Ambassador, New Delhi - IHCL SeleQtions

Allotjament de 5.0 estrelles
Hotel de luxe amb 2 restaurants i spa complet

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Ambassador, New Delhi - IHCL SeleQtions

Zona a l'aire lliure per a la celebració de casaments
Detall de l'interior
Habitació executiva, 1 llit doble | Roba de llit d'alta qualitat, minibar i caixa forta a l'habitació
Exterior
Recepció

Opinions

8,4 sobre 10,
Molt bo

Serveis populars

  • Esmorzar disponible
  • S’admeten animals
  • Piscina
  • Bar
  • Aparcament disponible
  • Gimnàs
El preu actual és de 84 €
taxes i impostos inclosos
21 de juny - 22 de juny

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 9 de 9 habitacions

Suite Deluxe, 1 llit doble (Allure)

El més destacat

Balcó
Menjador independent
Sala d'estar independent
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
  • 60 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble

Suite executiva

El més destacat

Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Carta de coixins
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Ventilador de sostre
Bany privat
  • 67 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble

Habitació executiva, 1 llit doble

El més destacat

Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Carta de coixins
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Ventilador de sostre
Bany privat
  • 43 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble

Habitació superior, 1 llit de matrimoni (Charm)

El més destacat

Balcó
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Carta de coixins
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Ventilador de sostre
  • 39 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni

Habitació Deluxe, 1 llit doble (Delight)

El més destacat

Balcó
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Carta de coixins
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Ventilador de sostre
  • 40 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble

Habitació prèmium, 1 llit doble (Indulgence)

El més destacat

Balcó
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Carta de coixins
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Ventilador de sostre
  • 43 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble

Habitació Deluxe, 1 llit individual (Delight)

El més destacat

Balcó
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Carta de coixins
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Ventilador de sostre
  • 40 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit individual

Habitació prèmium, 1 llit individual (Indulgence)

El més destacat

Balcó
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Carta de coixins
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Ventilador de sostre
  • 43 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit individual

Habitació superior, 1 llit individual (Charm)

El més destacat

Balcó
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Carta de coixins
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Ventilador de sostre
  • 39 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit individual

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Sujan Singh Park, Subramania Bharti Marg, New Delhi, Delhi N.C.R, 110003

Què hi ha als voltants

  • Mercat Khan - 3 minuts a peu - 0.3 km
  • Jardí Lodhi - 18 minuts a peu - 1.5 km
  • Porta de l'Índia - 19 minuts a peu - 1.6 km
  • Dargah de Nizamuddin - 3 minuts en cotxe - 2.2 km
  • Pragati Maidan - 3 minuts en cotxe - 2.9 km

Com moure’s per la zona

  • New Delhi Sewa Nagar Station: 3 min en cotxe
  • Khan Market Station: 4 min a peu
  • Aeroport Internacional de Delhi-Indira Gandhi (DEL): a 35 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Starbucks - ‬4 minuts a peu
  • ‪The Big Chill Cafe - ‬5 minuts a peu
  • ‪The Big Chill Cafe - ‬5 minuts a peu
  • ‪Town Hall - ‬4 minuts a peu
  • ‪Mamagoto - ‬5 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Ambassador, New Delhi - IHCL SeleQtions

Hotel de luxe d'interès històric a prop de Porta de l'Índia
A Ambassador, New Delhi - IHCL SeleQtions t'esperen una botiga de queviures o una botiga a l'abast, una terrassa superior i botigues a les instal·lacions. Dona't el gust amb un tractament facial, un massatge de teixits profunds i un tractament corporal a l'spa de les instal·lacions. No deixis passar l'oportunitat de menjar als dos restaurants de l'allotjament. La wifi gratuïta a l'habitació està disponible per a tots els clients, juntament amb una cafeteria i un jardí.
Entre els altres avantatges d'aquest hotel, s'inclouen els següents:
  • Accés a una piscina a l'aire lliure a prop
  • Aparcament sense assistència gratis i, a més, servei d'aparcament amb assistència (de pagament)
  • Servei de limusina o xofer, esmorzar d'estil bufet (de pagament) i registre de sortida exprés
  • Registre d'entrada exprés, servei de cangur (de pagament) i premsa gratuïta al vestíbul
  • A les opinions dels clients només es diuen coses bones de l'amabilitat del personal
Característiques de l'habitació
Totes 88 habitacions ofereixen comoditats com ara servei d'habitacions les 24 hores i roba de llit d'alta qualitat, així com altres avantatges, per exemple, cartes de coixins i caixes fortes amb espai per a portàtils.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
  • Serveis de cura d'infants i bressols
  • Banys que ofereixen articles de tocador gratuïts i assecadors de cabells
  • Televisors LCD amb canals prèmium
  • Frigorífics, cafeteres/teteres i ventiladors de sostre

