Almondz Hotel

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel per a famílies a Nova Delhi amb aparcament amb assistència i connexió amb el centre de convencions

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Almondz Hotel

1 dormitori, minibar, escriptori i habitacions insonoritzades
Vestíbul
Recepció
Exterior
S'hi serveixen esmorzars, dinars i sopars

Opinions

7,0 sobre 10,

Serveis populars

  • S’admeten animals
  • Spa
  • Gimnàs
  • Bar
  • Servei d’habitacions
  • Aire condicionat

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions

Habitació Club, 1 llit de matrimoni gran

El més destacat

Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Any de renovació: 2016
Dormitoris
Articles de tocador de disseny
Un assecador de cabells
  • 4 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació prèmium, 1 llit de matrimoni gran

9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)

El més destacat

Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Any de renovació: 2016
Dormitoris
Articles de tocador de disseny
Un assecador de cabells
  • 2 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació executiva, diversos llits

8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)

El més destacat

Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Any de renovació: 2016
Dormitoris
Articles de tocador de disseny
Un assecador de cabells
  • 3 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 2 llits individuals grans

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
4/3 East Patel Nagar, Near Metro Pillar No 171, New Delhi, Delhi N.C.R, 110008

Què hi ha als voltants

  • Rajendra Place - 6 minuts a peu - 0.6 km
  • Hospital Superespecialitzat BLK - 10 minuts a peu - 0.9 km
  • Hospital Sir Ganga Ram - 2 minuts en cotxe - 1.8 km
  • Gurudwara Bangla Sahib - 5 minuts en cotxe - 4.7 km
  • Chandni Chowk - 7 minuts en cotxe - 6.2 km

Com moure’s per la zona

  • New Delhi Patel Nagar Station: 5 min en cotxe
  • Patel Nagar Station: 5 min a peu
  • Aeroport Internacional de Delhi-Indira Gandhi (DEL): a 18 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Naivedyam - ‬6 minuts a peu
  • ‪La Suite - ‬3 minuts a peu
  • ‪Papa John's Pizza - ‬4 minuts a peu
  • ‪Rice Bowl - ‬3 minuts a peu
  • ‪Barista - ‬3 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Almondz Hotel

Hotel que es va remodelar el 2016 per a famílies i a prop de Chandni Chowk
Aprofita que Almondz Hotel ofereix una terrassa superior, una cafeteria i un jardí. El restaurant de les instal·lacions, Forty 3 East, ofereix esmorzars, dinars i sopars. La wifi gratuïta a l'habitació està disponible per a tots els clients, juntament amb un parc infantil i una perruqueria.
També gaudiràs dels avantatges següents:
  • Aparcament sense assistència i servei d'aparcament amb assistència gratis
  • Servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament), registre de sortida exprés i registre d'entrada exprés
  • Servei de cura d'infants (de pagament), sales de reunions i magatzem d'equipatge
Característiques de l'habitació
A Almondz Hotel, totes les habitacions disposen de comoditats com ara servei d'habitacions les 24 hores i aire condicionat. Així mateix, s'inclouen altres detalls com sales d'estar independents i barnussos.
Entre els serveis i les instal·lacions addicionals, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen articles de tocador de disseny i dutxes
  • Televisors LCD amb canals per satèl·lit
  • Sales d'estar independents, cafeteres/teteres i servei de neteja diari

Idiomes

Anglès i hindi.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) obert les 24 hores amb sol·licitud prèvia per un recàrrec
  • Servei de transport per la zona (recàrrec)
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
  • Aparcament gratuït amb assistència a les instal·lacions
  • Aparcament accessible en cadira de rodes disponible

Menjar i beguda

  • 2 bars
  • Un restaurant
  • Una cafeteria

Restaurants a les instal·lacions

  • Forty 3 East

Activitats

  • Biblioteca
  • Centre de benestar
  • Parc infantil
  • Sala de jocs o videojocs

Per a famílies

  • Activitats supervisades per a nens (recàrrec)
  • Bugaderia
  • Habitacions insonoritzades
  • Parc infantil
  • Sala de jocs o videojocs
  • Servei de cangur o de cura d'infants (recàrrec)

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Caixer automàtic
  • Magatzem d'equipatge
  • Perruqueria
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Atenció multilingüe
  • Porter o grum
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria
  • Serveis per a casaments

Serveis empresarials

  • Centre de negocis
  • Sala d'ordinadors
  • Sales de reunions

Exterior

  • Barbacoa
  • Jardí
  • Terrassa superior

Spa

  • Serveis de spa

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Aparcament accessible en cadira de rodes
  • Ascensor
  • Pas accessible en cadira de rodes

