SLAVIERO Curitiba Aeroporto
Hotel amb esmorzar gratuït i a prop de l'atractiu següent: Centre Comercial Sao Jose
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament SLAVIERO Curitiba Aeroporto





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe (PCD)

Habitació doble Deluxe (PCD)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Cortines opaques
2 Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
2 Banys
Minibar
Carregar totes les fotos de: Twin Room Deluxe

Twin Room Deluxe
Carregar totes les fotos de: Double Room Deluxe

Double Room Deluxe
Carregar totes les fotos de: Handicapped Room

Handicapped Room
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Av das Torres, 3450, Sao Jose dos Pinhais, PR, 83005-430
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Rio Hotel by Bourbon Curitiba Aeroporto
Rio Hotel by Bourbon Curitiba Aeroporto
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.4 de 10, Excepcional, 1.003 opinions
Preu actual: 60 €
taxes i impostos inclosos
16 de juny - 17 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 100 BRL per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
SLAVIERO Curitiba Aeroporto Hotel
Slaviero Essential Curitiba Aeroporto
SLAVIERO Curitiba Aeroporto Sao Jose dos Pinhais
SLAVIERO Curitiba Aeroporto Hotel Sao Jose dos Pinhais
Preguntes freqüents
Opinions: SLAVIERO Curitiba Aeroporto
Opinions
9,0
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Mauro
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mauro
Estada de 3 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Fernando Marques
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Fernando Marques
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gabriel Affonso
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gabriel Affonso
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rebeca
Viatge en família
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rebeca
Estada d’1 nit (abr. 2025)
2/10, Horrible
Juan Emilio
8 de març de 2025
Juan Emilio
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Elizabeth
Viatge de negocis
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Elizabeth
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
RAFAEL
28 de febr. de 2025
RAFAEL
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
marcos fabio
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
marcos fabio
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Marcio
Viatge de negocis
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marcio
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Carlos shigueyuki
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carlos shigueyuki
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Daniele
Viatge en família
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daniele
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Leandro
Viatge de negocis
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Leandro
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Alex S
Viatge de negocis
14 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Alex S
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Roberto
11 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Aconchegante
Roberto
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Carlos Everton
11 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Conforto e qualidade
Carlos Everton
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Walmir
Viatge en família
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Walmir
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
velasco de
6 de febr. de 2025
velasco de
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Ronny
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ronny
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Marco Antonio
31 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marco Antonio
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
joao
30 de gen. de 2025
joao
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Talita
29 de gen. de 2025
Talita
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Flavio
29 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Flavio
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Harlem
Viatge en família
26 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Harlem
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Talita
Viatge en família
24 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Talita
Estada d’1 nit (gen. 2025)