Premis i afiliacions

Allotjament amb certificat ecològic
Aquest allotjament forma part del programa EarthCheck, que mesura l'impacte de l'allotjament en un o diversos dels aspectes següents: medi ambient, comunitat, patrimoni cultural i economia local.
L'allotjament forma part del grup Heritage Hotels of India.

Idiomes

Anglès i hindi.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de limusina o xofer
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
  • Aparcament amb assistència a les instal·lacions (100 INR per dia)
  • Aparcament accessible en cadira de rodes disponible

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible cada dia de 07:00 a 10:30: 997 INR per persona
  • 2 restaurants
  • Un bar
  • Una cafeteria

Activitats

  • Biblioteca
  • Centre de benestar obert les 24 hores
  • Compres
  • Piscina a l'aire lliure (accés per a clients)
  • Spa complet

Per a famílies

  • Accés a una piscina a l'aire lliure de la zona
  • Bressol (recàrrec)
  • Bugaderia
  • Frigorífic a l'habitació
  • Llit addicional (recàrrec)
  • Servei de cangur o de cura d'infants a l'habitació
  • Supermercat o botiga de queviures

Comoditats

  • Botiga de regals o quiosc
  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Perruqueria
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Supermercat o botiga de queviures

Serveis per als clients

  • Atenció multilingüe
  • Porter o grum
  • Servei d'obertura de llit
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria
  • Serveis per a casaments

Serveis empresarials

  • Centre de conferències (390 metres quadrats d'espai)
  • Centre de negocis obert les 24 hores
  • Sala d'ordinadors
  • Sales de reunions

Exterior

  • Barbacoa
  • Jardí
  • Terrassa superior

Spa complet

  • Manicures i pedicures
  • Massatges de teixits profunds
  • Sales de tractaments de spa
  • Spa obert cada dia
  • Tractaments facials

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Aparcament accessible en cadira de rodes
  • Aparcament amb assistència per a vehicles adaptats per a cadires de rodes
  • Ascensor
  • Bany públic accessible en cadira de rodes
  • Baranes a les escales
  • Camí per arribar a l'entrada ben il·luminat
  • Centre de negocis accessible en cadira de rodes
  • Recepció accessible en cadira de rodes
  • Restaurant accessible en cadira de rodes

Més serveis

  • 4 plantes
  • Arquitectura d'estil colonial
  • Construït l'any 1945
  • Sala de banquets
  • Zones designades per a fumadors

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Bressol (recàrrec)
  • Carta de coixins
  • Cortines opaques
  • Llit addicional (recàrrec)
  • Roba de llit d'alta qualitat

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Barnussos
  • Sabatilles
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Pel·lícules de pagament
  • Televisor LCD amb canals per satèl·lit prèmium

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Cafetera i tetera
  • Frigorífic
  • Guies de restaurants
  • Minibar
  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Adaptadors elèctrics
  • Aire condicionat (control de la temperatura)
  • Caixa forta amb espai per a un portàtil
  • Escriptori
  • Finestres amb mosquitera
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Premsa gratuïta cada dia
  • Telèfon
  • Ventilador de sostre

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: migdia.
L'entrada abans de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
S'aplica un càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert.
Registre d'entrada sense contacte
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Registre d'entrada exprés disponible

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida sense contacte
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es cobrarà un càrrec per fer el registre de sortida més tard de l'horari establert.
Registre de sortida exprés disponible

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
To register at this property, guests who are Indian citizens must provide a valid photo identity card issued by the Government of India; Permanent Account Number (PAN) cards will not be accepted due to national regulations. Travelers who are not citizens of India must present a valid passport and visa. Indian citizens must show a PAN card at check-out for cash transactions exceeding INR 25,000.

