Golden Chariot Hotel Daman

Allotjament de 2.0 estrelles
Hotel a Daman amb servei de recepció les 24 hores i restaurant

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Golden Chariot Hotel Daman

Vista des de l'allotjament
Vista des de l'allotjament
Recepció
Entrada de l'allotjament
Restaurant

Opinions

3,0 sobre 10,

Serveis populars

  • Serveis de bugaderia
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Aparcament inclòs
  • Aire condicionat
  • Restaurant
  • Serveis per a empreses

Opcions d’habitació

Habitació doble Deluxe, vistes al mar

El més destacat

Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Aire condicionat
Televisor LCD
Any de renovació: 2023
Dormitoris
Cortines opaques
Ventilador de sostre
  • 30 metres quadrats
  • Vistes al mar
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Suite Deluxe, vistes al mar

El més destacat

Menjador independent
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Aire condicionat
Televisor LCD
Any de renovació: 2023
Dormitoris
  • 58 metres quadrats
  • 1 dormitori
  • Vistes al mar
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Seaface Rd, Dhamatne, circuit house, Daman, Daman, 396210

Què hi ha als voltants

  • Fort de Moti Daman - 16 minuts a peu - 1.3 km
  • Fars de Daman - 18 minuts a peu - 1.6 km
  • Platja Devka - 4 minuts en cotxe - 2.8 km
  • Temple de Swami Budha Amarnath Ji - 8 minuts en cotxe - 7.7 km
  • Platja de Jampore - 8 minuts en cotxe - 6.5 km

Com moure’s per la zona

  • Udvada Station: 22 min en cotxe
  • Aeroport de Surat (STV): a 145 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Nana's restaurant and bar - ‬4 minuts a peu
  • ‪Miramar Hotel - ‬7 minuts en cotxe
  • ‪Vegas - ‬6 minuts en cotxe
  • ‪Tulip Restaurant And Bar - ‬10 minuts a peu
  • ‪Hotel Jazira - ‬7 minuts en cotxe

Sobre aquest allotjament

Golden Chariot Hotel Daman

Hotel que es va remodelar el 2023 a l'Strip
A Golden Chariot Hotel Daman t'esperen un jardí, una bugaderia i un centre de conferències. Els clients també trobaran un restaurant.
També gaudiràs dels avantatges següents durant la teva estada:
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Atenció multilingüe, servei de recepció obert les 24 hores i sala de banquets
  • Servei de consergeria, serveis per a casaments i ascensor
Característiques de l'habitació
Les 62 habitacions, moblades individualment, presenten detalls com ara aire condicionat. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com habitacions insonoritzades i minibars.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen dutxes i articles de tocador gratuïts
  • Televisors LCD de 32 polzades amb canals per satèl·lit
  • Armaris robers o de rebost, ventiladors de sostre i servei de neteja

Idiomes

Anglès i hindi.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament sense assistència gratuït, vigilat i descobert a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Un restaurant

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Habitacions insonoritzades

Comoditats

  • Bugaderia
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Atenció multilingüe
  • Canvi de roba de llit (cal sol·licitar-lo)
  • Canvi de tovalloles (cal sol·licitar-lo)
  • Servei de neteja (cal sol·licitar-lo)
  • Serveis de consergeria
  • Serveis per a casaments

Serveis empresarials

  • Centre de conferències

Exterior

  • Jardí

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Ascensor (porta de 150 centímetres d'amplada)
  • Baranes a les escales (a 99 centímetres d'alçada)
  • Camí per arribar a l'entrada ben il·luminat
  • Rampa a l'entrada principal
  • Terres de rajola a l'habitació
  • Terres de rajola en zones comunes

Més serveis

  • Data de renovació de tot l'allotjament: novembre 2023
  • Sala de banquets
  • Zones designades per a fumadors (es poden aplicar multes fora d'aquestes zones)

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Cortines opaques
  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Bany privat
  • Dutxa
  • Paper higiènic
  • Raspall i pasta de dents
  • Sabó
  • Tovalloles
  • Xampú

Entreteniment

  • Televisor LCD de 32 polzades amb canals per satèl·lit

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Minibar

Altres

  • Accés per passadissos exteriors
  • Aire condicionat
  • Habitacions insonoritzades
  • Mobiliari exclusiu
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Ventilador de sostre

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 13:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 16:00.
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:00.

