Hotel ibis De Panne
Hotel amb certificació ecològica amb servei de recepció les 24 hores i bar
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel ibis De Panne





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 108 €
taxes i impostos inclosos
31 d’ag. - 1 de set.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
8,6 sobre 10
Excel·lent
(18 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Zeelaan 2, De Panne, 8660
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

C-Hotels Continental
C-Hotels Continental
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.0 de 10, Fantàstic, 203 opinions
Preu actual: 97 €
taxes i impostos inclosos
3 de set. - 4 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 18 EUR per adult i 10 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 20 EUR per dia (entrada i sortida preferents).
- Càrrec per animals de companyia: 13 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 20 EUR.
- Càrrec pel llit addicional: 25.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament utilitza energia solar, així com un sistema de reciclatge d'aigües residuals.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Bèlgica. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel ibis Panne
ibis Panne
Hotel ibis De Panne Hotel
Hotel ibis De Panne De Panne
Hotel ibis De Panne Hotel De Panne
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel ibis De Panne
Opinions
8,4
Molt bo
9,0/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Bruno
Viatge en parella
26 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bruno
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Gregoire
21 de juny de 2025
Gregoire
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Heather
Viatge en parella
13 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Heather
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Naomi
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Naomi
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Richard
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Richard
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Thierry
Viatge en parella
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thierry
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Brigitte
28 d’abr. de 2025
Brigitte
Estada de 3 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
david
Viatge en parella
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
david
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Hugo
Viatge en grup
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hugo
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Jo
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jo
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Danny
Viatge de negocis
4 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Danny
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
20 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Isabelle
Viatge en família
4 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Isabelle
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Ross
16 d’oct. de 2024
Ross
Estada de 2 nits (set. 2024)
6/10, Acceptable
Sabine
14 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Sabine
Estada d’1 nit (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Ulrich
9 d’oct. de 2024
Ulrich
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Steve
5 d’oct. de 2024
Steve
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Sebastian
22 d’ag. de 2024
Sebastian
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Fatiha
Viatge en família
19 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fatiha
Estada de 2 nits (ag. 2024)
4/10, Deficient
Gerard
14 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Gerard
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Antony
Viatge en parella
11 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Antony
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Sophie
Viatge en família
23 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sophie
Estada d’1 nit (jul. 2024)
6/10, Acceptable
Aurelie
Viatge en parella
7 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Aurelie
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Caroline
2 de jul. de 2024
Caroline
Estada d’1 nit (juny 2024)