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

S'admeten animals de companyia per un càrrec addicional: 3000 INR per animal de companyia per estada.
Els animals de servei són benvinguts i no cal abonar cap càrrec
Hi ha disponibles bols d'aigua i menjar

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Un nen de fins a 11 anys pot allotjar-se de manera gratuïta sempre que no es necessitin llits addicionals.
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 2000.0 INR per nit
Hi ha bressols disponibles per 2000.0 INR per nit.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 997 INR per persona (preu aproximat).
  • Càrrec per l'ús de l'aparcament amb assistència: 100 INR per dia.
  • Càrrec per animals de companyia: 3000 INR per animal de companyia per estada.
  • No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
  • S'aplica un càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert. Aquest servei està subjecte a disponibilitat.
  • S'aplica un càrrec si es fa el registre de sortida més tard de l'horari establert. Aquest servei està subjecte a disponibilitat.
  • Càrrec per l'ús del bressol: 2000.0 INR per nit.
  • Càrrec pel llit addicional: 2000.0 INR per nit.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren

L’allotjament també es coneix com a

Ambassador New Delhi
Vivanta Taj Ambassador
Vivanta Taj Ambassador Hotel
Vivanta Taj Ambassador Hotel New Delhi
Vivanta Taj Ambassador New Delhi
Vivanta Taj New Delhi
Vivanta Taj Ambassador New Delhi Hotel
Vivanta By Taj - Ambassador, New Delhi Hotel New Delhi
Ambassador Hotel Delhi
Ambassador Hotel In Delhi
Vivanta Ambassador New Delhi Hotel
Vivanta Ambassador Hotel
Vivanta Ambassador New Delhi
Vivanta Ambassador
Vivanta by Taj Ambassador New Delhi

Preguntes freqüents

Ambassador, New Delhi - IHCL SeleQtions té piscina?

Sí, aquest allotjament té accés a la piscina a l'aire lliure.

Quant costa allotjar-se a Ambassador, New Delhi - IHCL SeleQtions?

Amb data 17 de juny de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Ambassador, New Delhi - IHCL SeleQtions el dia 21 de juny de 2025 són d'almenys 84,46 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

Ambassador, New Delhi - IHCL SeleQtions accepta animals de companyia?

Sí, en aquest allotjament es permeten els animals de companyia. Es cobra una taxa de 3000 INR per animal de companyia i per estada. No cal pagar cap taxa en el cas dels animals de servei.

Quant costa aparcar a Ambassador, New Delhi - IHCL SeleQtions?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Ambassador, New Delhi - IHCL SeleQtions?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: migdia. S'aplica una taxa per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert (servei subjecte a disponibilitat). Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.

A quina hora es fa el registre de sortida a Ambassador, New Delhi - IHCL SeleQtions?

Registre de sortida: migdia. És possible fer una sortida tardana per una taxa (servei subjecte a disponibilitat).

On es troba Ambassador, New Delhi - IHCL SeleQtions?

Aquest hotel per a famílies és a Nova Delhi i es troba al districte històric. És a menys de 2 km de Mercat Khan i Porta de l'Índia. Jardí Lodhi i Club de Golf de Delhi també són a menys de 2 km. Khan Market Station és a 4 min a peu i JLN Stadium Station, a 20 min.

Opinions: Ambassador, New Delhi - IHCL SeleQtions

Opinions

8,4

Molt bo

Puntuació 10: Excel·lent. 212 de 462 opinions
Puntuació 8: Bo. 146 de 462 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 62 de 462 opinions
Puntuació 4: Deficient. 28 de 462 opinions
Puntuació 2: Horrible. 14 de 462 opinions

8,6/10

Neteja

9,0/10

Personal i servei

7,6/10

Comoditats

7,4/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

7,6/10

Respecte al medi ambient

Opinions

10/10, Excel·lent

ANAGHA

Viatge en família
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
The food at Ambassador is great. The staff is very warm and welcoming. Location wise it is very close to Khan Market and places like India Gate. The stay was comfortable and we enjoyed a lot.
Estada de 3 nits (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Shigeoki

