Temple de Swami Budha Amarnath Ji - 8 minuts en cotxe - 7.7 km
Platja de Jampore - 8 minuts en cotxe - 6.5 km
Com moure’s per la zona
Udvada Station: 22 min en cotxe
Aeroport de Surat (STV): a 145 min en cotxe
Restaurants
Nana's restaurant and bar - 4 minuts a peu
Miramar Hotel - 7 minuts en cotxe
Vegas - 6 minuts en cotxe
Tulip Restaurant And Bar - 10 minuts a peu
Hotel Jazira - 7 minuts en cotxe
Sobre aquest allotjament
Golden Chariot Hotel Daman
Hotel que es va remodelar el 2023 a l'Strip
A Golden Chariot Hotel Daman t'esperen un jardí, una bugaderia i un centre de conferències. Els clients també trobaran un restaurant.
També gaudiràs dels avantatges següents durant la teva estada:
Aparcament sense assistència gratis
Atenció multilingüe, servei de recepció obert les 24 hores i sala de banquets
Servei de consergeria, serveis per a casaments i ascensor
Característiques de l'habitació
Les 62 habitacions, moblades individualment, presenten detalls com ara aire condicionat. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com habitacions insonoritzades i minibars.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
Banys que ofereixen dutxes i articles de tocador gratuïts
Televisors LCD de 32 polzades amb canals per satèl·lit
Armaris robers o de rebost, ventiladors de sostre i servei de neteja
Aparcament sense assistència gratuït, vigilat i descobert a les instal·lacions
Menjar i beguda
Un restaurant
Per a famílies
Bugaderia
Habitacions insonoritzades
Comoditats
Bugaderia
Servei de recepció obert les 24 hores
Serveis per als clients
Assistència turística o per a la compra d'entrades
Atenció multilingüe
Canvi de roba de llit (cal sol·licitar-lo)
Canvi de tovalloles (cal sol·licitar-lo)
Servei de neteja (cal sol·licitar-lo)
Serveis de consergeria
Serveis per a casaments
Serveis empresarials
Centre de conferències
Exterior
Jardí
Accessibilitat
Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Ascensor (porta de 150 centímetres d'amplada)
Baranes a les escales (a 99 centímetres d'alçada)
Camí per arribar a l'entrada ben il·luminat
Rampa a l'entrada principal
Terres de rajola a l'habitació
Terres de rajola en zones comunes
Més serveis
Data de renovació de tot l'allotjament: novembre 2023
Sala de banquets
Zones designades per a fumadors (es poden aplicar multes fora d'aquestes zones)
Serveis de l’habitació
Dormitori
Cortines opaques
Es proporcionen llençols
Bany
Articles de tocador gratuïts
Bany privat
Dutxa
Paper higiènic
Raspall i pasta de dents
Sabó
Tovalloles
Xampú
Entreteniment
Televisor LCD de 32 polzades amb canals per satèl·lit
Menjar i beguda
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Altres
Accés per passadissos exteriors
Aire condicionat
Habitacions insonoritzades
Mobiliari exclusiu
Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
Ventilador de sostre
Polítiques
Entrada
Hora d'inici del registre d'entrada: 13:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 16:00.
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.
Sortida
Hora límit per al registre de sortida: 11:00.
Instruccions especials d’entrada
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Mètodes d’accés
Personal de recepció
Animals de companyia
No s'admeten animals de companyia ni de servei.
Nens i llits addicionals
En aquest allotjament s'admeten nens
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 1200.0 INR per nit
No hi ha bressols disponibles.
Formes de pagament de l’allotjament
Informació important
Extres opcionals
Càrrec pel llit addicional: 1200.0 INR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un sistema de seguretat
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Golden Chariot Daman Daman
Golden Chariot Hotel Daman Hotel
Golden Chariot Hotel Daman Daman
Golden Chariot Hotel Daman Hotel Daman
Preguntes freqüents
Golden Chariot Hotel Daman accepta animals de companyia?
No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.
Quant costa aparcar a Golden Chariot Hotel Daman?
L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.
