Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Sercotel Cordoba Delicias





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 63 €
taxes i impostos inclosos
19 d’oct. - 20 d’oct.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació clàssica

Habitació clàssica
9,2 sobre 10
Fantàstic
(7 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals clàssica

Habitació amb dos llits individuals clàssica
9,2 sobre 10
Fantàstic
(10 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació triple clàssica

Habitació triple clàssica
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Cafetera/tetera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Calle Islas Chafarinas, 1, Córdoba, Córdoba, 14005
Sobre aquest allotjament
Sercotel Cordoba Delicias
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 11 EUR per adult i 11 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 20 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Número de registre de l’allotjament: HB 235689
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
La piscina de temporada obre durant aquestes dates: 15 juny-30 setembre
L’allotjament també es coneix com a
Sercotel Cordoba Delicias Hotel
Sercotel Cordoba Delicias Córdoba
Sercotel Cordoba Delicias Hotel Córdoba
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Sercotel Cordoba Delicias
9,0
Fantàstic
9,2
Neteja
9,0
Comoditats
9,2
Personal i servei
8,8
Respecte al medi ambient
9,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
20 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Rafael, Córdoba
Viatge en família
24 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rafael
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Pedro
29 de juny de 2025
Pedro
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Juan Ramon
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Juan Ramon
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Kees
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kees
Estada de 5 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Marla C
Viatge en família
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marla C
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
andré
Viatge en grup
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
andré
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Anselme
3 de juny de 2025
Anselme
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Michel
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très bonne adresse à Cordoue
Michel
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Rayco
Viatge en parella
29 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rayco
Estada de 2 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
ABILIO
Viatge en família
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
ABILIO
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Marcos
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marcos
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Izadora
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótimo hotel
Izadora
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Roberto
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Roberto
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jacques
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jacques
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Claire
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Claire
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Mauricio
Viatge en família
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mauricio
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
GAUTHERON
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
GAUTHERON
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Francesco
Viatge en parella
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Francesco
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Maren
Viatge en parella
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maren
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Luisa
Viatge en parella
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Luisa
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ramon
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ramon
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Javier
Viatge de negocis
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Javier
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Wolfram
Viatge de negocis
1 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wolfram
Estada de 5 nits (gen. 2025)