Hotel Grand Plaza

Allotjament de 2.5 estrelles
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores i a prop de l'atractiu següent: Chandni Chowk

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Grand Plaza

Àrea amb seients del vestíbul
Interior de l'entrada
Habitació triple Deluxe | 1 dormitori, escriptori, wifi gratuïta i roba de llit
Exterior
Servei de restauració a l'aire lliure

Opinions

3,8 sobre 10,

Serveis populars

  • Aparcament disponible
  • Servei d’habitacions
  • Aire condicionat
  • Servei de neteja
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Wifi gratuïta

Opcions d’habitació

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
3434 Desh Bandhu Gupta Road, Paharganj, New Delhi, Delhi, 110055

Què hi ha als voltants

  • Chandni Chowk - 2 minuts en cotxe - 1.8 km
  • Jama Masjid - 2 minuts en cotxe - 2.2 km
  • Fort Vermell - 3 minuts en cotxe - 2.9 km
  • Gurudwara Bangla Sahib - 3 minuts en cotxe - 3.2 km
  • Porta de l'Índia - 8 minuts en cotxe - 4.6 km

Com moure’s per la zona

  • New Delhi Station: 6 min a peu
  • Rama Krishna Ashram Marg Station: 15 min a peu
  • Aeroport Internacional de Delhi-Indira Gandhi (DEL): a 43 min en cotxe

Restaurants

  • ‪McDonald's - ‬9 minuts a peu
  • ‪Wow Cafe - ‬10 minuts a peu
  • ‪Gem Bar - ‬8 minuts a peu
  • ‪Kapoor Juice Corner - ‬7 minuts a peu
  • ‪Vagabond - ‬8 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Hotel Grand Plaza

Hotel que es va remodelar el 2022 i a prop de Chandni Chowk
Hotel Grand Plaza ofereix un servei de connexió amb l'aeroport i més. Els clients poden connectar-se a la wifi gratuïta a l'habitació.
També gaudiràs dels avantatges següents durant la teva estada:
  • Aparcament (de pagament), servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament) i premsa gratuïta al vestíbul
  • Caixer automàtic, servei de recepció obert les 24 hores i magatzem d'equipatge
  • Atenció multilingüe, sala de recepcions i caixa forta a la recepció
Característiques de l'habitació
A Hotel Grand Plaza, totes les habitacions tenen avantatges com ara servei d'habitacions les 24 hores i aire condicionat. També s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i premsa gratuïta.
Entre les comoditats addicionals, s'inclou el següent:
  • Dutxes i articles de tocador gratuïts
  • Televisors de pantalla plana amb canals prèmium
  • Ventiladors de sostre, servei de neteja diari i escriptoris

Idiomes

Anglès i hindi.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Velocitat de la wifi a l'habitació: 25 Mbps o més
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) obert les 24 hores (recàrrec)
  • Aparcament a les instal·lacions (recàrrec)

Activitats

  • Televisor en espais comuns

Comoditats

  • Caixa forta a la recepció
  • Caixer automàtic
  • Dispensador d'aigua
  • Magatzem d'equipatge
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Atenció multilingüe
  • Servei de neteja (diari)

Accessibilitat

  • Ascensor

Més serveis

  • 3 plantes
  • Construït l'any 2010
  • Data de renovació de tot l'allotjament: desembre 2022
  • Sala de recepcions
  • Zones designades per a fumadors

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Dutxa
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor de pantalla plana amb canals per cable prèmium

Menjar i beguda

  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Aire condicionat
  • Escriptori
  • Premsa gratuïta cada dia
  • Ventilador de sostre

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: migdia
Registre d'entrada sense contacte
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida sense contacte

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 609.0 INR per dia
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • Dipòsit en efectiu de 1000.0 INR

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 650.00 INR per vehicle l'anada i la tornada.
  • Càrrec pel llit addicional: 609.0 INR per dia.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un sistema de seguretat i una farmaciola

L’allotjament també es coneix com a

HOTEL GRAND PLAZA New Delhi
GRAND PLAZA New Delhi
Hotel Grand Plaza Hotel
Hotel Grand Plaza New Delhi
Hotel Grand Plaza Hotel New Delhi

Preguntes freqüents

Hotel Grand Plaza accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Hotel Grand Plaza?

Hi ha aparcament disponible per una taxa.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Hotel Grand Plaza?

Hora d'inici del registre d'entrada: migdia. Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.

A quina hora es fa el registre de sortida a Hotel Grand Plaza?

Registre de sortida: migdia.

Hotel Grand Plaza ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport. S'aplica la taxa següent: 650.00 INR per vehicle.

On es troba Hotel Grand Plaza?

Aquest hotel es troba a Paharganj i a menys de 5 km de les atraccions següents: Mercat Gole, Chandni Chowk i Porta de l'Índia. Marg Kasturba Gandhi i Jama Masjid també són a menys de 3 km. New Delhi Station és a 6 min a peu i Rama Krishna Ashram Marg Station, a 15 min.

Opinions: Hotel Grand Plaza

Opinions

3,8
Puntuació 10: Excel·lent. 0 de 6 opinions
Puntuació 8: Bo. 0 de 6 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 2 de 6 opinions
Puntuació 4: Deficient. 1 de 6 opinions
Puntuació 2: Horrible. 3 de 6 opinions

3,6/10

Neteja

4,8/10

Personal i servei

2,0/10

Comoditats

5,6/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

Opinions

4/10, Deficient

Viatger verificat

Viatge en família
Què no li ha agradat: Personal i servei
Room was good, staff service was very poor. Not preferred this hotel on my next visit over Delhi.
Estada de 2 nits (febr. 2020)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Personal i servei
das Bad war durchaus mangelhaft, ich habe dort nicht geduscht
Estada de 2 nits (febr. 2020)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (març 2019)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació

Stolen money. Hotel not honoring booking

I've already emailed your support staff regarding this. The hotel refused to honor the booking and said it was a fake listing. I had to book another hotel. I want my money back.
Estada d’1 nit (març 2018)

2/10, Horrible

sindhul, meerut

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Worst,

Worst service. Sipmly no to this slum shop. They can even deny for checkin. It’s all on their mood what they want to give or not
Estada de 2 nits (oct. 2017)

6/10, Acceptable

Radha, Malaysia

Què li ha agradat: Personal i servei

The food was good especially coffee.

The rooms were decent but the washroom need more ventilation to avoid the strong smell. Overall worth staying.
Estada d’1 nit (oct. 2017)