A quina hora es fa el registre d'entrada a Golden Chariot Hotel Daman?
Hora d'inici del registre d'entrada: 13:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 16:00. Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.
A quina hora es fa el registre de sortida a Golden Chariot Hotel Daman?
Registre de sortida: 11:00.
On es troba Golden Chariot Hotel Daman?
Aquest hotel es troba a l'Strip i a menys de 2 km de les atraccions següents: Fort de Sant Jeroni, Fort de Moti Daman i Riu Daman Ganga. Palau del Governador i Udyan Satya Sagar també són a menys de 3 km.
Opinions: Golden Chariot Hotel Daman
Opinions
3,0
Totes les opinions provenen d’experiències reals de clients. Només els clients que han reservat una estada amb nosaltres poden enviar opinions. Verifiquem les opinions d’acord amb les nostres directrius i les publiquem totes, tant si són positives com negatives.Més informacióS’obre en una finestra nova
Puntuació 10: Excel·lent. 0 de 4 opinions
10-Excel·lent
0
Puntuació 8: Bo. 0 de 4 opinions
8-Bo
0
Puntuació 6: Acceptable. 0 de 4 opinions
6-Acceptable
0
Puntuació 4: Deficient. 2 de 4 opinions
4-Deficient
2
Puntuació 2: Horrible. 2 de 4 opinions
2-Horrible
2
3,0/10
Neteja
3,0/10
Personal i servei
3,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
3,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
4/10, Deficient
Alina
Viatge en família
18 de juny de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Definitely need to change the staff
Misguided and mismanagement
1. Even though we pre-booked the rooms and called up several times to pay complete amount advanced, we were told to pay at property and after reaching we were given the rooms which are not even mentioned here and when we asked the reason the rooms which we booked are on the basis of first come first serve and they were full.
2. Later, they upgraded our rooms for their mismanagement where one of the room stinked badly and washroom did not have enough frequency and flow of water. Both the TV’s were not working neither the wifi worked properly.
3. They really need to work on their staff and educate them. As it is frustrating to deal with it after travelling for hours.
4. The only amazing thing was food and the view from the hotel, it was great however they ruined the dinner order later and not delivering it completely which was not even informed until we called up to ask about it.
5. Things which should be already mentioned or provided like wifi password, reception number, food service number is not given before heading to the room nor it is mentioned until you ask them.
Alina
Estada d’1 nit (juny 2024)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en família
18 de juny de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Definitely need to change staff or educate them
Misguided and mismanagement
1. Even though we pre-booked the rooms and called up several times to pay complete amount advanced, we were told to pay at property and after reaching we were given the rooms which are not even mentioned here and when we asked the reason the rooms which we booked are on the basis of first come first serve and they were full.
2. Later, they upgraded our rooms for their mismanagement where one of the room stinked badly and washroom did not have enough frequency and flow of water. Both the TV’s were not working neither the wifi worked properly.
3. They really need to work on their staff and educate them. As it is frustrating to deal with it after travelling for hours.
4. The only amazing thing was food and the view from the hotel, it was great however they ruined the dinner order later by noting it and not delivering it completely which was not even informed until we called up to ask about it.
5. Things which should be already mentioned or provided like wifi password, reception number, food service number is not given before heading to the room nor it is mentioned until you ask them.
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2024)
2/10, Horrible
PAVANKUMAR
Viatge en família
14 d’abr. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Not recommended .. don't go by reviews .
Service was not good .Ac not working and fixed one temperature , reception is not responding to calls and fixing issue such as Tv in both room not working ; Even after several calls not attended by any one ... Door lock is not working in one room everytime have to ask for room service for opening the door seems they are not interested to repair it .
Only restaurant food quality is good and location is nice . Overpriced , under staffed , mismanaged hotel.
PAVANKUMAR
Estada d’1 nit (abr. 2024)
2/10, Horrible
Viatger verificat
15 de des. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Don’t this hotel at all. It’s worse hotel so far I have seen. Paid for Rs. 7222 and room was pathetic without any WiFi. Food quality was very poor. Not value for money even if it cost Rs.3000