’d try to get until you raise your voice at them. I like to travel and have stayed in many hotels but this was hands down the worst one I had ever been to. I’d rather pay a little more and stay at other place. I’d definitely NOT RECOMMEND this place to anyone. UNSAFE AND HYGIENIC. HORRIBLE STAFF AS WELL.
Estada de 3 nits (nov. 2023)

2/10, Horrible

Mohammad

Estada d’1 nit (set. 2023)

2/10, Horrible

Leonita

Viatge en parella
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Schreckliche Unterkunft. Ich empfehle dieses Hotel überhaupt nicht weiter. Ich war noch nie in einem schlechteren Hotel mit so unfreundlichen Mitarbeitenden. Niemand hat je einmal gegrüsst, absolut nie wurde man am morgen oder beim vorbeilaufen oder sogar im selben Lift mit Mitarbeitenden nicht gegrüsst. Und erst recht kein freundliches Gesicht mit einem Lächeln aufgesetzt. Schreckliche MItarbeiter. Das WLAN funktioniert in den Zimmer nicht, auch wenn sie es hier angegeben haben. Die Umgebung des Hotels ist sehr schmutzig und laut. Wir hatten einen Schock. Einen Schock von den unfreundlichen und unprofessionellen Mitarbeitenden und von der Umgebung.
Estada de 4 nits (jul. 2023)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Viatge en grup
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Terrible hotel, Delist from hotels.com

Internet didn’t work, bad neighborhood, had to request for routine hotel amenities like pillows & bathroom stuff
Estada de 4 nits (maig 2023)

6/10, Acceptable

Parvatipuja

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Staff ok.. but need more clean place
Estada d’1 nit (maig 2023)

8/10, Bo

Harjinder

Estada de 2 nits (març 2023)

2/10, Horrible

Ramin

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
It’s located in the shadiest area of Delhi you could smell the urine in the room so bad that as soon as we saw the room didn’t even seat called Uber and got a better hotel. The owner was very rude and didn’t even understand English

2/10, Horrible

Marie Therese

Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
The property was so bad I could not stay there I made a reservation at another hotel. I need you to refund me.
Estada de 4 nits (febr. 2023)

6/10, Acceptable

AVITAL

Estada d’1 nit (ag. 2022)

8/10, Bo

Masatoshi

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Very nice hotel, staff are friendly and so helpful. Only one thing I want them to improve is, please solve the problem paying by International Credit Card. This hotel was the only place I was declined to use my visa card (issued in Japan) during my stay in India. Other hotels and restaurants, I found no problems using the same card.
Estada de 4 nits (abr. 2022)

10/10, Excel·lent

Masatoshi

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Staff are really kind and efficient. However I failed to pay extra bills by my international credit cards. This is the only place I was declined to pay by card, even though it was accepted by other 20 restaurants and hotels during my stay.
Estada d’1 nit (abr. 2022)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (des. 2019)

4/10, Deficient

Rafael, São Paulo, Brazil

Viatge en parella
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
We stayed in two different hotels while in Delhi: City Star (when we arrived in India) and Le Roi (when leaving). Both were in the same location, but Le Roi was more expensive despite having much worse service: - Bathroom wasn't as clean and it took more than 5min to get the water hot; - We often had to ask for basic things (bathmat, two towels, etc) - No fridge/minibar - Very poor breakfast In other words, there are better options.
Estada de 3 nits (nov. 2019)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Viatge en grup
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bathroom is slippery, room floor sticky, water in bathroom is smelly, Electric ofter black out, Cutlery not clean, Breakfast not worth the money. Room door key card was not giving upon check in. Wifi is poor maybe due to often black outs. Not recommended for women’s traveling alone. I will not stay there again.
Estada d’1 nit (oct. 2019)