Hotel Glow Inn

Allotjament de 2.5 estrelles
Hotel al centre a Nova Delhi amb servei de recepció obert les 24 hores i connexió amb el centre de convencions

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Glow Inn

Façana frontal de l'allotjament
Escala
Punt d'interès
Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran, fumadors, bany privat | Roba de llit d'alta qualitat i cobrellits
Exterior

Opinions

6,8 sobre 10,

Serveis populars

  • Esmorzar disponible
  • Servei d’habitacions
  • Servei de neteja
  • Aire condicionat
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Wifi gratuïta

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions

Habitació superior

El més destacat

Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
  • Capacitat per a 5
  • 1 llit de matrimoni gran, 1 llit doble i 1 llit individual

Habitació familiar

El més destacat

Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
  • 41 metres quadrats
  • Capacitat per a 6
  • 2 llits dobles i 1 llitera de matrimoni

Habitació quàdruple Deluxe

El més destacat

Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
  • 33 metres quadrats
  • Capacitat per a 4
  • 2 llits de matrimoni grans

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran, fumadors, bany privat

El més destacat

Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
  • 21 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació doble per a ús individual

El més destacat

Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
  • 26 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran i 1 llit individual

Habitació exclusiva

El més destacat

Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
  • Capacitat per a 7
  • 1 llit de matrimoni gran

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Hotel Glow Inn es troba a Paharganj i té connexió amb una estació de tren/metro. A més de visitar punts d'interès com ara Jantar Mantar i Fort Vermell, podràs gaudir d'una bona sessió de compres a Chandni Chowk. Museu Nacional i Porta de l'Índia són altres dos llocs recomanats per visitar. Dedica una mica de temps a informar-te de les activitats que pots fer en aquesta zona, com ara visites a cellers.
Mapa
448, Chandi Wali Gali, Ratan Lal Market, Kaseru Walan, Paharganj, New Delhi, National Capital Territory of Delhi, 110055

Què hi ha als voltants

  • Jama Masjid - 3 minuts en cotxe - 2.2 km
  • Chandni Chowk - 3 minuts en cotxe - 2.5 km
  • Gurudwara Bangla Sahib - 3 minuts en cotxe - 2.9 km
  • Fort Vermell - 4 minuts en cotxe - 2.9 km
  • Porta de l'Índia - 8 minuts en cotxe - 4.3 km

Com moure’s per la zona

  • Estació de Nova Delhi: 7 min a peu
  • Estació de Rama Krishna Ashram Marg: 11 min a peu
  • Aeroport Internacional de Delhi-Indira Gandhi (DEL): a 21 min en cotxe

Restaurants

  • ‪madan cafe - ‬6 minuts a peu
  • ‪McDonald's - ‬12 minuts a peu
  • ‪Krishna Rooftop Cafe - ‬3 minuts a peu
  • ‪New Mount Everest Restaurant - ‬3 minuts a peu
  • ‪Kitchen Cafe - ‬3 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Hotel Glow Inn

Hotel amb Chandni Chowk a prop
Hotel Glow Inn, amb Jantar Mantar i Fort Vermell a poca distància, té molt per oferir. Els clients poden connectar-se a la wifi gratuïta a l'habitació.
Entre els avantatges addicionals, s'inclouen els següents:
  • Esmorzar complet (de pagament), servei de recollida a l'aeroport (de pagament) i servei de recepció obert les 24 hores
  • Magatzem d'equipatge, caixer automàtic i allotjament lliure de fum
  • Ascensor, premsa gratuïta al vestíbul i assistència turística i per a la compra d'entrades
Característiques de l'habitació
A Hotel Glow Inn, totes les habitacions presenten comoditats com ara servei d'habitacions les 24 hores i roba de llit d'alta qualitat. També s'inclouen altres avantatges com cartes de coixins i aire condicionat.
Entre les comoditats extres, s'inclou el següent:
  • Matalassos d'escuma viscoelàstica i cobrellits
  • Banys que ofereixen articles de tocador de disseny i dutxes
  • Televisors de pantalla plana amb canals per cable
  • Armaris robers o de rebost, sales d'estar independents i ventiladors de sostre

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de recollida a l'aeroport obert les 24 hores amb sol·licitud prèvia per un recàrrec
  • Aparcament només per a motocicletes a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar complet de pagament disponible cada dia de 10:30 a migdia: 200 INR per adult i 200 INR per nen

Per a famílies

  • Habitacions insonoritzades

Comoditats

  • Caixer automàtic
  • Guies
  • Magatzem d'equipatge
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Servei de neteja (diari)

