Hotel All Iz Well
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores i a prop de l'atractiu següent: Chandni Chowk
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel All Iz Well





Opinions
6,6 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Sala d'estar
Aire condicionat
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Deluxe

Habitació triple Deluxe
El més destacat
Sala d'estar
Aire condicionat
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble prèmium

Habitació doble prèmium
El més destacat
Sala d'estar
Aire condicionat
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Sala d'estar
Aire condicionat
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
També et pot agradar

Novotel New Delhi Aerocity Hotel
Aerocity
- Piscina
- Spa
- S'admeten animals
- Piscina infantil
8.4 de 10, Molt bé, 1.005 opinions
Preu actual: 98 €
taxes i impostos inclosos
27 de des. - 28 de des.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

4781, Main Bazar, Near NDLS Railway Stn, Paharganj, New Delhi, Delhi N.C.R, 110055
Sobre aquest allotjament
Hotel All Iz Well
Allotjaments similars

Check In Room Chuna Mandi
Check In Room Chuna Mandi
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Bugaderia
- Servei d'habitacions
7.2 de 10, Bé, 44 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 1000 INR per vehicle només l'anada.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 1000.00 INR només l'anada (entre 6 i 18 anys).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Half Board rate plans includes a fixed, vegetable-only menu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
All Iz Well Hotel
All Iz Well New Delhi
Hotel All Iz Well
Hotel All Iz Well New Delhi
All Iz Well
Hotel All Iz Well Hotel
Hotel All Iz Well New Delhi
Hotel All Iz Well Hotel New Delhi
Hotel All Iz Well By Check In Room
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel All Iz Well
6,6
6,4
Neteja
6,4
Ubicació
6,8
Personal i servei
6,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
1 de jul. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (juny 2019)
6/10, Acceptable
Stephen
23 de gen. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
It's a place to stay.
Stephen
Estada de 3 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
25 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2017)
4/10, Deficient
Viatger verificat
20 de maig de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
6/10, Acceptable
dongwoo
3 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja
빠하르간지 중심에 위치한 호텔
dongwoo
4/10, Deficient
R, Aust
26 de febr. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Close to Train station
R
4/10, Deficient
Viatger verificat
30 de gen. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Close to the train station.
Viatger verificat
4/10, Deficient
Kevin
24 de juny de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Kevin
2/10, Horrible
Hannes
10 de maig de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Versagen auf voller Linie
Hannes
8/10, Bo
Viatger verificat
27 d’abr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
12 de març de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Clean and Big rooms All Is Well
Viatger verificat
4/10, Deficient
DENNIS, seattle
9 de març de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
DENNIS
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
6 de març de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good and comfort really all iz well
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
6 de març de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
excellent hospitality all iz well
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Nick, Kiev
5 de març de 2016
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
good for one night
Nick
10/10, Excel·lent
praime
28 de febr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Superb service and near to railway station
praime
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
27 de febr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
superb All Iz Well
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
27 de febr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Awesome Room and Superb Services
Viatger verificat
8/10, Bo
Emma, Sverige
19 de febr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Stamgäster
Emma
2/10, Horrible
Nuni, Hamburg
15 de febr. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gesundheitsschädlich, Dreckig, Schimmel
Nuni
4/10, Deficient
Indiatraveller, Canada
27 de gen. de 2016
Què no li ha agradat: Personal i servei
Deliberately unhelpful front staff. Otherwise ok..
Indiatraveller
8/10, Bo
Viatger verificat
23 de gen. de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Good enough for the price
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Viatger verificat
29 de des. de 2015
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Okay hotel
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Viatger verificat
6 de des. de 2015
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
4/10, Deficient
Viatger verificat
22 de nov. de 2015
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació












