Sujan Singh Park, Subramania Bharti Marg, New Delhi, Delhi N.C.R, 110003
Què hi ha als voltants
Mercat Khan - 3 minuts a peu - 0.3 km
Jardí Lodhi - 18 minuts a peu - 1.5 km
Porta de l'Índia - 19 minuts a peu - 1.6 km
Dargah de Nizamuddin - 3 minuts en cotxe - 2.2 km
Pragati Maidan - 3 minuts en cotxe - 2.9 km
Com moure’s per la zona
New Delhi Sewa Nagar Station: 3 min en cotxe
Khan Market Station: 4 min a peu
Aeroport Internacional de Delhi-Indira Gandhi (DEL): a 35 min en cotxe
Restaurants
Starbucks - 4 minuts a peu
The Big Chill Cafe - 5 minuts a peu
The Big Chill Cafe - 5 minuts a peu
Town Hall - 4 minuts a peu
Mamagoto - 5 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
Ambassador, New Delhi - IHCL SeleQtions
Hotel de luxe d'interès històric a prop de Chandni Chowk
Ambassador, New Delhi - IHCL SeleQtions, amb Porta de l'Índia a les proximitats, ofereix una botiga de queviures o una botiga a l'abast, una terrassa superior i botigues a les instal·lacions. Dona't el gust amb un massatge, un tractament corporal i un tractament facial a l'spa de les instal·lacions. No deixis passar l'oportunitat de menjar als dos restaurants de l'allotjament. La wifi gratuïta a l'habitació està disponible per a tots els clients, juntament amb una cafeteria i un jardí.
Entre els altres avantatges d'aquest hotel, s'inclouen els següents:
Accés a una piscina a l'aire lliure a prop
Aparcament sense assistència gratis i, a més, servei d'aparcament amb assistència (de pagament)
Servei de limusina o xofer, esmorzar d'estil bufet (de pagament) i registre de sortida exprés
Registre d'entrada exprés, servei de cangur (de pagament) i servei de consergeria
A les opinions dels clients només es diuen coses bones de l'amabilitat del personal
Característiques de l'habitació
Totes 88 habitacions ofereixen comoditats com ara servei d'habitacions les 24 hores i roba de llit d'alta qualitat, així com altres avantatges, per exemple, cartes de coixins i caixes fortes amb espai per a portàtils.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
Serveis de cura d'infants i bressols
Banys que ofereixen articles de tocador gratuïts i assecadors de cabells
Televisors LCD amb canals prèmium
Frigorífics, cafeteres/teteres i ventiladors de sostre
Premis i afiliacions
Allotjament amb certificat ecològic
Aquest allotjament forma part del programa EarthCheck, que mesura l'impacte de l'allotjament en un o diversos dels aspectes següents: medi ambient, comunitat, patrimoni cultural i economia local.
L'allotjament forma part del grup Heritage Hotels of India.
Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta
Aparcament i opcions de transport
Servei de limusina o xofer
Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
Aparcament amb assistència a les instal·lacions (100 INR per dia)
Aparcament accessible en cadira de rodes disponible
Menjar i beguda
Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible cada dia de 07:00 a 10:30: 997 INR per persona
2 restaurants
Un bar
Una cafeteria
Activitats
Biblioteca
Centre de benestar obert les 24 hores
Compres
Piscina a l'aire lliure (accés per a clients)
Spa complet
Per a famílies
Accés a una piscina a l'aire lliure de la zona
Bressol (recàrrec)
Bugaderia
Frigorífic a l'habitació
Llit addicional (recàrrec)
Servei de cangur o de cura d'infants a l'habitació
Supermercat o botiga de queviures
Comoditats
Botiga de regals o quiosc
Bugaderia
Caixa forta a la recepció
Magatzem d'equipatge
Perruqueria
Premsa gratuïta al vestíbul
Servei de recepció obert les 24 hores
Supermercat o botiga de queviures
Serveis per als clients
Atenció multilingüe
Porter o grum
Servei d'obertura de llit
Servei de bugaderia i rentatge en sec
Servei de neteja (diari)
Serveis de consergeria
Serveis per a casaments
Serveis empresarials
Centre de conferències (390 metres quadrats d'espai)
Centre de negocis obert les 24 hores
Sala d'ordinadors
Sales de reunions
Exterior
Barbacoa
Jardí
Terrassa superior
Spa complet
Manicures i pedicures
Massatges de teixits profunds
Sales de tractaments de spa
Spa obert cada dia
Tractaments facials
Accessibilitat
Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
Aparcament accessible en cadira de rodes
Aparcament amb assistència per a vehicles adaptats per a cadires de rodes
Ascensor
Bany públic accessible en cadira de rodes
Baranes a les escales
Camí per arribar a l'entrada ben il·luminat
Centre de negocis accessible en cadira de rodes
Recepció accessible en cadira de rodes
Restaurant accessible en cadira de rodes
Més serveis
4 plantes
Arquitectura d'estil colonial
Construït l'any 1945
Sala de banquets
Zones designades per a fumadors
Serveis de l’habitació
Dormitori
Bressol (recàrrec)
Carta de coixins
Cortines opaques
Llit addicional (recàrrec)
Roba de llit d'alta qualitat
Bany
Articles de tocador gratuïts
Assecador de cabells
Bany privat
Barnussos
Sabatilles
Tovalloles
Entreteniment
Pel·lícules de pagament
Televisor LCD amb canals per satèl·lit prèmium
Menjar i beguda
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera i tetera
Frigorífic
Guies de restaurants
Minibar
Servei d'habitacions 24 hores
Altres
Adaptadors elèctrics
Aire condicionat (control de la temperatura)
Caixa forta amb espai per a un portàtil
Escriptori
Finestres amb mosquitera
Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
Premsa gratuïta cada dia
Telèfon
Ventilador de sostre
Polítiques
Entrada
Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: migdia.