Més serveis

  • 1 edifici
  • 3 plantes
  • Allotjament lliure de fum
  • Arquitectura d'estil tradicional
  • Construït l'any 2010
  • Data de renovació de tot l'allotjament: gener 2016

Serveis de l’habitació

Bany

  • Articles de tocador de disseny
  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Barnussos
  • Dutxa
  • Sabatilles
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor LCD amb canals per satèl·lit

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Cafetera i tetera
  • Minibar
  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Aire condicionat
  • Escriptori
  • Habitacions insonoritzades
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Premsa gratuïta cada dia
  • Sala d'estar independent
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Registre d'entrada exprés disponible

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida exprés disponible

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport (poden aplicar-se recàrrecs); els clients han de facilitar els detalls de l'arribada a l'allotjament abans del viatge mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
To register at this property, guests who are Indian citizens must provide a valid photo identity card issued by the Government of India; travelers who are not citizens of India must present a valid passport and visa.

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

S'admeten animals de companyia per un càrrec addicional: 500 RUB per animal de companyia per nit.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Un nen de fins a 6 anys pot allotjar-se de manera gratuïta sempre que no es necessitin llits addicionals.
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 1000.0 RUB per nit
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 1150 RUB per vehicle només l'anada.
  • Càrrec per animals de companyia: 500 RUB per animal de companyia per nit.
  • Càrrec pel llit addicional: 1000.0 RUB per nit.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren

L’allotjament també es coneix com a

Almondz Hotel
Almondz Hotel New Delhi
Almondz New Delhi
Hotel Almondz
Almondz Hotel Hotel
Almondz Hotel New Delhi
Almondz Hotel Hotel New Delhi

Preguntes freqüents

Almondz Hotel accepta animals de companyia?

Sí, en aquest allotjament es permeten els animals de companyia. Es cobra una taxa de 500 RUB per animal de companyia i per nit.

Quant costa aparcar a Almondz Hotel?

L'aparcament sense assistència i l'aparcament amb assistència són gratuïts en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Almondz Hotel?

Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.

A quina hora es fa el registre de sortida a Almondz Hotel?

Registre de sortida: migdia.

Almondz Hotel ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport (cal sol·licitar-lo). S'aplica la taxa següent: 1150 RUB per vehicle.

On es troba Almondz Hotel?

Aquest hotel per a famílies és a Nova Delhi i es troba al districte de negocis. És a menys de 15 min a peu de Rajendra Place i Hospital Superespecialitzat BLK. Ajmal Khan Road i Hospital Sir Ganga Ram també són a menys de 3 km. Patel Nagar Station és a 5 min a peu i Rajendra Place Station, a 9 min.

Opinions: Almondz Hotel

Opinions

7,0

Bo

Puntuació 10: Excel·lent. 12 de 44 opinions
Puntuació 8: Bo. 12 de 44 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 10 de 44 opinions
Puntuació 4: Deficient. 5 de 44 opinions
Puntuació 2: Horrible. 5 de 44 opinions

7,8/10

Neteja

7,2/10

Personal i servei

4,6/10

Comoditats

7,2/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

6,0/10

Respecte al medi ambient

Opinions

8/10, Bo

Siegfried

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ok
Estada d’1 nit (març 2025)

10/10, Excel·lent

Marie

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (febr. 2025)

6/10, Acceptable

Erik

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
nothing particularly wrong but nothing cozy either.
Estada d’1 nit (oct. 2024)

4/10, Deficient

Jessica

Viatge en família
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tv in room did not work, bathroom did not function properly. Rooms were small and basic. Good for one night but nothing extended.
Estada d’1 nit (març 2024)

10/10, Excel·lent

Vassan

Good hotel
Estada de 2 nits (nov. 2023)

6/10, Acceptable

dina

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
Property is close to metro and some shops are nearby. But the neighborhood is mixed, and the service was uneven. Breakfast was basic. This hotel is OK, and we would stay here again, but I believe there are probably better options.
Estada d’1 nit (febr. 2023)

8/10, Bo

Avneet

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada de 3 nits (abr. 2022)

8/10, Bo

MOHAMMAD

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 4 nits (ag. 2017)

6/10, Acceptable

louise, plymouth, england

Cleanish, modernish hotel for price

Foyer looked modern and clean. Efficient booking in and good lift. Plenty of hot water in the morning, but not at night. Breakfast variable. One morning only toast and jam, other times more variety. Quiet. Not told there was a roof garden. Found it just as we were leaving. Wifi more often off than on. Overall good compared with other hotels in this price range.

2/10, Horrible

Vineel Krishna

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Horrible hotel staff. Not worth the charge.

When I reached hotel,They said they are sold out and asked me to leave and look for some other hotel! The manager simply left in my presence and left it to some lower level staff to deal.I had to literally shout at them and make a scene for them to even consider some accommodation. Otherwise they were very insensitive. The charge is very high considering the standards of the hotel. It is not in a good neighbourhood. Took lot of time to locate. The breakfast was very bad with hardly any thing to eat. Next day for the same room cost I could get Radisson blu!

6/10, Acceptable

Viatger verificat

普通

ホテル外観は写真よりも暗め。周辺は現地色が強く、道も混雑した印象。同ホテルのレストランは、味は悪くないが現地の相場でいうと高め。日本円で考えると普通くらい。 部屋は清潔で日本のビジネスホテルと同じ程度。シャワーの水圧は問題ないが、温度がぬるかった。

2/10, Horrible

Anurag, Purnea

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Bunch of thugs. Beware!!!

Don't fall in trap this hotel is bunch of thugs. They confirmed my booking then denied it when I reached the hotel. They said they have made arrangements in their partner hotel at the same rate and services but the hotel they had arranged was inferior and I had to pay extra for the services. I reached with my wife at night and to my horror in a place like Delhi your hotel denies you a room. I had no option but to take what is being offered. The hotel they made arrangements informed me that they have told to give just room no breakfast so I had to pay extra for it when it was there on the offer.

8/10, Bo

Dorothy, Vancouver

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Excellent hotel for the price,

Not a lotof interesting things to see in walking around in the area. Our room 114 was excellent with a very large window. It was clean and comfortable. We ate dinner in the dining room and the food was very good and plentiful.

2/10, Horrible

mehta, Mumbai

Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació

Wast experience

Very bad experience in my life

2/10, Horrible

John, edmonton, Alberta, Canada

Què no li ha agradat: Personal i servei

Do not book a room that includes hotel transfer.

We arrived at 1:30 AM at Delhi and attempted to find our prebooked transfer to the hotel. There was nobody at the airport. The hotel didn't send anyone until we called them so we ended up waiting 1-1/2 hours. The hotel said that they had sent someone but that was not true. Another couple that we were touring with arrived the next day and the same thing happened to them. They paid for a transfer but nobody came. Their situation was worse. A cab driver supposedly made a call fo to the hotel and told them that the hotel said that they should pay him directly to drive them to the hotel and then the hotel would reimburse them for the cab. It turned out to be a fake call and they paid far more than they should have. The hotel would not reimburse them for the cab or for the prebooking fee. They should have sent a cab to meet us and they should have made an effort to compensate our friends.

6/10, Acceptable

EMI

Què li ha agradat: Personal i servei

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions

nice hotel for short stay only.

The dining hall was rented out for a party on both days of my stay, and hence we had to have our food in our room on one day and on the next day we had to go out and this caused a lot of inconvenience.

2/10, Horrible

Penny, Edmonton canada

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Don't rely on this hotel

We arranged for a pick up from this hotel .no one came. Did the same thing for my sister. They would not pay for our taxi. Poor service. Rooms are moldy in the bathroom.

6/10, Acceptable

josy, C

Què no li ha agradat: Neteja

Hôtel moyen+, mais proche des centres touristiques

Si le hall, le restaurant, les couloirs sont accueillants, les chambres et serviettes sont limites

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Comfortable stay

Good hotel with comfortable stay

10/10, Excel·lent

rebecca, California

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Architecture dream.

Extra fees are outrageous on meals in the hotel. Beware of included service charges.

4/10, Deficient

Chilled American, LA

Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

ok but not worth the money

Positives: one stop shop for all your trip plans, i.e.they are willing and able to arrange everything. Most of the staff members are good. Negatives: airport pickup very expensive despite a being advertised as part of the booking, not a friendly neighbourhood, very small rooms, not very attentive to requests and yet it was almost $100/night (that too was said to be a discounted rate)

10/10, Excel·lent

Bhavesh, Mumbai

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Great value for money!

Its one of the best budget hotels I have stayed in awhile. Rooms are very clean with all the amenities inplace, as described on the website. Breakfast buffet is good too. Located quite close to the Delhi metro (5 mins walking distance). Highly recommend!

10/10, Excel·lent

sam from NZ, Palmerston North

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Superb hotel. Clean fancy and comfortable.

hotel is very clean. Quality of the hotel was really close to 4-5 star. Rooms were very comfortable. The hotel is equipped with latest technology. Staff go out of the way to keep the customer happy. I wish there would have been more options for breakfast.

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions

Disappointing service....

There are a lot of better choices in Delhi.... Rooms are filthy and a whiff of smell is overall the room