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
とてもクッラシカルで落ち着いたホテルでした スタッフも素晴らしい
Estada de 2 nits (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Parixit

Excellent
Estada de 5 nits (abr. 2025)

2/10, Horrible

Viktoria

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Es ist absolut fraglich wie dieses Hotel 5 Sterne bekommen hat,
Estada de 4 nits (abr. 2025)

8/10, Bo

Anurag

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Best part of the city
Estada de 3 nits (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Neil

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Staff were amazing and so was the food and coffee. Would definitely stay at the Ambassador again.
Estada d’1 nit (abr. 2025)

6/10, Acceptable

Indrani

Què li ha agradat: Personal i servei
The hotel management should pay attention to improving room condition - Loud A.C. Noise -Loud fan noise - TV not working Overall room condition needs improvement. Staff service is excellent
Estada de 4 nits (març 2025)

10/10, Excel·lent

Hiroo

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
治安が良く、スタッフのサービスも良い
Estada de 3 nits (març 2025)

8/10, Bo

Mai

The valet staff are kind, but the front desk staff are a bit indifferent. If you expect a Japanese five-star hotel, you may find it quite different. The bathroom is clean, but the bath towels are somewhat old. The area is safe, with no beggars around. It is close to Khan Market and the station, which is on the Purple Line, allowing direct access to Humayun’s Tomb and Red Fort without transfers, making it very convenient.
Estada de 2 nits (març 2025)

10/10, Excel·lent

NADEEM, Gillingham

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Great staff, friendly and positive all the time.
Estada d’1 nit (març 2025)

10/10, Excel·lent

J M L

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (març 2025)

10/10, Excel·lent

Anita

Estada d’1 nit (març 2025)

6/10, Acceptable

William

Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
i feel the property and staff are a bit dated .the hotel as clean as it appears to be is in need of a major renovation . it’s deco charm needs to be updated .. I booked three nights but could not stay the third night … My choice to move was a sound choice based on two full nights.. The price was fair and If you are looking for a simple place to stay all aok. If you are looking for something cleaner and more modern there are other choices that would reflect a seasoned travelers needs and amenities ..
Estada de 3 nits (febr. 2025)

2/10, Horrible

Marina

Viatge en grup, Viatge en família
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
This is the WORST hotel EVER and stay away from if you were considering to book! We stayed in a room that had no cold water. Complained and they had someone come fix it, didn’t work. Filed another complaint and 2 technicians came but didn’t fix it either. Scalding hot water only, can you imagine? Had to wash face with hot water, had to take scalding hot water showers? We had to go to our son’s room to take showers. Worst of all, they told us we had “upgraded” our room and needed to pay extra at check out! We have stayed in many different hotels and they would let us know if we have upgraded our rooms BEFORE we check in. Our son was told the same thing at check out too. Very shady. Don’t stay here. There are many better hotels around.
Estada de 7 nits (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

Suhail

Estada d’1 nit (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

Peter

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
The Ambassador is a great hotel
Estada de 5 nits (gen. 2025)

10/10, Excel·lent

Judith

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Very quiet with helpful staff
Estada de 4 nits (febr. 2025)

8/10, Bo

Peter

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The hotel was great and the staff were very helpful. The rooms are very large.
Estada d’1 nit (gen. 2025)

10/10, Excel·lent

Gonzalo, Mexico City

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Well located. Nice breakfast. Good service!
Estada d’1 nit (gen. 2025)

10/10, Excel·lent

Thomas

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (gen. 2025)

8/10, Bo

Prabhakar

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada d’1 nit (gen. 2025)

6/10, Acceptable

Guri, Chatham

My room opened to a sewage treatment plant - sights and smells. Site description should say a sewage treatment plant is located on the property.
Estada de 2 nits (gen. 2025)

10/10, Excel·lent

Poulami

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Excellent hospitality
Estada de 2 nits (des. 2024)

10/10, Excel·lent

FABIO

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (des. 2024)

10/10, Excel·lent

Preetmohinder

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (des. 2024)