HOLLYSTER HOTEL
Hotel amb esmorzar gratuït i a prop de l'atractiu següent: Jardí Botànic de Curitiba
Galeria de fotos de l’allotjament HOLLYSTER HOTEL





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual

Habitació doble per a ús individual
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Bany privat
Per cable
Armari rober o de rebost
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble bàsica

Habitació doble bàsica
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Bany privat
Per cable
Armari rober o de rebost
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals bàsica

Habitació amb dos llits individuals bàsica
El més destacat
Aire condicionat
Bany privat
Per cable
Armari rober o de rebost
Servei de neteja diari
Habitació triple
El més destacat
Aire condicionat
Bany privat
Per cable
Armari rober o de rebost
Servei de neteja diari
Habitació familiar
El més destacat
Aire condicionat
Bany privat
Per cable
Armari rober o de rebost
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

R. Ulisses José Ribeiro, 182, 182, Curitiba, PR, 80540-190
Sobre aquest allotjament
HOLLYSTER HOTEL
Allotjaments similars

SLIM Curitiba Av. das Torres
SLIM Curitiba Av. das Torres
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.0 de 10, Fantàstic, 1.004 opinions
Preu actual: 38 €
taxes i impostos inclosos
30 de nov. - 1 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i il·luminació exterior
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
HOLLYSTER HOTEL Hotel
HOLLYSTER HOTEL Curitiba
HOLLYSTER HOTEL Hotel Curitiba
Preguntes freqüents
Opinions: HOLLYSTER HOTEL
Opinions
8,0
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
20 de jul. de 2025
Estada de 3 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Lucas
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lucas
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Sul america
21 de maig de 2025
Sul america
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
ALEX
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ALEX
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
João Rodolfo
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
João Rodolfo
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
LUIZ CLAUDIO DA
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LUIZ CLAUDIO DA
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Reginaldo
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Reginaldo
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Lucas
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lucas
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Lila
Viatge de negocis
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lila
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Glauci
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Glauci
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Glaucineia
13 de març de 2025
Glaucineia
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Liniker
16 de febr. de 2025
Liniker
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Daniele
11 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Pontos a melhorar
Daniele
Estada de 6 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Celio
11 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dicas a melhorar
Celio
Estada de 4 nits (nov. 2024)
2/10, Horrible
THIAGO M
29 de set. de 2024
THIAGO M
Estada d’1 nit (set. 2024)
4/10, Deficient
Clodoaldo
15 de set. de 2024
Clodoaldo
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Francisca Marcilia
15 d’ag. de 2024
Francisca Marcilia
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Daniela
24 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daniela
Estada de 4 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Márcio Ervino
Viatge de negocis
30 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Márcio Ervino
Estada de 4 nits (juny 2024)
8/10, Bo
Rosilene
29 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rosilene
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Maria Luiza
Viatge de negocis
26 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maria Luiza
Estada d’1 nit (juny 2024)
4/10, Deficient
LEANDRO
Viatge en grup
24 de juny de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Péssimo Custo Beneficio
LEANDRO
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Caique
23 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente
Caique
Estada de 4 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
ROSILENE
18 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ROSILENE
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Diogo
14 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Diogo
Estada d’1 nit (juny 2024)