L'entrada abans de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
S'aplica un càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert.
Registre d'entrada sense contacte
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Registre d'entrada exprés disponible
Sortida
Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida sense contacte
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es cobrarà un càrrec per fer el registre de sortida més tard de l'horari establert.
Registre de sortida exprés disponible
Instruccions especials d’entrada
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
To register at this property, guests who are Indian citizens must provide a valid photo identity card issued by the Government of India; Permanent Account Number (PAN) cards will not be accepted due to national regulations. Travelers who are not citizens of India must present a valid passport and visa. Indian citizens must show a PAN card at check-out for cash transactions exceeding INR 25,000.
Mètodes d’accés
Personal de recepció
Animals de companyia
S'admeten animals de companyia per un càrrec addicional: 3000 INR per animal de companyia per estada.
Els animals de servei són benvinguts i no cal abonar cap càrrec
Hi ha disponibles bols d'aigua i menjar
Nens i llits addicionals
En aquest allotjament s'admeten nens
Un nen de fins a 11 anys pot allotjar-se de manera gratuïta sempre que no es necessitin llits addicionals.
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 2000.0 INR per nit
Hi ha bressols disponibles per 2000.0 INR per nit.
Formes de pagament de l’allotjament
Informació important
Extres opcionals
Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 997 INR per persona (preu aproximat).
Càrrec per l'ús de l'aparcament amb assistència: 100 INR per dia.
Càrrec per animals de companyia: 3000 INR per animal de companyia per estada.
No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
S'aplica un càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert. Aquest servei està subjecte a disponibilitat.
S'aplica un càrrec si es fa el registre de sortida més tard de l'horari establert. Aquest servei està subjecte a disponibilitat.
Càrrec per l'ús del bressol: 2000.0 INR per nit.
Càrrec pel llit addicional: 2000.0 INR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Ambassador New Delhi
Vivanta Taj Ambassador
Vivanta Taj Ambassador Hotel
Vivanta Taj Ambassador Hotel New Delhi
Vivanta Taj Ambassador New Delhi
Vivanta Taj New Delhi
Vivanta Taj Ambassador New Delhi Hotel
Vivanta By Taj - Ambassador, New Delhi Hotel New Delhi
Ambassador Hotel Delhi
Ambassador Hotel In Delhi
Vivanta Ambassador New Delhi Hotel
Vivanta Ambassador Hotel
Vivanta Ambassador New Delhi
Vivanta Ambassador
Vivanta by Taj Ambassador New Delhi
Preguntes freqüents
Ambassador, New Delhi - IHCL SeleQtions té piscina?
Sí, aquest allotjament té accés a la piscina a l'aire lliure.
Quant costa allotjar-se a Ambassador, New Delhi - IHCL SeleQtions?
Amb data 5 d’ag. de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Ambassador, New Delhi - IHCL SeleQtions el dia 14 d’ag. de 2025 són d'almenys 82,75 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.
Ambassador, New Delhi - IHCL SeleQtions accepta animals de companyia?
Sí, en aquest allotjament es permeten els animals de companyia. Es cobra una taxa de 3000 INR per animal de companyia i per estada. No cal pagar cap taxa en el cas dels animals de servei.
Quant costa aparcar a Ambassador, New Delhi - IHCL SeleQtions?
L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.
