Hotel Carmelo
Hotel a Sao Jose dos Pinhais amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Carmelo





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual bàsica

Habitació individual bàsica
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Banyera i dutxa independents
Televisió digital
Servei de neteja diari
Escriptori
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Banyera i dutxa independents
Televisió digital
Servei de neteja diari
Escriptori
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Banyera i dutxa independents
Televisió digital
Servei de neteja diari
Escriptori
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals bàsica

Habitació amb dos llits individuals bàsica
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Banyera i dutxa independents
Televisió digital
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació triple familiar

Habitació triple familiar
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Banyera i dutxa independents
Televisió digital
Servei de neteja diari
Escriptori
Armari rober o de rebost
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

R. Joaquim Nabuco 639, Sao Jose dos Pinhais, PR, 83040-210
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

ibis budget Curitiba Aeroporto
ibis budget Curitiba Aeroporto
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
8.8 de 10, Excel·lent, 1.000 opinions
Preu actual: 38 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Karmel
Hotel Carmelo Hotel
Hotel Carmelo Sao Jose dos Pinhais
Hotel Carmelo Hotel Sao Jose dos Pinhais
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Carmelo
Opinions
8,8
Excel·lent
9,4/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
ALISON
Viatge en família
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ALISON
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
GILBERTO
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
GILBERTO
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Regis
Viatge de negocis
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Regis
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Igor
Viatge en família
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Bom para custo benefício
Igor
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Edney
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Edney
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Leonardo
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Leonardo
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Daniela
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daniela
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Antenor
27 de febr. de 2025
Antenor
Estada de 2 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Cariam
Viatge en grup
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bom
Cariam
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ronaldo da Costa
Viatge de negocis
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ronaldo da Costa
Estada de 3 nits (febr. 2025)
2/10, Horrible
MARCELO
Viatge de negocis
13 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MARCELO
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Marcelo
Viatge en família
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marcelo
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Pedro
23 de gen. de 2025
Pedro
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Alexandre
18 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alexandre
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Rodrigo
Viatge de negocis
15 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rodrigo
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Samuel
14 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Samuel
Estada de 2 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
SILVESTRE
Viatge en família
11 de gen. de 2025
Simples
SILVESTRE
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
David
24 de des. de 2024
David
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Larissa
Viatge en família
24 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Larissa
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Giovanni
23 de des. de 2024
Giovanni
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
marcelo
12 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
marcelo
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Mirian
11 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bem Básico.
Mirian
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Carlos
Viatge de negocis
7 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carlos
Estada de 4 nits (des. 2024)