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 1200.0 INR per nit
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec pel llit addicional: 1200.0 INR per nit.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un sistema de seguretat
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall

L’allotjament també es coneix com a

Golden Chariot Daman Daman
Golden Chariot Hotel Daman Hotel
Golden Chariot Hotel Daman Daman
Golden Chariot Hotel Daman Hotel Daman

Preguntes freqüents

Golden Chariot Hotel Daman accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Golden Chariot Hotel Daman?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Golden Chariot Hotel Daman?

Hora d'inici del registre d'entrada: 13:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 16:00. Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.

A quina hora es fa el registre de sortida a Golden Chariot Hotel Daman?

Registre de sortida: 11:00.

On es troba Golden Chariot Hotel Daman?

Aquest hotel es troba a l'Strip i a menys de 2 km de les atraccions següents: Fort de Sant Jeroni, Fort de Moti Daman i Riu Daman Ganga. Palau del Governador i Udyan Satya Sagar també són a menys de 3 km.

Opinions: Golden Chariot Hotel Daman

Opinions

3,0
Puntuació 10: Excel·lent. 0 de 4 opinions
Puntuació 8: Bo. 0 de 4 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 0 de 4 opinions
Puntuació 4: Deficient. 2 de 4 opinions
Puntuació 2: Horrible. 2 de 4 opinions

3,0/10

Neteja

3,0/10

Personal i servei

3,0/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

3,4/10

Respecte al medi ambient

Opinions

4/10, Deficient

Alina

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Definitely need to change the staff

Misguided and mismanagement 1. Even though we pre-booked the rooms and called up several times to pay complete amount advanced, we were told to pay at property and after reaching we were given the rooms which are not even mentioned here and when we asked the reason the rooms which we booked are on the basis of first come first serve and they were full. 2. Later, they upgraded our rooms for their mismanagement where one of the room stinked badly and washroom did not have enough frequency and flow of water. Both the TV’s were not working neither the wifi worked properly. 3. They really need to work on their staff and educate them. As it is frustrating to deal with it after travelling for hours. 4. The only amazing thing was food and the view from the hotel, it was great however they ruined the dinner order later and not delivering it completely which was not even informed until we called up to ask about it. 5. Things which should be already mentioned or provided like wifi password, reception number, food service number is not given before heading to the room nor it is mentioned until you ask them.
Estada d’1 nit (juny 2024)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Definitely need to change staff or educate them

Misguided and mismanagement 1. Even though we pre-booked the rooms and called up several times to pay complete amount advanced, we were told to pay at property and after reaching we were given the rooms which are not even mentioned here and when we asked the reason the rooms which we booked are on the basis of first come first serve and they were full. 2. Later, they upgraded our rooms for their mismanagement where one of the room stinked badly and washroom did not have enough frequency and flow of water. Both the TV’s were not working neither the wifi worked properly. 3. They really need to work on their staff and educate them. As it is frustrating to deal with it after travelling for hours. 4. The only amazing thing was food and the view from the hotel, it was great however they ruined the dinner order later by noting it and not delivering it completely which was not even informed until we called up to ask about it. 5. Things which should be already mentioned or provided like wifi password, reception number, food service number is not given before heading to the room nor it is mentioned until you ask them.
Estada d’1 nit (juny 2024)

2/10, Horrible

PAVANKUMAR

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Not recommended .. don't go by reviews .

Service was not good .Ac not working and fixed one temperature , reception is not responding to calls and fixing issue such as Tv in both room not working ; Even after several calls not attended by any one ... Door lock is not working in one room everytime have to ask for room service for opening the door seems they are not interested to repair it . Only restaurant food quality is good and location is nice . Overpriced , under staffed , mismanaged hotel.
Estada d’1 nit (abr. 2024)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Don’t this hotel at all. It’s worse hotel so far I have seen. Paid for Rs. 7222 and room was pathetic without any WiFi. Food quality was very poor. Not value for money even if it cost Rs.3000
Estada de 2 nits (des. 2023)