TTC Hotel - Da Lat
Hotel amb aparcament gratuït, molt a prop de Mercat Da Lat
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament TTC Hotel - Da Lat





Opinions
7,2 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe, vistes a la ciutat

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, vistes a la ciutat
El més destacat
Sala d'estar independent
Frigorífic
Televisor
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Barnussos
Bany privat
Banyera i dutxa independents
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
El més destacat
Frigorífic
Televisor
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Banyera i dutxa independents
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Sala d'estar independent
Frigorífic
Televisor
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Dormitoris
Barnussos
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, vistes a la ciutat

Habitació doble Deluxe, vistes a la ciutat
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Sala d'estar independent
Frigorífic
Televisor
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Un assecador de cabells
Banyera i dutxa independents
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior, vistes a la ciutat

Habitació amb dos llits individuals superior, vistes a la ciutat
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Frigorífic
Televisor
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Banyera i dutxa independents
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

4 Nguyen Thi Minh Khai St., Ward 1, Da Lat, Lam Dong
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

TTC Hotel Premium Ngoc Lan
TTC Hotel Premium Ngoc Lan
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Gimnàs
7.8 de 10, Bé, 233 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 25 USD per vehicle (només l'anada, 0 persones com a màxim).
- Càrrec pel llit addicional: 560000.0 USD per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Da Lat Golf
Golf 3 Da Lat
Golf 3 Hotel
Golf Da Lat
TTC Hotel - Da Lat Hotel
TTC Hotel - Da Lat Da Lat
TTC Hotel Premium – Dalat
TTC Hotel - Da Lat Hotel Da Lat
Preguntes freqüents
Opinions: TTC Hotel - Da Lat
Opinions
7,2
Bo
7,4/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
6,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 5 nits (març 2025)
8/10, Bo
Anh
19 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Ok
Anh
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Reynaldo
13 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Reynaldo
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Phuoc
Viatge en família
29 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Happy to stay ttc
Phuoc
Estada de 5 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Mark
Viatge en família
5 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mark
Estada d’1 nit (ag. 2024)
6/10, Acceptable
JINHO
Viatge en grup
19 de juny de 2024
Què no li ha agradat: Neteja
JINHO
Estada de 3 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
sooman
Viatge en família
8 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
sooman
Estada de 2 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Phuoc
16 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Phuoc
Estada de 5 nits (maig 2024)
2/10, Horrible
Giam
7 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Giam
Estada de 4 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge en família
9 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (nov. 2023)
4/10, Deficient
Kelly
Viatge en família
6 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kelly
Estada de 3 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Mark
Viatge en parella, Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
19 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mark
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Mark
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
21 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mark
Estada d’1 nit (ag. 2023)
8/10, Bo
Tam
Viatge en família
15 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Tam
Estada de 2 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Phuc
16 de gen. de 2023
Phuc
Estada de 2 nits (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Fong
Viatge en parella
30 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Fong
6/10, Acceptable
Viatger verificat
22 de maig de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Viatger verificat
Estada de 3 nits (maig 2020)
8/10, Bo
Agnes Maria
2 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Agnes Maria
Estada de 2 nits (des. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
30 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2018)
8/10, Bo
SEUNGHWAN
6 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SEUNGHWAN
Estada d’1 nit (juny 2018)
2/10, Horrible
Hugh, Scotland
13 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Right in centre of town
Hugh
Estada de 7 nits (març 2018)
8/10, Bo
Nguyet
9 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nguyet
Estada de 2 nits (març 2018)
2/10, Horrible
oldfax, Korea
11 d’oct. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
왜 4성인가요????
oldfax
Estada d’1 nit (oct. 2017)
6/10, Acceptable
JLR, Saint-Quay-Perros
20 de març de 2017
Hôtel bien situé.
JLR
8/10, Bo
JONG CHUL
6 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació