Atoq San Blas Hotel
Hotel amb serveis de spa i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Plaça San Blas
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Atoq San Blas Hotel





VIP Access
Opinions
9,8 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 95 €
7 de jul. - 8 de jul.
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, vistes a la ciutat

Habitació Deluxe, vistes a la ciutat
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Cafetera exprés
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Pati
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
2 Dormitoris
Un assecador de cabells
2 Banys
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Suite júnior, 1 llit de matrimoni gran

Suite júnior, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Cafetera exprés
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Cafetera exprés
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, 1 llit de matrimoni

Habitació doble estàndard, 1 llit de matrimoni
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
També et pot agradar

Wyndham Costa del Sol Cusco
Centre Històric de Cusco
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.4 de 10, Excepcional, 1.030 opinions
Preu actual: 169 €
18 de juny - 19 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Calle Atoqsaycuchi 278, Esquina con Calle Tandapata, San Blas, Cusco, 8003
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Tambo del Arriero Hotel Boutique
Tambo del Arriero Hotel Boutique
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Servei d’habitacions
- Servei de neteja
9.4 de 10, Excepcional, 881 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional del Perú sobre el valor afegit (18 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (18 %). .
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 4 USD per vehicle (3 persones com a màxim).
- Càrrec pel llit addicional: 35.0 USD per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Número de registre de l’allotjament: 20547736843
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Per norma general, els menors de 18 anys no poden estar-se en un allotjament del Perú sense un dels progenitors, un tutor legal o una persona responsable degudament autoritzada. Es pot demanar als adults que l’acompanyin que ensenyin el seu DNI i el del menor, juntament amb qualsevol altra documentació acreditativa compulsada. Recomanem que els clients que tinguin previst viatjar amb menors facin les consultes pertinents en el consolat peruà abans del viatge per obtenir més informació.
D'acord amb la legislació del Perú, no s'accepta efectiu per a pagaments de més de 2000 PEN o 500 USD. Els que siguin d'un import superior s'han d'efectuar amb targeta de crèdit o un altre mètode aprovat per l'allotjament i la legislació local. A més, no es poden utilitzar diverses divises.
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Atoq San Blas Hotel Cusco
Atoq San Blas Hotel
Atoq San Blas Cusco
Atoq San Blas
Atoq San Blas Hotel Hotel
Atoq San Blas Hotel Cusco
Atoq San Blas Hotel Hotel Cusco
Preguntes freqüents
Opinions: Atoq San Blas Hotel
Opinions
9,8
Magnífic
10/10
Neteja
10/10
Personal i servei
9,6/10
Comoditats
9,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Katya
Viatge en parella
7 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Katya
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Michele
Viatge en família
6 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michele
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Kae
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kae
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Sabine
Viatge en grup
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sabine
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Charles, Seattle
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Charles
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Loraine
Viatge en grup
23 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Loraine
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Karen
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Karen
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Lana
Viatge en parella
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lana
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Nicole
Viatge en parella
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nicole
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gerardo De, Flower Mound
Viatge en família
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gerardo De
Estada de 6 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Kuldeesh
Viatge en família
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kuldeesh
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kailey
Viatge en grup
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kailey
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Kailey
Viatge en grup
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kailey
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Christian
Viatge en parella
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Christian
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kari
Viatge en parella
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kari
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rita
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Rita
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Heather
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Heather
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Eric
Viatge en parella
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Eric
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Carl
Viatge en parella
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carl
Estada de 3 nits (abr. 2025)
2/10, Horrible
Rocio
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Rocio
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
poul
Viatge en parella
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
poul
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Caroline
16 d’abr. de 2025
Caroline
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Caroline
Viatge en grup
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Caroline
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Lawrence S
Viatge en parella
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lawrence S
Estada de 2 nits (abr. 2025)
Últimes tendències a Expedia
Hotels