Exterior

  • En un parc nacional

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Accessibilitat en cadira de rodes
  • Alarma antiincendis visual
  • Ascensor
  • Cadires de rodes a les instal·lacions
  • Camí cap a l'ascensor accessible en cadira de rodes
  • Camí per arribar a l'entrada ben il·luminat
  • Dispositius d'audició assistida
  • Equip d'accessibilitat telefònica
  • Notificació del timbre i del telèfon
  • Recepció accessible en cadira de rodes
  • Terres llisos a l'habitació

Més serveis

  • 1 edifici
  • 4 plantes
  • Allotjament lliure de fum
  • Sala de banquets

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Carta de coixins
  • Edredó de plomes
  • Matalàs d'escuma viscoelàstica
  • Roba de llit d'alta qualitat

Bany

  • Articles de tocador de disseny
  • Bany privat
  • Dutxa
  • Paper higiènic
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor de pantalla plana amb canals per cable

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Guies de restaurants
  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Aire condicionat
  • Entrada amb clau mòbil
  • Escriptori
  • Habitacions insonoritzades
  • Premsa gratuïta cada dia
  • Sala d'estar independent
  • Ventilador de sostre

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: migdia. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.
Registre d'entrada sense contacte
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:00.
Registre de sortida sense contacte

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport (poden aplicar-se recàrrecs); els clients han de facilitar els detalls de l'arribada a l'allotjament abans del viatge mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia (però sí animals de servei, sense cap càrrec addicional)

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha llits addicionals disponibles
Hi ha bressols disponibles per 450.0 INR per dia.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar complet: 200 INR per adult i 200 INR per nen (preu aproximat).
  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 699 INR per vehicle (4 persones com a màxim).
  • Càrrec per l'ús del bressol: 450.0 INR per dia.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
S'inclouen les següents opcions de pagament amb el mòbil: Paytm, PhonePe i GoPay.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

L’allotjament també es coneix com a

Hotel Glow Inn New Delhi
Glow New Delhi
Hotel Glow Inn Hotel
Hotel Glow Inn New Delhi
Hotel Glow Inn Hotel New Delhi

Preguntes freqüents

Hotel Glow Inn accepta animals de companyia?

No, només s'admeten animals de servei a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Hotel Glow Inn?

Només s'ofereix aparcament per a motocicletes.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Hotel Glow Inn?

Hora d'inici del registre d'entrada: migdia. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00. Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.

A quina hora es fa el registre de sortida a Hotel Glow Inn?

Registre de sortida: 11:00.

Hotel Glow Inn ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de trasllat de l'aeroport a l'hotel (cal sol·licitar-lo). S'aplica la taxa següent: 699 INR per vehicle.

On es troba Hotel Glow Inn?

Aquest hotel és a Paharganj, a menys de 5 km de les atraccions següents: Jantar Mantar, Chandni Chowk i Fort Vermell. Museu Nacional i Porta de l'Índiatambé són a menys de 5 km. Estació de Rama Krishna Ashram Marg és a 11 min a peu i Estació de metro de New Delhi, a 15 min.

Opinions

Opinions: Hotel Glow Inn

6,8

6,4

Neteja

5,2

Ubicació

7,4

Personal i servei

4,0

Respecte al medi ambient

6,4

Estat de l’allotjament i instal·lacions
Puntuació 10: Excel·lent. 9 de 29 opinions
Puntuació 8: Bo. 6 de 29 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 5 de 29 opinions
Puntuació 4: Deficient. 3 de 29 opinions
Puntuació 2: Horrible. 6 de 29 opinions

Opinions

2/10, Horrible

Sohel Y

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Very bad location cockroach moving around in room No water for flush bad dirty messy complain lots of time no response with manager never booked hotel Expedia very bad experience
Estada de 7 nits (ag. 2025)

4/10, Deficient

Ramakrishna

Estada d’1 nit (abr. 2025)

6/10, Acceptable

Pratap

Estada d’1 nit (març 2025)

10/10, Excel·lent

CHIAGOYUTO

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
施設は清潔とはいえませんでした。ゴキブリが2、3匹出ました。また、外の騒音も気になると思います。スタッフは深夜に着いたにも関わらず、ホテルに入れてくれました。感謝しています。
Estada de 2 nits (març 2025)

4/10, Deficient

Alok

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
The service was okay and bed were okay otherwise there was lot to improve upon in the hotel. The chair provided was very dirty and had white spots of dirt over it. The washroom was very small and the ceiling had fungus grown over it which was covered with a glossy paper. The space was very less for a room and washroom. The sanitary wares were old and pipes and fittings rusted. The only good thing was service. They woke up and put on the geyser at 4:30 AM in the morning because I had to leave early but there should had been good ways to supply hot water than to request for it at odd hours when needed. The surroundings are really pathetic and congested.
Estada d’1 nit (gen. 2024)

10/10, Excel·lent

Mohammad Aquib

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Very polite staff.
Estada d’1 nit (jul. 2023)

4/10, Deficient

Liliya

Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Отель находится прямо на Майн Базаре. Расположен немного внутри. Сложно найти. Отопления в отеле нет. На улице вечером +7. Но в отеле холодно вмегда. Даже когда на улице +22. За три дня не убирали ни разу. Сначало дали обшарпаную комнату, замок не открывался. На след день поменяли. Вторая была именно как на фото. Более приличная. Провести ночь или две возможно а больше лучше брать с отоплением
Estada de 3 nits (gen. 2020)

6/10, Acceptable

Toshi, 茨城県小美玉市

Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
ホテルは静かで設備も良い。しかし、空港送迎を申し込んだが、これは全くダメ。申込時は、「OK]とのことだったが、いざ空港に着いてみると、「タクシーで来い」と言ってきた。ピックアップは、申し込んではいけない。
Estada d’1 nit (gen. 2020)

8/10, Bo

Jake

Estada de 3 nits (oct. 2019)

8/10, Bo

Rhys, Australia

Viatge en parella
The hotel is a nice place to stay. I viewed two rooms here on checking in. One was shabby and the second was much like the photo displayed. On arrival, I was handed a phone by one of the staff who had contacted a local charlaten to guide me on tours. This behaviour upset me as I wanted to relax in the hotel. After explaining that tourists don't want to be hassled, the harassment ceased. I would recommend this hotel pending that the staff have maintained visitors privacy.
Estada d’1 nit (maig 2019)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
とてもよい。サービスも充実していた。
Estada de 4 nits (abr. 2019)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The room and hotel are very safe and very good. Hotel manager Mehbub is very helpful and nice person. This is a family hotel and families can stay here safely. Many tourist family stay here.
Estada d’1 nit (abr. 2019)

10/10, Excel·lent

Alexander, Russia

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
hotel is good as well as staff, staff is very polite and helpful.
Estada d’1 nit (març 2019)

2/10, Horrible

Sylvie

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (març 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Недорогой и тихий отель рядом с MainBazar.
Estada de 2 nits (des. 2018)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hotel was good also room is awesome staff is also very friendly
Estada de 4 nits (febr. 2019)

8/10, Bo

KENICHI

Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions

初めてインドの人には適切なホテル

マネージャー、スタッフのホスピタリティが良かった。部屋も少し古いけど広くてクリーン。バザールから少し入ってるので静かで過ごし易い。駅にも近くて便利。最初はちょっと見つけ難いかも?
Estada de 2 nits (des. 2018)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (gen. 2019)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Worst hotel I have ever stayed. Expedia should not launch this one. As I was supposed to reach Delhi at midnight with my family, I choose this one to get free Airport pick up. When I booked I request them and they reply me on it positively. Absolutely, they forget and did not come even I call them 2/3 times. I reach that hotel by myself with family at 4:15 am. Whole room and toilet was in very bad smell, equipment was dirty, aircon did not work, Stairs of that building was broken which can made any accident specially for my kid. It was situated in a very dirty narrow place where no Auto rickshaw can even enter. I suffered with my luggage a lot.
Estada de 2 nits (des. 2018)

8/10, Bo

Jessie

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
We arrived 8 hours before our due check in, mehbub (manager) pintu and vikas waivered the extra day, sound of them! Room was our safe space! Great WiFi!
Estada de 2 nits (des. 2018)

2/10, Horrible

Ghunu

It was not good at all. The hotel staff of glow in are not cooperative and service is very poor. As per the amenities the room rate should not be more than Rs.1500 per day. For a few hour delay in checking out on 19.11.2018, hotel management had charged me Rs.2200/- whereas before my checking out one member was in que to book the room.Also, before by checking out the room hotel management were showing the room to next person in presence of my family. It was requested to the management that make a concession in place of full charges as other member is in line to book the room from the same day however not listen at all.
Estada de 2 nits (nov. 2018)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good room local area not so good, congested lacks cleanliness during rains
Estada de 3 nits (set. 2018)

10/10, Excel·lent

Sohan, Patiala

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

ok

Good hotel in this cost and very good Aircondition, good for family stay
Estada d’1 nit (juny 2018)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Hôtel pas mal, bon rapport qualité prix. Leurs agence de voyage un peu escroc sur les bords pour être gentil.
Estada de 7 nits (juny 2018)

2/10, Horrible

Vaijnath

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (juny 2018)