A quina hora es fa el registre d'entrada a Ambassador, New Delhi - IHCL SeleQtions?
Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: migdia. S'aplica una taxa per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert (servei subjecte a disponibilitat). Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.
A quina hora es fa el registre de sortida a Ambassador, New Delhi - IHCL SeleQtions?
Registre de sortida: migdia. És possible fer una sortida tardana per una taxa (servei subjecte a disponibilitat).
On es troba Ambassador, New Delhi - IHCL SeleQtions?
Aquest hotel per a famílies és a Nova Delhi i es troba al districte històric. És a menys de 2 km de Mercat Khan i Porta de l'Índia. Parc Zoològic Nacional i Jardí Lodhi també són a menys de 2 km. Khan Market Station és a 4 min a peu i JLN Stadium Station, a 20 min.
Opinions: Ambassador, New Delhi - IHCL SeleQtions
Opinions
8,4
Molt bo
Totes les opinions provenen d’experiències reals de clients. Només els clients que han reservat una estada amb nosaltres poden enviar opinions. Verifiquem les opinions d’acord amb les nostres directrius i les publiquem totes, tant si són positives com negatives.Més informacióS’obre en una finestra nova
Puntuació 10: Excel·lent. 219 de 469 opinions
10-Excel·lent
219
Puntuació 8: Bo. 146 de 469 opinions
8-Bo
146
Puntuació 6: Acceptable. 62 de 469 opinions
6-Acceptable
62
Puntuació 4: Deficient. 28 de 469 opinions
4-Deficient
28
Puntuació 2: Horrible. 14 de 469 opinions
2-Horrible
14
8,6/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
10/10, Excel·lent
Anisha
Viatge en parella
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
We had a good and comfortable stay in the hotel. The room was clean and spacious. The staff were courteous and polite.
Anisha
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Gnana
22 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Very nice staff; very helpful and friendly. Close to Khan Market (3 min walk) where there are great shops, bookstores and cafes. Close enough to walk to Lodi Gardens, one of the best places to visit in New Delhi.
Gnana
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Mugdha
10 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Exce
Mugdha
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Jayanth, Fairfax
Viatge en família
6 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Great hotel. Loved the Yellow Brick Road restaurant - fantastic staff Prakash, Apoorva, Deepa, and Sachin to take care of your needs at breakfast!
Jayanth
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Rahul
6 de juny de 2025
Rahul
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
ANAGHA
Viatge en família
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
The food at Ambassador is great. The staff is very warm and welcoming. Location wise it is very close to Khan Market and places like India Gate. The stay was comfortable and we enjoyed a lot.
ANAGHA
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Shigeoki
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
とてもクッラシカルで落ち着いたホテルでした スタッフも素晴らしい
Shigeoki
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Parixit
8 de maig de 2025
Excellent
Parixit
Estada de 5 nits (abr. 2025)
2/10, Horrible
Viktoria
6 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Es ist absolut fraglich wie dieses Hotel 5 Sterne bekommen hat,
Viktoria
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Anurag
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Best part of the city
Anurag
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Lalrintluanga
Viatge de negocis
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great staff
Lalrintluanga
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
S
25 d’abr. de 2025
S
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Sangyel
Viatge de negocis
23 d’abr. de 2025
There was no pool although listing me tooned pool a s
Sangyel
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Neil
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Staff were amazing and so was the food and coffee. Would definitely stay at the Ambassador again.
Neil
Estada d’1 nit (abr. 2025)
4/10, Deficient
Urgen C
Viatge de negocis
17 d’abr. de 2025
There is NO pool or gym.
Urgen C
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sandeep
13 d’abr. de 2025
Sandeep
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mayank
10 d’abr. de 2025
Mayank
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rico
9 d’abr. de 2025
Rico
Estada de 2 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Indrani
5 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
The hotel management should pay attention to improving room condition
- Loud A.C. Noise
-Loud fan noise
- TV not working
Overall room condition needs improvement.
Staff service is excellent
Indrani
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Hiroo
Viatge de negocis
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
治安が良く、スタッフのサービスも良い
Hiroo
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jasvir
Viatge en família
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Over all excellent
Jasvir
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
John
Viatge en família
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
John
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Kate
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kate
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Mai
21 de març de 2025
The valet staff are kind, but the front desk staff are a bit indifferent.
If you expect a Japanese five-star hotel, you may find it quite different.
The bathroom is clean, but the bath towels are somewhat old.
The area is safe, with no beggars around. It is close to Khan Market and the station, which is on the Purple Line, allowing direct access to Humayun’s Tomb and Red Fort without transfers, making it very convenient.