End Glory Hotel
Hotel a Corlu amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament End Glory Hotel





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 88 €
taxes i impostos inclosos
27 de juny - 28 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals empresarial

Habitació amb dos llits individuals empresarial
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació doble empresarial

Habitació doble empresarial
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Muhittin Mah. Tutun Sok. No. 38, Corlu, Tekirdag , 59860
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Dedem Hotel Premium Çorlu
Dedem Hotel Premium Çorlu
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Bar
6.8 de 10, 6 opinions
Preu actual: 60 €
taxes i impostos inclosos
27 de juny - 28 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 14 EUR per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Número de registre de l’allotjament: 17224
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Per accedir a l'allotjament no és necessari disposar de cotxe
L’allotjament també es coneix com a
End Glory Hotel Corlu
End Glory Corlu
End Glory Hotel Hotel
End Glory Hotel Corlu
End Glory Hotel Hotel Corlu
Preguntes freqüents
Opinions: End Glory Hotel
Opinions
8,8
Excel·lent
9,4/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
14 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (nov. 2024)
2/10, Horrible
Süleyman
24 d’oct. de 2024
Süleyman
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Tayfun Anil
Viatge de negocis
21 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tayfun Anil
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
sami
24 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
sami
Estada d’1 nit (des. 2023)
8/10, Bo
TAYFUN
2 de gen. de 2023
TAYFUN
Estada d’1 nit (des. 2022)
10/10, Excel·lent
Igor
20 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Frequent customer review
Igor
Estada d’1 nit (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Göktürk
17 de febr. de 2022
Göktürk
Estada d’1 nit (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
3 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2021)
8/10, Bo
Ismail
15 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ismail
Estada d’1 nit (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
4 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Burak
19 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Burak
Estada d’1 nit (ag. 2021)
8/10, Bo
Hasan Hüseyin
12 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hasan Hüseyin
Estada d’1 nit (des. 2020)
10/10, Excel·lent
CEYLAN
Viatge de negocis
25 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CEYLAN
Estada de 4 nits (nov. 2020)
8/10, Bo
Burak
20 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Burak
Estada de 2 nits (set. 2020)
8/10, Bo
Metehan
4 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Metehan
Estada de 2 nits (maig 2020)
8/10, Bo
Taner
Viatge de negocis
29 d’abr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Taner
Estada de 7 nits (abr. 2020)
8/10, Bo
Mikail
6 de març de 2020
Mikail
Estada d’1 nit (març 2020)
4/10, Deficient
Meltem
10 de gen. de 2020
Meltem
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Mehtap
4 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mehtap
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Meltem
2 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Meltem
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Cihat
21 de nov. de 2019
Cihat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Ömer Okan
10 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ömer Okan
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Gulum fatma
21 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gulum fatma
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
27 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Özkan
13 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Özkan
Estada d’1 nit (abr. 2019)